achille Δημοσιεύτηκε October 12, 2009 at 03:15 μμ Δημοσιεύτηκε October 12, 2009 at 03:15 μμ είναι πολύ πιθανόν θέμα προτεραιότητας. Ή του τοίχου σε σχέση με το δοκάρι, ή του layer στο οποίο βρίσκεται ο τοίχος σου σε σχέση με το layer του δοκαριού.
chowchow Δημοσιεύτηκε October 12, 2009 at 03:26 μμ Δημοσιεύτηκε October 12, 2009 at 03:26 μμ μπορεις να μου πεις γιατί ο εσωτ. τοίχος κάνει αυτό το δόντι ψηλά και μπαίνει μέσα στο δοκάρι στη φώτο που επισυνάπτω; Έχω σβήσει τον εξ. τοίχο για ευκολία Σε ποιο ύψος σταματάει ο εξωτερικός που έχεις σβήσει? υποθέτω κάτω από το δοκάρι, για την αλλαγή του χρώματος. Αυτός είναι και ο λόγος που ο εσωτερικός συνεχίζει μέχρι έξω. Αν θέλεις να το αποφύγεις στο 3d, "κόψε" τον τοίχο με το δοκάρι. Και γραμμή δεν θα σου κάνει στην κάτοψη η ένωση των τοίχων και δεν θα φαίνεται στο 3d και την όψη. Χρησιμοποιείστε τόνους! Διαβάζουμε τους Κανόνες συμμετοχής! Ευχαριστώ, ilias
Evan Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 06:45 πμ Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 06:45 πμ @achille όσο πιο μεγάλη προτεραιότητα έχει ο τοίχος ή το layer τόσο πιο μπροστά φαίνεται; @chowchow δίκιο έχεις διορθώθηκε. Άρα 1.πρέπει να συνεχίζω τους τοίχους μέχρι την πλάκα στο ύψος και μέσα στο δοκάρι; 2. Το ίδιο και τις κολώνες; 3. στην κάτοψη θα πρέπει ο τοίχος να 'τρέχει' μέσα στο ενδιάμεσο υποστύλωμα; 4 Το δοκάρι ομοίως;
achille Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 07:00 πμ Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 07:00 πμ Τα δοκάρια "κόβουν" απο μόνα τους τους τοίχους. Θα δείς στις ρυθμίσεις των δοκών ότι υπάρχει ένα "beam priority" αυτό πρέπει να είναι μεγάλο ώστε να γίνεται απότμηση των τοίχων που τέμνουν τις δοκούς. Εναλλακτικά για να μην τα ρυθμίζεις ένα-ένα, μπορείς να θέσεις το layer τών δοκών σε υψηλότερο priority (π.χ. 1) απο εκείνων των τοίχων (π.χ. 2) ώστε να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Evan Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 07:47 πμ Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 07:47 πμ @achille το πιασα φχαριστώ αλλά μπορείται να μου πείτε γιατί φαίνονται οι ακμές των υπ/των; Οι τοίχοι τρέχουν σε όλο το μήκος των πλευρών, η επιφάνεια-υλικό υπ/των και τοίχων είναι η ίδια
chowchow Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 08:32 πμ Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 08:32 πμ 1.πρέπει να συνεχίζω τους τοίχους μέχρι την πλάκα στο ύψος και μέσα στο δοκάρι; 2. Το ίδιο και τις κολώνες; 3. στην κάτοψη θα πρέπει ο τοίχος να 'τρέχει' μέσα στο ενδιάμεσο υποστύλωμα; 4 Το δοκάρι ομοίως; Όλα τα παραπάνω σωστά. Επίσης αν χρησιμοποιείς composite για την πλάκα (περιλαμβάνοντας και το πάτωμα), περνάς το δοκάρι περιμετρικά φροντίζοντας να έχει το πάχος του τοίχου και την πλάκα εσωτερικά της τοιχοποιίας. Διαφορετικά θα βλέπεις το πάτωμα να περνά και κάτω από τους τοίχους. Οι τοίχοι τρέχουν σε όλο το μήκος των πλευρών, η επιφάνεια-υλικό υπ/των και τοίχων είναι η ίδια Sτο render δεν θα φαίνεται διαφορά. Αν βλέπεις γραμμή και στην όψη, κάπου σου έχει φύγει ελάχιστα η ευθεία.
Evan Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 09:33 πμ Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 09:33 πμ στο render δεν θα φαινεται διαφορα. Αν βλεπεις γραμμη και στην οψη, καπου σου εχει φυγει ελαχιστα η ευθεια. στο Α δεν ξεχωρίζει το υπ/μα που είναι ποιο ανοιχτόχρωμα από τους τοίχους; το ίδιο και στο Β από την πλευρά του Α; στην όψη φαίνεται η ακμή της πλάκας πάνω από τον τοίχο
chowchow Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 09:50 πμ Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 09:50 πμ στο Α δεν ξεχωρίζει το υπ/μα που είναι ποιο ανοιχτόχρωμα από τους τοίχους; το ίδιο και στο Β από την πλευρά του Α; στην όψη φαίνεται η ακμή της πλάκας πάνω από τον τοίχο Κάτι σου έχει φύγει στον τοίχο.
achille Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 10:05 πμ Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 10:05 πμ Evan εάν το έχεις τσεκάρει ότι είναι απόλυτα σωστά τοποθετημένα τα υποστυλώματα σε σχέση με τους τοίχους, τότε δες μήπως κάνωντας render με internal engine αντι για openGL έχεις καλύτερο αποτέλεσμα.
Evan Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 10:30 πμ Δημοσιεύτηκε October 13, 2009 at 10:30 πμ για να το ξαναδώ ρε γμτ
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα