Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

για την εγκ. που  ΜΑΚΑΡ, φαινεται στο κειμενο και το εχω υπογραμμισει κατα την παραθεση

 

"Όταν η οδός καταλαμβάνεται εξ ολοκλήρου από ιδιοκτησίες "

 

Για την υφισταμενη  δημοτικη οδο, που η μιση ειναι ηδη σε κυκλοφορια

και που περιμενεις  10-20  χρονια τον Δημο να βρει εργολαβο με  κομπρεσσερ για να σπασει τον βραχο και να  διανοιξει

και την υπόλοπη

 

εχεις προσωπο σε κοινοχρηστο δρομο

  • 8 months later...
Δημοσιεύτηκε

Παίδες

σε οριοθετημένο οικισμό ως <2000 κατ   που ένα  τμήμα του είναι διανομή της Δ. Γεωργίας 

έχω οικόπεδο (διανομής) με πρόσωπο στον ακραίο  εγκεκριμένο δρόμο της  διανομής πλάτους 12 μ

 

Ο δρόμος αυτός κατά  8,5 μ  (του πλάτους του)  είναι κατειλημμένος από στάβλο

που βρίσκεται  μεν εκτός διανομής αλλά εντός των καθορισμένων ορίων <2000 κατ 

 

Τι πρέπει να κάνει η ΥΔΟΜ κατά την έκδοση α.δ

1. να ζητήσει τη διάνοιξη  της οδού σε όλο το εγκ πλάτος των 12 μ? (γιατί η Διανομή Δ.Γ θεωρείται Σ.Π)

2. να ζητήσει να αφήσω εγώ μέρος του οικοπέδου (διανομής) για να έχει η οδός  πλάτος 4.0μ? (αδιανόητο μου φαίνεται)

3. τίποτα ? (γιατί π.χ η απαίτηση της διάνοιξης δεν ισχύει για οικισμούς) 

  • 4 years later...
Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι καλησπέρα,

οικόπεδο εντός σχεδίου, το οποίο έχει εγκριθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.1337/83, έχει πρόσωπο σε αδιάνοικτη οδό. Δεδομένου ότι η πράξη εφαρμογής έχει κυρωθεί και έχει μεταγραφεί, η αδιάνοικτη οδός δεν καταλαμβάνεται πλέον απο ιδιοκτησίες, αλλά έχει αποδοθεί σε κοινή χρήση. Σε αυτή την περίπτωση έχει ισχύ το Εγγρ-37666/7105/87 ; Δηλαδή το κτίριο ως προς το αδιάνοικτο πρόσωπο χρειάζεται να έχει απόσταση δ για την κατασκευή εξωστών και ανοιγμάτων?

Δημοσιεύτηκε

Ναι το σχέδιο αυτό θα πρέπει το "βλέπεις" σαν ένα κανονικό- κυρωμένο  "Σχέδιο πόλης". Σιγουρότατα το σχέδιο αυτό συνοδεύεται, από την πολεοδομική του μελέτη, από ένα "διάταγμα ρυμοτομίας" και όρους δόμησης όπως όλα τα Ρ.Σχ. (να τα αναζητήσεις).

Κανονικά είναι υποχρέωση του δήμου να διανοίξει τους δρόμους και να κάνει τα έργα υποδομής. Οι εισφορές σε χρήμα, από τους ιδιοκτήτες, έχουν αυτόν τον σκοπό (υπέρ ΕΤΕΡΠΣ) να χρηματοδοτήσουν τα έργα που απαιτούνται. 

Πολλοί δήμοι "αδιαφορούσαν" στο θέμα "διανοίξεις δρόμων" (πχ Πυλαία) και πολλοί δρόμοι της επέκτασης, λίγο- λίγο, έγιναν από τους κατασκευαστές.

Αρα εσύ εφαρμόζεις πιστά όλα τα "δ" σου και τα σχετικά, που απαιτεί το Δ/γμα. ρυμοτομίας.

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

nbr σ'ευχαριστώ για την απάντηση σου.

Η ερώτηση μου έχει να κάνει με το σημείο του  Εγγρ-37666/7105/87 που αναφέρει "...πρόσωπο σε εγκεκριμένη οδό αδιάνοικτη η οποία καταλαμβάνεται εξ' ολοκλήρου από ιδιοκτησίες".

Στην δική μου περίπτωση, που η ένταξη στο σχέδιο πόλης έχει γίνει με το Ν.1337/83, η "αδιάνοικτη" οδός δεν καταλαμβάνεται απο ιδιοκτησίες, καθώς με την μεταγραφή της πράξης εφαρμογής τα ρυμοτομούμενα τμήματα των ιδιοκτησιών έχουν αποδοθεί σε κοινή χρήση. Συνεπώς πιστεύω ότι ως προς την "αδιάνοικτη" οδό (μη διαμορφωμένη) δεν χρειάζεται να τηρήσω δ, διότι δεν συνορεύω με ιδιοκτησία η οποία δεν απαλλοτριώθηκε (όπως συμβαίνει με τα σχέδια πόλης με το ΝΔ 17-07-1923), αλλά με κοινόχρηστο χώρο (οδό), ο οποίος δεν έχει διαμορφωθεί στην πράξη.  

