achille Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2010 τάξε μου, τάξε μου... :):) λοιπόν... πας στην στέγη εκεί που είναι ο τρούλος, και πατάς επάνω να εμφανιστεί το εικονίδιο με τις καμπύλες... ξεκινάς να σχεδιάζεις την καμπύλη δίνοντας πρώτα την εφαπτομένη της καμπύλης... συνεχίζεις αλλάζοντας τρόπο σχεδιασμού (πας σε κέντρο και ακτίνα) και δίνεις την ακτίνα του κύκλου και τις μοίρες της καμπύλης που θέλεις... καλή διασκέδαση! 2
st2 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2010 απο εκει προσπαθουσα και εγω ο ερημος αλλα δεν εβγαζα ακρη θα κανω τις δοκιμες και θα πω αποτελεσματα !Ευχαριστώ πολύ! εδιτ: αφου διασκεδασα ας γραψουμε δυο λογακια γιατι ολο και καποιος θα θελει να κανει κατι αντιστοιχο πως δουλεψα 1-εκανα μια τομη εκει που θα εμπαινε η στεγη ετσι ωστε αν θπηρχε ηδη η στεγη να φαινεται το καμπυλο μερος της 2-πηγα στην τομη και απο toolbox->document->arc ζωγραφισα την καμπυλη που ηθελα να εχει η στεγη μου 3-copy&paste της γραμμης στην κατοψη 4-κανω οτι δειχνει ο achille αλλα αλλαζω τον τροπο σχεδιασμου και παταω σχεδιο με arc 3 σημειων(στο κουτακι με τiς επιλογeς που φαινεται στην εικονα 2&3 στο πανω post) 5-σχεδιαζω την καμπυλη με 3 κλικ 6-το 4ο κλικ το κανω πανω στο τελευταιο σημειο της καμπυλης τωρα το προγραμμα σου δινει την δυνατοτητα να προσανατολισεις την στεγη σου αλλα επειδη εχω χρησιμοποιησει το σχημα μου απο την τομη κατεβαζω κατακορυφα μια γραμμη και κλικαρω 7-γραφω ποσα μετρα ειναι το μπροστα μερος της στεγης και ουσιαστηκα η στεγη εχει γινει 8-αλλα δεν ειναι στην σωστη θεση απο το αξονομετρητικο την μεταφερω στην σωστη θεση ελπιζω να τα εγραψα κατανοητα
Elpinor Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2010 με 24 ώρες καθυστέρηση, αλλά ας ολοκληρώσω την σκέψη μου. Η διαδικασία με το εργαλείο της στέγης έχει αναλυθεί, με γλιτώσατε από τον κόπο να προσθέσω ότι μια και η στέγη δεν είναι ουσιαστικά καμπυλη αλλά διαδοχικά ευθύγραμμα κεκλιμένα τμήματα, μπορούμε να "παίξουμε" λίγο, για να γλυτώσουμε και από τις "αυστηρές" 90 μοίρες. Σχεδιάζουμε με την ίδια διαδικασία μια στέγη στις 180μ. με αρκετά τμήματα (σαν αυτή του Achille). Λύνουμε το group και αφαιρούμε όσα τμήματα δεν θέλουμε. Αλλάζουμε τις κλίσεις των τμημάτων, για καλύτερη εφαρμογή και είμαστε έτοιμοι. Για τους τεμπέληδες (δηλαδή όσους τραβάνε γραμμές στην τομή): (Occultist ακούς?) πάμε στα αντικείμενα και από τα basic shapes επιλέγουμε τον κύλινδρο και του δίνουμε 90μ. Του βάζουμε και κεραμίδι σαν υλικό και είμαστε έτοιμοι. τέλος για τους μερακλήδες που θέλουν "δύσκολες" στέγες υπάρχει πάντα η λύση του custom object.
Occultist Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Εμένα πάντως με γραμμές μου πήρε το 1/4 του χρόνου αυτής της διαδικασίας (μπορεί και λιγότερο) και ήταν και τεκμηριωμένο Τα πολλά παιχνίδια με τα στερεά έχουν νόημα μόνο άμα θες να το προχωρήσεις σε 3d-visualization.
achille Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Το Archicad είναι full 3d, δουλεύει με την λογική του virtual building. Μπορεί κάνοντας μια τομή σχεδιαστικά να νομίζεις ότι γλιτώνεις χρόνο, αλλά μακροσκοπικά τον χάνεις γιατί αυτή η στέγη θα φαίνεται και σε όψεις, σε άλλες τομές κλπ. Αν δεν το δουλεύεις με βάση την φιλοσοφία του, έχεις ένα πολύ ακριβό εργαλείο που δεν αξιοποιείς.
Occultist Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Τα 3d χαρακτηριστικά του τα αξιοποιώ στο βαθμό που διευκολύνουν και επιταχύνουν τη δουλειά μου. Πολλά πράγματα από την άλλη, που θέλουν παπάδες με τα στερεά να τα δείξεις (μερικά δε δείχνονται καν με τα εργαλεία που δίνει το archicad), με γραμμές γίνονται γρήγορα και απλά, συμπληρώνοντας το μοντέλο για να έχεις έτοιμα σχέδια για τις υπηρεσίες. Στις περιπτώσεις που θέλω να δώσω και κάποιο 3D visualization, διαφοροποιώ τη δουλειά μου ανάλογα.
Elpinor Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Ο Achille έχει δίκιο Occultist. Χρησιμοποιείς το πρόγραμμα λάθος σε βάρος σου. πόσα κλικ χρειάζεσαι στην περίπτωση μας, για να επιλέξεις από την βιβλιοθήκη τον κύλινδρο να του ορίσεις 90 μοίρες και να τον τοποθετήσεις? Δεν είναι η τέλεια στέγη που θα απαιτούσε ένα 3d αξιώσεων, αλλά θα σου δώσει αυτόματα σωστές τομές και όψεις χωρίς να χρειάζεται να τραβάς γραμμές.
Occultist Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Η τοποθέτηση μου ήταν γενική περισσότερο. Μπορεί στο συγκεκριμένο παράδειγμα το θέμα να ήταν απλό και με 3d. Αλλά όταν θες πχ. να δώσεις λεπτομέρειες σε όψεις για μικροδιαμορφώσεις κλπ. είναι σίγουρο ότι με 3d ή δε βγαίνουν καθόλου ή τελειώνουν του χρόνου. Ειδικά για τις μη ευθύγραμμες σκάλες με πάνω από ένα κλάδο (αλίμονο αν έχουν και πλευρά εφαπτόμενη σε πλάγιο τοίχο) κλπ, δεν το συζητώ πόσο γρηγορότερα τελειώνω με τις γραμμές...
achille Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Καλά, ειδικά οι σκάλες κι αν πρέπει να γίνονται 3d... βολεύει πάρα πολύ για την τοποθέτησή τους, να δεις που χτυπάνε πλάκες-δοκάρια κλπ, και μετακινώντας τες στην τομή βρίσκεις την σωστή θέση σε κάτοψη. Δοκίμασέ το Occultist, μετά θα σκέφτεσαι "καλά πως δούλευα πρίν;"
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα