Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Την 1η Ιουνίου αναμένεται να εγκαινιαστεί η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα του κόσμου, μήκους 57,1 χλμ, που κατασκευάζεται επί 20 χρόνια και στοίχησε 10,3 δις δολάρια.

 

Η σήραγγα Gotthard Base θα συνδέσει σιδηροδρομικά με γραμμή υψηλής ταχύτητας τη βόρεια και τη νότια Ευρώπη και θα αποτελέσει μια από τις βασικές σιδηροδρομικές συνδέσεις στις Άλπεις και η μεγαλύτερη παγκοσμίως, με μήκος περίπου 57,1 χιλιομέτρων.

 

Στα επίσημα εγκαίνια της σήραγγας αναμένεται να παρευρεθούν αρχηγοί κρατών και κυβερνήσεων από τις γειτονικές χώρες της Ελβετίας, οι υπουργοί Μεταφορών των κρατών κατά μήκος του διαδρόμου εμπορευματικών μεταφορών Ρότερνταμ-Γένοβα καθώς και 1.100 επισκέπτες και εκπρόσωποι μέσων ενημέρωσης.

 

Posted Image

 

Posted Image

 

 

Το Σαββατοκύριακο στις 4 και 5 Ιουνίου, οι επισκέπτες θα μπορούν να διασχίσουν με ειδικούς συρμούς τη μακρύτερη σιδηροδρομική σήραγγα του κόσμου, σύμφωνα με την πηγή της ελβετικής κυβέρνησης.

 

Η μεταφορά εμπορευμάτων έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2016. Η κατασκευή της σήραγγας ξεκίνησε το 1996, με το συνολικό κόστος να διαμορφώνεται στα 9,8 δισεκ. ελβετικά φράγκα ή 10,3 δισεκ. αμερικανικά δολάρια.

 

Δείτε φωτογραφίες από την κατασκευή της σήραγγας:

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Πηγή: http://www.topontiki...n-alpeon-photos

 

Click here to view the είδηση

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

ναι,

 

αλλά όπως ειδες αυτοι δουλευουν με χρυσα τριβιδια...

 

εμεις...τι εχουμε???  [ :smile: :-) :smile: ]

Edited by dimitris GM
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Τι ξέρουν οι ξενέρωτοι ελβετοί απο έργα και σήραγγες?

...  εμείς σκάβουμε επί 40 χρόνια ...

Η καλή δουλειά αργεί να γίνει.

Edited by AMHxaNos
Δημοσιεύτηκε

Εχω πάει σε ένα μουσείο στην περιοχή που είχε την μακέτα πριν από 10 χρόνια . Ο στόχος του έργου είναι όλες οι νταλίκες να φορτώνονται εκεί και να μην περνάνε από τις Αλπεις . Ετσι θα έχουν βαγόνια που θα φορτώνουν το ρυμουλκούμενο , ένα σε κάθε πλατφόρμα-βαγόνι , ενώ οι τράκτορες , θα φορτώνονται δύο ανά πλατφόρμα-βαγόνι . 

 

Προφανώς θα υπάρχει διαδικασία φορτώματος -ξεφορτώματος και σύνδεσης , αλλά επειδή έτσι και αλλιώς έχουμε και συνοριακή διάβαση στην διαδρομή , ο συνολικός χρόνος θα είναι συντομότερος από το οδικό πέρασμα μαζί με τον συνοριακό έλεγχο . 

 

Αλλωστε εμπορευματική θα είναι και η κύρια χρήση της γραμμής .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.