dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2018 στο υπογειο τι θα εχεις?
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2018 αν σκεφτείς ότι υπάρχει αυτό του άρθρου 17 (Τ.Ο) Οι επιφάνειες εδάφους που συμμετέχουν στη φύτευση δεν μπορεί να επιστρώνονται με διάτρητες πλάκες ή να χρησιμεύουν για τη διέλευση οχημάτων. τότε δεν επιτρέπεται αλλά αν σκεφτείς ότι επιτρέπονται ράμπες εντός πρασιάς τότε καταλήγεις στο γιατί να μην επιτρέπεται και η στάθμευση σ' αυτές!
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2018 (edited) Με δεδομένο πως μπορείς να έχεις 2 Θ.Σ. στην pilotis η μία πίσω από την άλλη, ώστε για να βγει το ένα ΙΧ να πρέπει να βγει και το άλλο ΙΧ, αρκεί να μην είναι και οι δύο υποχρεωτικές Θ.Σ. και να είναι του ιδίου ιδιοκτήτη, γιατί να μην μπορείς να το κάνεις και επάνω στην ράμπα, ειδικά αν η έξοδος πυρασφάλειας δεν είναι μέσω της ράμπας... Πάντως μου γεννάται το ερώτημα : αφού έχεις εξασφαλίσει την υποχρεωτική Θ.Σ. στο υπόγειο, ποιος ο λόγος να εμφανίσεις και άλλη Θ.Σ. ? Edited Ιανουάριος 26 , 2018 by Faethon11
tetris Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2018 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2018 οι ράμπες εντός πρασιάς επιτρέποντα προκειμένου να εξασφαλιστεί η πρόσβαση στους χώρους του κτιρίου (ειδικά δε για προσβασιμότητα ΑΜΕΑ) και με τη θ.σ,, η πρόσβαση εμποδίζεται άρα... το γεγονός ότι δεν υπάρχει κάποια διευκρινιστική επ αυτού, οφείλεται μάλλον στο ότι ίσως δεν έχουν αντιμετωπίσει οι υπηρεσίες κάτι ανάλογο
KaizerSoze Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 15 , 2018 (edited) Καλησπέρα.Σε περίπτωση Επιπλωμένων Ενοικιαζόμενων Δωματίων,για την κατάταξη στα 3 κλειδία ,η ύπαρξη θέσεων στάθμευσης για το 50% των διαμερισμάτων δίνει κάποια μόρια.Αυτές οι θέσεις στάθμευσεις ,μπορούν να βρίσκονται στην πρασιά?Από επικοινωνία με τον ΕΟΤ μου είπαν πως δεν χρειάζεται καποια συμβολαιογραφική δέσμευση ,απλά να είναι σύννομες πολεοδομικά.(Η πολεοδομία της περιοχής δεν το έχει ξεκαθαρίσει το θέμα....) Στο διάγραμμα δόμησης ,αυτές οι θέσεις πρέπει να έχουν και τον χαρακτηρισμό "Θέσεις Σταθμευσης" ,ή αρκεί να δείξω μια πλακόστρωση?(<--ευτυχές σενάριο) (Υποσημείωση -Δεν έχω ασχοληθεί ποτε με ΕΟΤ ,και το κτίριο μου ξαφνικά από απλές κατοικίες σε τουριστικό μέρος ,μετεξελίχθηκε σε ιδρυση τουριστικής επιχείρησης για να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ,και προσπαθώ να μαζέψω μόρια... ) Edited Μάρτιος 15 , 2018 by KaizerSoze
tetris Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2018 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2018 Καλό θα είναι να δεσμευτούν συμβολαιογραφικά, διότι έτσι διασφαλίζεται ο ΕΟΤ και ο πελάτης σου Κι εφόσον δεσμευτούν, τις αναφέρεις στο δ.δ/τοπογρ. με τις διαστάσεις τους και τα στοιχεία του τίτλου Προσοχή στον απαιτούμενο χώρο φύτευσης
aspire Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2019 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2019 On 7/9/2017 at 2:16 ΜΜ, aspire said: Καλησπέρα παραθέτω τα εξής: Π∆/3-8-87 ΦΕΚ-749/∆/87 Παρ.2.β: Ως μη στεγασμένος (υπαίθριος) χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακάλυπτος χώρος του οικοπέδου που ανεγείρεται το κτίριο. Στην περίπτωση αυτή το μέγιστο ποσοστό της συνολικής επιφάνειας του οικοπέδου που επιτρέπεται να καλυφθεί από το κτίριο και το χώρο στάθμευσης, ορίζεται κατά 10% μεγαλύτερο του επιτρεπόμενου και μέχρι 80% (σήμερα 70%) κατ' ανώτατο όριο Έτσι όταν τοποθετούνται θέσεις στάθμευσης στον ακάλυπτο, τα 2/3 για την υποχρεωτική φύτευση μπορούν να υπολογίζονται ως εξής: [Ε οικοπέδου – (Επιτρεπόμενο Ποσοστό κάλυψης + 10%) χ Εοικ ] Χ 2/3 • Ως χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων μη στεγασμένος (υπαίθριος) ή με ελαφρά κατασκευή, της παρ.6.ιγ του άρθ.11, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακάλυπτος χώρος του οικοπέδου στο οποίο ανεγείρεται κτίριο. Στην περίπτωση αυτή το μέγιστο ποσοστό της συνολικής επιφάνειας του οικοπέδου που επιτρέπεται να καλυφθεί από το κτίριο και το χώρο στάθμευσης, ορίζεται κατά 10% μεγαλύτερο του επιτρεπόμενου (μετά την ισχύ του ΝΟΚ, θα πρέπει να θεωρείται ότι επιτρέπεται το 70% κατ ́ ανώτατο όριο) σύμφωνα με το άρθ.1 παρ.2.β του Π∆/3-8-87 ΦΕΚ-749/∆, και όχι το 10% της κάλυψης, όπως αναφέρεται στην Απόφ.63234/12 Άρθ.17 παρ.2.α., δεδομένου ότι δεν προκύπτει κάτι τέτοιο από το νόμο. Επομένως όταν τοποθετούνται υπαίθριες θέσεις στάθμευσης στον ακάλυπτο, τα 2/3 για την υποχρεωτική φύτευση μπορούν να υπολογίζονται ως εξής: [Ε οικοπέδου – (Ποσοστό κάλυψης + 10%)] Χ 2/3] Η δεύτερη παράγραφος είναι από σημειώσεις της Λεμπέση. Ο προβληματισμός μου είναι που το βασίζει ότι μπορεί να είναι και με ελαφρά κατασκευή (του 11.6.ιγ του ΝΟΚ) ο χώρος στάθμευσης ο οποίος σχετίζεται και με το θέμα το 10% της φύτευσης, ενώ, στο Π∆/3-8-87 ΦΕΚ-749/∆/87 αναφέρει μόνο μη στεγασμένος. Έχω καποιους πελάτες που θέλουν να κατασκευάσουν τετοιου τύπου ελαφρά κατσκευή σε μια οικοδομή, στην οποία αυτή τη στιγμή είναι μη στεγασμένος ο ακάλυπτος και ο μηχανικος-εργολάβος είχε χρησιμοποιήσει το 10% και στη πολεοδομία δεν το δέχονται, βασιζόμενοι στο ότι το ΠΔ λέει μη στεγασμένος. Ευχαριστώ Μετά από 2 χρόνια, μήπως υπάρχει κάποιος που να έχει κάποια άποψη για το παραπάνω. Το επαναφέρω διότι για την ίδια περίπτωση κάποιοι ιδιοκτήτες διαμερισμάτων πολυκατοικίας θέλουν να κατασκευάσουν στέγαστρα εκέι όπου είναι τώρα οι υπαίθριοι χώροι στάθμευσης για τους οποίους έχει χρησιμοποιηθεί και το +10% της υποχρεωτικής κάλυψης. Ευχαριστώ
CHRIS.EFRO Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2019 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2019 Συνάδελφοι καλησπέρα. Σε περίπτωση που η θέση στάθμευσης δεν είναι υποχρεωτική, αλλά για λόγους λειτουργικότητας του κτιρίου "βγάζω" θέσης στάθμευσης στον ακάλυπτο, τότε δεν απαιτείται συμβολαιογραφική πράξη δέσμευσης. Το ερώτημα είναι εάν πρέπει να γίνει η απομείωση της υποχρεωτικής φύτευσης κατά το 10% στο διάγραμμα δόμησης; Ευχαριστώ.
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2019 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2019 Δεν αναφέρει κάπου ότι ισχύει μόνο για τις υποχρεωτικές Θ.Σ. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα