Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Για να ζητήσεις ανάκληση ΠΕΑ πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένος λόγος.

Δεν νομίζω η επιθυμία του ιδιοκτήτη για μεταγενέστερη ισχύ να γίνει δεκτή

ως αιτιολογία από το ΥΠΕΝ.

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα.

Σε διαμέρισμα πολυκατοικίας που βρίσκεται σε συμβολή οδών, δηλώθηκε η οδός που δεν είναι η πρόσοψη.

Στο συμβόλαιο αναφέρει και τις δύο οδούς ενώ στο κτηματολόγιο αναφέρεται μόνο η οδός που δεν είναι η πρόσοψη και στην οποία βγήκε το ΠΕΑ.

Χρειάζεται να προβώ σε ανάκληση;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δημοσιεύτηκε

Θεωρώ πως ναι, χωρίς να γνωρίζω αν θα έχεις επιπτώσεις απο άποψη ποινής, δεδομένου οτι ο νόμος (που δεν θυμάμαι) λέει μπορεί να γίνει ανάκληση ΠΕΑ μέχρι το 5% αυτών.

Αν έχεις κάνει λιγότερα απο 20 ΠΕΑ θα σου βάλουν ποινή, αν έχεις πάνω απο 20, πιστεύω θα τη σκαπουλάρεις αυτή τη φορά, αλλά θα σε έχουν στη μπούκα 😀 για το επόμενο στραβοπάτημα σου.

 

Δημοσιεύτηκε

Μια άποψη από εμένα.

Θεωρητικά χρειάζεται ανάκληση, αλλά άσε το ΠΕΑ ως έχει.

Ζήτησε από τον πελάτη το συμβόλαιο για να βγάλεις ένα αντίγραφο αν δεν έχεις ήδη.

Σε περίπτωση που κληθείς για έλεγχο, να επιδείξεις το συμβόλαιο και πως έγραψες την οδό που αναφέρεται σε αυτό.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις σας.

Δεν έχω καλύψει ακόμα το 5% οπότε δε με ζορίζει αυτό.

Θα στείλω email και θα ενημερώσω με ότι μου πουν, γιατί είμαι στο μεταίχμιο...

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν στο ζητάει τώρα η συμβολαιογράφος δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι, διότι το σφάλμα είναι επουσιώδες.

Αν ποτέ σου το ζητήσουν τότε πολύ εύκολα αλλάζει.

  • 8 months later...
Δημοσιεύτηκε

Καλή χρονιά!

Έχω περίπτωησ που θέλει να καταθέσει φάκελο στο νέο εξοικονομώ και έχει ήδη ΠΕΑ. Ζήτησε από τον παλιό μηχανικό να κάνει ανάκληση και αυτός δε δέχεται.

Σε ποιό email στέλνει ο ιδιοκτήτης για να κάνει ανάκληση απευθείας;

Ευχαριστώ

 

Δημοσιεύτηκε

Δυστυχώς, θα ταλαιπωρηθείτε αρκετά για να κάνετε ανάκληση χωρίς τη θέληση του συναδέλφου...

Δημοσιεύτηκε

Δεν μπορώ να κάνω πολλά για αυτό. Παρά μόνο να ενημερώσω τον πελάτη για τη διαδικασία και να περιμένω.

Του πελάτη είναι το πρόβλημα, όχι δικό μου.

Το email όμως μήπως το ξέρουμε;

Δημοσιεύτηκε (edited)
1 ώρα πριν, fr_sk said:

Δεν μπορώ να κάνω πολλά για αυτό. Παρά μόνο να ενημερώσω τον πελάτη για τη διαδικασία και να περιμένω.

Του πελάτη είναι το πρόβλημα, όχι δικό μου.

Το email όμως μήπως το ξέρουμε;

Για Νότια Ελλάδα [email protected]  - τηλ.: 213 15 13 097

Για Βόρεια Ελλάδα [email protected]  - τηλ.: 2310483234, 2310483246, 2310483236

Σου συνιστώ να πάρεις τηλέφωνο πρώτα.

Edited by nick_61
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.