Δημοσιεύτηκε

Έχω την εντύπωση, πως για την περίπτωση που αναφέρεις, όταν δηλ. ο δρόμος έχει ακόμη τις ιδιοκτησίες, δεν μπορείς να βγάλεις μία Ο.Α., πριν γίνει μία "πράξη τακτοποίησης & αναλογισμού" και γίνουν όλες οι απαλλοτριώσεις- αποζημιώσεις. Είναι μία επίπονη διαδικασία. 

Απλά στην "Πράξη εφαρμογής" αυτά τα θέματα λύνονται μέσα από την μελέτη της πράξης αυτής και την ολοκλήρωσή της.

Δεν μας αναφέρεις καθόλου αν στο Ο.Τ, που έχεις το οικόπεδό σου υπάρχουν Ρ.Γ (Πράσινες) & Ο.Γ. (κόκκινες) (συνήθως σε Π.Ε. υπάρχουν πρασιές. 

Ισχύουν ότι ισχύει σε όλα τα Ρ. Σχ. Εκτός αν κάτι άλλο υπάρχει στο Δ/γμα ρυμοτομίας της πολ. Μελέτης.

Δημοσιεύτηκε

nbr καλησπέρα, σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου,

το οικόπεδο έχει πρόσωπο σε τρείς δρόμους, δύο διανοιγμένους και πλήρως διαμορφωμένους και έναν "αδιάνοικτο". Κανένας απο τους δρόμους αυτούς δεν είναι στα όρια του σχεδίου πόλεως ..

Οι οικοδομικές γραμμές συμπίπτουν με τις ρυμοτομικές.

Επειδή έχει συσταθεί κάθετη συνιδιοκτησία στο οικόπεδο, τηρώντας δ απο τα υπάρχοντα κτίσματα του άλλου οικοπεδικού τμήματος, "μετακινούμαι" αναγκαστικά προς τον "αδιάνοικτο" δρόμο. 

Επειδή ο αδιάνοικτος δρόμος έστω και αν δεν διαμορφωθεί ποτέ στην πράξη θα είναι πάντα κοινόχρηστος χώρος, καθώς με την κύρωση και την μεταγραφή της Π.Ε. έχει αποδοθεί σε κοινή χρήση, θεωρώ ότι δεν είναι απαραίτητο να τηρήσω δ απο τον "αδιάνοικτο" δρόμο.  

Αν το ρυμοτομικό είχε εγκριθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του ΝΔ 17-07-1923 ή αν ο αδιάνοικτος δρόμος ήταν στα όρια του σχεδίου και είχα απέναντι αγροτεμάχια, τότε για την διάνοιξη του εν λόγω δρόμου θα απαιτούνταν η σύνταξη πράξη τακτοποίησης και αναλογισµού αποζηµίωσης, η οποία μπορεί να μην γινόταν ποτέ ή μπορεί να γινόταν άρση μη συντελεσμένης απαλλοτρίωσης. Νομίζω ότι μόνο σε αυτές τις περιπτώσεις θα έπρεπε να τηρήσω δ ως προς τον "αδιάνοικτο" δρόμο.

Δημοσιεύτηκε

Στην περίπτωσή σου δεν απαιτείται να αφήσεις δ από τον αδιάνοικτο δρόμο.

Με την κύρωση της πράξης εφαρμογής ο δρόμος έγινε κοινόχρηστος, άσχετα αν διανοίχθηκε ή όχι.

Δημοσιεύτηκε

Ο sigio με δυο αράδες απάντησε.

Εγω γράφω για να δηλώσω πάλι, για ακόμη μία φορά, την απορία μου.

Γιατί δεν έγινε, από την πρώτη ακόμη ανάρτηση, όλη αυτή η περιγραφή? Αν και δεν αλλάζει κάτι!

Αν και είσαι σε ένα "πολεοδομικό περιβάλλον μιας "πράξης εφαρμογής" (εδώ τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα) συνεχίζεις να βάζεις υποθετικά ερωτήματα "αν το Ρ.Σ. ήταν με το νόμο του 1923 ή και αν οι δρόμοι ήταν περιφερειακοί δηλ. στα όρια  του Ρ/σχ. αλλά και αδιάνοικτοι??"

Αν και όπως είπαμε αν ήταν αδιάνοικτοι θα χρειαζόταν Π.Τ & αναλογισμού.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.