achille Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2012 gmazanakis αυτό που κάνεις είναι ουσιαστικά μετατροπή της πλάκας σε κόμβους στο ήδη υπάρχον mesh. Κάνε αυτό που σου είπα με τον κέρσορα, δώσε το υψόμετρο που θέλεις να έχει το mesh σου περιμετρικά των κόμβων της πλάκας και τσέκατε το "apply to all"
seto_caiba Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2012 Ερωτηση!Πως μπορουμε να αλλαξουμε τη σταθμη ενος κτιριου δλδ να σηκωσουμε τα παντα εν προκειμενω κατα ενα υψομετρο;Εστω οτι εχουμε ενα κτιριο με σταθμη στα 0m (οπως φαινεται σε οψη) και αποφασιζουμε να φτιαξουμε μια ραμπα που θα ανεβαινει μια αποσταση 60cm μεχρι τη σταθμη του κτιριου.Αρα πως θα ανεβασουμε το κτιριο κατα 60 cm ωστε να γινει σωστα η ραμπα και στις οψεις κτλ να φαινονται ολα σωστα;Η μηπως υπαρχει καποιος αλλος λιγοτερο χαζος τροπος;
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2012 κατά αρχάς κλειδώνεις το ριζόχαρτο του εδάφους (ώστε να μην ανασηκωθεί) ένας τρόπος μετά επιλέγεις το εργαλείο "διπλό πλαίσιο" και το τοποθετείς στην οθόνη σου ώστε να επιλέγεις όλο το κτίριο σου βρίσκεις το εικονίδιο ή επιλέγεις "ανύψωση" και δίνεις μέσα στο παράθυρό του το μέγεθος ανύψωσης 0,60 άλλος τρόπος πηγαίνεις σε τομή ή όψη πατάς αριστερό πλήκτρο ποντικιού σε οποιοδήποτε σημείο της οθόνης και στο παράθυρο που ανοίγει επιλέγεις "επεξεργασία στάθμης ορόφων" διαλέγεις το αντίστοιχο εικονίδιο και με tab βάζεις την υψομετρική διαφορά 1
achille Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2012 (edited) κατ'αρχην εμένα μου αρέσει η πλάκα του ισογείου να είναι στο ±0.00 οπότε αν έχω μια τέτοια ράμπα θα ξεκινάει στο -0.60 Αν θέλεις όμως να σηκώσεις όλο το κτίριο το καλύτερο είναι να πάς στα Story Settings και να αλλάξεις την στάθμη του ορόφου. Έτσι θα ανυψωθεί ή θα κατέβει όσο ορίσεις όλο το κτίριο Edited Οκτώβριος 5 , 2012 by achille 2
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2012 ναι αυτός που αναφέρει ο Αχιλλέας είναι ένας 3ος τρόπος (όχι τόσο οπτικός για μένα όσο ο δεύτερος)
gmazanakis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2012 gmazanakis αυτό που κάνεις είναι ουσιαστικά μετατροπή της πλάκας σε κόμβους στο ήδη υπάρχον mesh. Κάνε αυτό που σου είπα με τον κέρσορα, δώσε το υψόμετρο που θέλεις να έχει το mesh σου περιμετρικά των κόμβων της πλάκας και τσέκατε το "apply to all" Ευχαριστώ achile. Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα και πολύ τι εννοείς αλλά διορθώθηκε σημαντικά το πρόβλημα αν αντί για fit to all ridgets επιλέξω το fit to user ridgets ή το άλλο που έχει με το surface
seto_caiba Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2012 Σας ευχαριστω για τις απαντησεις. Προτιμησα τον τροπο του achile γιατι μου φαινεται πιο ορθολογικος χωρις να ρισκαρω μηπως μου ξεφυγει τπτ κατα τη μετατοπιση
gmazanakis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11 , 2012 καλημέρα συνάδελφοι. Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω για το archicad τις κλασικές πόρτες συνεργείων ? Αυτές που αποτελούνται από τέσσερα φύλλα στα οποία τα μεσαία ανοίγουν πρώτα και μετά αν σηκώσεις τους σύρτες ανοίγουν και τα ακριανά Σαν και αυτήν....
mixalisk80 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2012 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2012 καλησπέρα! έχει κανείς παιδιά συμβόλαιο υποστήριξης απο την top software επε ? αν ναι είναι ευχαριστημένος από την συνεργασία μαζί τους?
kan62 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2012 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2012 Ναι έχω εδώ και χρόνια (από τότε που ιδρύθηκε) και συνεργαζόμαστε μέχρι τώρα άψογα. Ποιό είναι το συγκεκριμένο ερώτημά σου ;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα