ΣοφίαΒασ Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2016 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2016 (edited) Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα τη γνώμη σας στο παρακάτω θέμα γιατί πραγματικά μας έχει ταλαιπωρήσει πολύ. Στο πλαίσιο ανακαίνισης του σπιτιού μας ψάξαμε σε καταστήματα για τοποθέτηση πόρτας ασφαλείας και δυστυχώς καταλήξαμε σε ένα αρκετά γνωστό στην περιοχή Αγίας Παρασκευής. Μετά την τοποθέτηση της πόρτας -που έγινε από συνεργείο συνεργαζόμενο με την εταιρεία- κι αφού τους εξοφλήσαμε όλο το ποσό διαπιστώσαμε τα εξής: - ένας από τους πύρους που στερεώνουν την κάσα ή το τρυπάνι μάλλον κούνησε, ακούμπησε( ; ) κάποια από τα καλώδια που βρίσκονταν μέσα στον τοίχο (εν αγνοία μας) και έπεσε το ρελέ στο διπλανό σε εμάς διαμέρισμα. Ο πύρος να φανταστείτε τοποθετήθηκε στον τοίχο που ακριβώς από πίσω βρίσκεται ο ηλεκτρικός πίνακας του άλλου διαμερίσματος. Δεν φαίνεται να τον τρύπησε παρόλα αυτά. - η πόρτα γέρνει γιατί η κάσα δεν είναι αλφαδιασμένη κι έτσι κλείνει μόνη της. - πάνω αριστερά στην πόρτα προς την μεριά των μεντεσέδων υπάρχει κενό αρκετό για να περάσει αέρας και ένα φύλλο χαρτί διπλωμένο στα 4. Αυτό δημιουργήθηκε γιατί πήγαν να "ισιώσουν" την κάσα ρυθμίζονατς τον μεντεσέ προς τα έξω - το πλαίσιο της πόρτας βγήκε πάνω από μια από τις βίδες και κόπηκε μετά από 3 στησίματα σε ραντεβού με το συνεργείο, δεκάδες αναπάντητα τηλέφωνα και μετά την απειλή στο κατάστημα για επιστροφή χρημάτων και...πόρτας ήρθε τελικά νέο συνεργείο (1 μάστορας) να επιθεωρήσει και μας είπε τα εξής: - για να βγει ο πύρος πρέπει να γκρεμιστεί η πόρτα. Καλύτερα να δει ηλεκτρολόγος αν έχει πειραχτεί καλώδιο και αποτελεί κίνδυνο. Ο μάστορας είπε ότι αυτά τα καλύπτει η εταιρεία, η εταιρεία μας είπε όχι κι ότι εμείς εχουμε την ευθύνη να τους ενημερώσουμε για τα καλώδια. - για το μεντεσέ δεν μπορεί να γίνει κάτι άπαξ και μπήκε έτσι πρέπει να αφαιρεθεί η πόρτα. - για το κενό ο μάστορας είπε δεν γίνεται κάτι, η εταιρεία είπε είναι θέμα ρύθμισης και γίνεται -το πλαίσιο θα μας το αλλάξουν. Θα θέλαμε λοιπόν να μας συμβουλέψετε ως προς το ποιος έχει την ευθύνη για όλα τα παραπάνω, τι μπορούμε να κάνουμε στην παρούσα φάση και πώς να προχωρήσουμε από εδώ και πέρα. Ισχύει ότι έπρεπε να ενημερώσουμε για τον ηλεκτρολογικό σχεδιασμό της πολυκατοικίας; Ένας ηλεκτρολόγος μπορεί να διαπιστώσει αν μέσα στον τοίχο υπάρχει πρόβλημα με τον πύρο; Εμείς τον πληρώνουμε; Ένας μηχανικός μπορεί να μας διαφωτίσει αν δει την πόρτα; Όλα αυτά μας δικαιολογούν να ζητήσουμε αντικατάσταση της πόρτας; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων Edited Απρίλιος 5 , 2016 by ΣοφίαΒασ
Didonis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2016 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2016 Σίγουρα ένας συνάδελφος μπορεί να διαφωτίσει, όμως έμπλεξες ατσούμπαλα… Διότι το μπαλάκι ευθυνών για την πόρτα θα κάνουν όλοι οι προηγούμενοι πάσα στον άλλον…. Δικαστικά να απαιτήσεις το δίκιο σου με βάση την γνωμάτευση μηχανικού? Κι αυτό γίνεται αλλα θα σου στοιχίσει άλλη μια πόρτα από μόνο του. Ειλικρινά έμπλεξες. Δοκίμασε ως ύστατη προσπάθεια και ελπίζοντας ότι η εταιρεία θέλει να κρατήσει το όνομα της καθαρό να του πιέσεις αυτοί να βρουν άκρη με ποιους και πως θα γίνουν όλα σωστά διότι αν έχει το όνομα τους θα μείνει η ρετσινιά ότι κάνουν πρόχειρες δουλειές και στέλνουν αδαή ή ανεπαρκή συνεργεία… Και να ελπίζεις ότι θα το φροντίσουν….
ΣοφίαΒασ Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2016 (edited) καταλαβαίνω από την απάντηση σας ότι δεν είναι σαφώς ορισμένο από το νόμο το αν είναι υποχρέωση του καταναλωτή να ενημερώσει τα συνεργεία για πιθανή ύπαρξη καλωδίων όπως ισχυρίζεται η επιχείρηση. Απλά προσπαθούν να αποφύγουν τις ευθύνες τους. Edited Οκτώβριος 23 , 2016 by Γιάννης
Didonis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2016 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2016 (edited) Μπαλάκι ο ένας στον άλλον θα τα ρίχνουν. Προσπάθησε να τους βγάλεις το φιλότιμο… όλες οι άλλες λύσεις τα κοστολόγια θα είναι πολλαπλάσια της πόρτας που έβαλες με αβέβαια αποτέλεσμα και απροσδιόριστο χρόνο πότε θα λυθούν…. Μέχρι τότε τι θα κάνεις με την πόρτα του σπιτιού σου? Αν από την άλλη δεν θέλεις να τους το χαρίσεις τόσο εύκολα, μια άλλη λύση θα ήταν να αναθέσεις να γίνει μια πλήρη και τεκμηριωμένη τεχνική έκθεση για να τους κυνηγήσεις και όποτε βγει κάτι και αναθέτεις μια νέα πόρτα σε άλλους με χαρτί συμφωνητικό σωστό για τελική τοποθέτηση και παραλαβή καλής λειτουργίας προ εξόφλησης κλπ… Για αυτά αν τα αποφασίσεις μίλα σε μηχανικό που θα τα αναθέσεις. edit δες και την θετική πλευρά.... άλλοι πληρώνουν ειδικούς μηχανισμούς για να κλείνει μόνη της η πόρτα και η δικιά σου το έχει απο μόνη της .... - η πόρτα γέρνει γιατί η κάσα δεν είναι αλφαδιασμένη κι έτσι κλείνει μόνη της. .... Edited Απρίλιος 5 , 2016 by Didonis
Amsteris Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2016 απιστευτο μου φαίνεται.Στα όρια της πλάκας !!
stayros Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2016 Ποτέ δεν εξοφλούμε ένα τεχνικό έργο, μικρό ή μεγάλο, αν δεν τελειώσει και είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Ας περίμεναν να πληρωθούν τα μισά και πρώτοι αυτοί θα έτρεχαν για να διορθώσουν τα πάντα. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα