Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 15 , 2016 (edited) Απεναντίας, όχι μόνο δεν πρόκειται για ένα παλιό εγκαταλελειμμένο κτίριο αλλά έχει υποστεί και ανακατασκευή ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ! Αυτό διακρίνεται προφανώς και από την παλαιά φωτο του. Όσο για αντιδράσεις συγκεκριμένων εργαζομένων βεβαίως και υπήρξαν κάθε φορά που κάποιο υπουργείο θα μεταφερόταν εκεί.... Αντιγράφω συνοπτικά το "story" σε 5 πράξεις από: http://www.kathimerini.gr/806344/article/epikairothta/ellada/polyfernh-nyfh-xwris-mnhsthres-to-ktirio-keranh 1. Το κτίριο «Κεράνη», στα όρια Ρέντη-Πειραιά, συνολικού εμβαδού 42.300 τ.μ., αγοράστηκε το 1998 από το Δημόσιο αντί 35 εκατ. ευρώ. Στα επόμενα τέσσερα χρόνια δαπανήθηκαν περίπου άλλα τόσα για να μετατραπεί από βιομηχανικό κτίριο σε κτίριο διοίκησης. Ο αρχικός σκοπός ήταν να μεταφερθεί εκεί το ΥΠΕΧΩΔΕ – σχέδιο που εγκαταλείφθηκε εξαιτίας των αντιδράσεων των εργαζομένων του υπουργείου. 2. Το σχέδιο που το διαδέχθηκε, επί διακυβέρνησης Καραμανλή, ήταν η εγκατάσταση στη λεωφόρο Θηβών του υπουργείου Πολιτισμού, μαζί με το Τουριστικής Ανάπτυξης. Η νέα αυτή πρωτοβουλία συνοδεύτηκε από νέα, ευρεία ανακατασκευή του κτιρίου. Νέες αντιδράσεις των υπαλλήλων ωστόσο, αλλά και προσφυγές στη Δικαιοσύνη, έκαμψαν και σε αυτήν την περίπτωση το φρόνημα των πολιτικών τους προϊσταμένων. 3. Σταδιακά, κερδίζει έδαφος η ιδέα μετεγκατάστασης του υπουργείου Οικονομικών από το κέντρο της Αθήνας στον «Κεράνη». Με εντολή του αναπληρωτή υπουργού Π. Οικονόμου, είχε εκπονηθεί μελέτη για τη χωροθέτηση των υπηρεσιών. Οπως θυμάται ο κ. Οικονόμου, είχαν γίνει επίσης συνεννοήσεις με τον δήμαρχο Νίκαιας-Αγιου Ιωάννη Ρέντη, Γ. Ιωακειμίδη, για ειδικά δρομολόγια λεωφορείων. 4. Ενώ οι σχετικές διεργασίες προχωρούσαν, η ιδέα μετεγκατάστασης του υπουργείου Οικονομικών εγκαταλείφθηκε και σειρά πήρε, από το φθινόπωρο του 2012, το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Οι αντιδράσεις, και πάλι, ήταν σφοδρές. Οι εργαζόμενοι του ΥΠΑΑΤ ήγειραν αμφιβολίες για την καταλληλότητα του κτιρίου, την προβληματική συγκοινωνιακή του πρόσβαση και την έλλειψη θέσεων στάθμευσης. Εγινε ακόμα και καταγγελία για ύπαρξη αμίαντου – την οποία ο κ. Χαρακόπουλος, μιλώντας στην «Κ», χαρακτήρισε «εντελώς ανυπόστατη». 5. Ετσι, φτάνουμε στον επόμενο Ιούλιο, όταν αποκαλύπτεται ότι το κτίριο θα μισθωθεί στα Δικαστήρια Πειραιά, καθώς το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης δεν εκδήλωσε ενδιαφέρον. Αλλά και η ιδέα της μετεγκατάστασης των Δικαστηρίων Πειραιά ταχέως κατέρρευσε. Εν μέσω προεκλογικής περιόδου για τις δημοτικές εκλογές του 2014, οι τρεις βασικοί υποψήφιοι εναντιώθηκαν στην αποχώρηση των δικαστηρίων από τα όρια του δήμου. Προσωπικά αυτό που νομίζω ότι θυμάμαι αμυδρά από τότε ήταν μία αναφορά σε τοξικότητα των χώρων του κτιρίου από τον καπνό που ήταν αποθηκεμένος. Αυτό που σχετικά βρήκα είναι ότι από το "Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Χημείας, Ομάδα Περιβαλλοντικής Ανάλυσης, Εργαστήριο Χημείας Περιβάλλοντος έχει γίνει η : «Μελέτη και αποκατάσταση ποιότητας εσωτερικού αέρα στο νέο κτίριο του ΥΠΕΧΩΔΕ – πρώην ΚΕΡΑΝΗΣ», Κτηματική Ενωση Δημοσίου – PROACT (1999 – 2000)" Δεν έχω βρεί όμως στοιχεία και ευρήματα της μελέτης...... ΚΤΙΡΙΟ ΚΕΡΑΝΗΣ.pdf Edited Μάιος 15 , 2016 by Anton_civeng 2
CybEng Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 (edited) Didonis , το κτήριο όπως ανέφερε και ο Anton_civeng έχει ανακαινισθεί και επειδή έχω προσωπική άποψη, η ανακαίνιση δεν έγινε στο πόδι. Το έχω αναφέρει και στο παρελθόν σε αυτό εδώ το forum, όλοι οι Δ.Υ. εργαζόμενοι αντιδρούν διότι το κτήριο βρίσκεται απλά σε μια υποβαθμισμένη αλλά όχι απομακρυσμένη από το λιμάνι συνοικία του Πειραιά. Το ουσιαστικότερο πρόβλημα είναι η συγκοινωνιακή υποδομή. Μέχρι πριν λίγα χρόνια η περιοχή είχε ιδιαίτερα πυκνή συγκοινωνία μέσω λεωφορειακών γραμμών τόσο με το κέντρο του Πειραιά (χρόνος < 10min) όσο και με τον κοντινότερο σταθμό Μετρό στο Αιγάλεω ( χρόνος < 15 min). Επιπλέον υπάρχει και συγκοινωνιακή σύνδεση με τον σταθμό ηλεκτρικού στο Παλαιό Φάληρο ( χρόνος < 15 min ) καθώς και με τις δυτικές και βορειοδυτικές περιοχές του Πεiραιά ( χρόνος ~ 30 min).Τα τελευταία χρόνια όμως, πραγματικά η κατάσταση αυτών των γραμμών είναι όντως απελπιστική σε συχνότητα δρομολογίων.. Σχετικά με θέσεις στάθμευσης , το κτήριο διαθέτει 633 εσωτερικά και η γύρω περιοχή είναι σχετικά αραιοκατοικημένη μια και υπάρχει μόνο ένα μικρό μπλοκ εργατικών κατοικιών του '70 δίπλα του (με δικούς τους χώρους στάθμευσης) και πολλές βιοτεχνίες/μικρές βιομηχανίες που απλά τα τελευταία χρόνια δεν λειτουργούν. Για τις υποδομές /. επιτρεπόμενες χρήσεις κλπ είναι ιδιαίτερα εύκολο να διαπιστωθεί τι ισχύει και τι όχι, τόσο από τις εγκεκριμένες μελέτες όσο και από τις εταιρείες που έχουν εμπλακεί στην ανακαίνιση αλλά και από τις αρμόδιες υπηρεσίες που έχουν χρηματοδοτήσει όλο το έργο. Ενδεικτικά να αναφέρω μερικά ευτράπελα (κατά την άποψή μου) γεγονότα περί των Δ.Υ. που αντιδρούν στην μετεγκατάστασή τους. (α) Η υπηρεσία που έφθασε κοντινότερα στην εγκατάσταση ήταν το υπουργείο πολιτισμού ( ; ! ) όπου έγινε μέχρι και η δημοπρασία για την εταιρεία που θα αναλάμβανε την μετεγκατάσταση των γραφείων (μεταφορικό έργο κλπ). Φυσικά ποιός θα φύγει από την περιοχή του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου για να πάει στην Π.Κοκκινιά ; Αυτά δεν γίνονται εις την Ψωροκώσταινα. Έτσι για την ιστορία δεν γνωρίζω εάν η μεταφορική εταιρεία επέστρεψε την προκαταβολή μια και νομικά δεν ήταν εκείνη υπαίτια που δεν πραγματοποιήθηκε το μεταφορικό έργο. (β) Οι δικαστικοί που αντιδρούν στην μετεγκατάσταση τους, εδώ και δεκαετίες ζουν και εργάζονται στην Τρούμπα του Πειραιά. Την πλέον κακόφημη κάποτε περιοχή (όχι ότι και σήμερα είναι σε ιδιαίτερα καλή μοίρα). Θέσεις parking στα τωρινά δικαστήρια = μείον ΜΗΔΕΝ ( αν υπήρχε ποτέ τέτοιος αριθμός θα αντιπροσώπευε τέλεια την τωρινή κατάσταση). Φυσικά μπορεί δίπλα στα σημερινά δικαστήρια του Πειραιά να λειτουργούν ακόμη κακόφημα Bar (οι οίκοι ανοχής έκλεισαν επί 7-ετίας) αλλά με 3 λεπτά περπάτημα βρίσκεσαι στο κέντρο της πόλεως είτε για καφεδάκι είτε για shopping therapy. Ποιός βλαξ λοιπόν θα άφηνε τον φρεντοτσίνο του για να βρεθεί στα Άσπρα Χώματα ( a.k.a. Π.Κοκκινιά) ; (γ) Αναφέρει επί λέξη το Συμβ.Επικρατείας στην 1113/15 απόφασή του : "...δεν έχει ερευνηθεί η προσβασιμότητα του κτιρίου από δικαστές, δικηγόρους και διαδίκους και, ιδιαίτερα σε σχέση με τους κατοίκους των νησιών του Αργοσαρωνικού" . Δεν είδα όμως καμία απόφαση των σεβαστών δικαστών όταν τα τελευταία χρόνια έκλεισαν οι δικαστικές υπηρεσίες του Πόρου και αναγκάζονται οι κάτοικοι του Πόρου, Τροιζηνίας, Μεθάνων, Ύδρας και Σπετσών να έρχονται για τις απλές δικαστικές υποθέσεις τους στον Πειραιά με σχεδόν ανύπαρκτη ή πανάκριβη κατά τους χειμερινούς μήνες ακτοπλοϊκή συγκοινωνία. (δ) Οι σεβαστοί δικαστές βρήκαν πάντως λύση για την στέγασή τους. Ζητούν να πάνε στο κτήριο της Ραλλείου στο κέντρο του Πειραιά (περιοχή Δημοτικού Θεάτρου). Είναι ένα κτήριο που ξεκίνησε επί 7-ετίας και από το 1973 βρίσκεται στα μπετά και μερικώς στην εξωτερική τουβλοδομή. Το κτήριο βρίσκεται 150 μέτρα από την θάλασσα και θα ήθελα την γνώμη του κ. Ροδόπουλου περί ενανθράκωσης μια και παρακολουθώ το σχετικό νήμα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον (χωρίς να είμαι ΠΜ ή κάτι παραπλήσιο). Δείχνω το κτήριο της Ραλλείου στο επόμενο post σε φωτογραφία που επισυνάπτω. Προσοχή μην σας ξεγελάσουν άλλες φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και φαίνεται ένα όμορφο κτήριο, πρόκειται απλά για γιγαντοπανό με το οποίο έντυσε το κτήριο ο αγαπητός μας Δήμαρχος για να μην βλέπουμε τα χάλια μας. Το πανό μπήκε (τυχαία ; ) λίγο μετά την απόφαση του Σ.Ε. όπου ακυρώνει την μετεγκατάσταση των δικαστηρίων στο κτήριο της οδού Θηβών. (ε) Κάπου σε προηγούμενη ανάρτηση αναφέρθηκε και το ευτράπελο που προέβαλαν κάποιοι εργαζόμενοι των υπηρεσιών που προβλεπόταν η μετεγκατάστασή τους, ότι οι τοίχοι του κτηρίου τόσα χρόνια έχουν "εμποτιστεί" σε νικοτίνη και έτσι οι εργαζόμενοι θα είναι θύματα παθητικού καπνίσματος. Πέρα από το γεγονός ότι εκτός από τον φέροντα οργανισμό (που λέτε και εσείς οι ΠΜ) του αρχικού κτηρίου δεν έχει μείνει τίποτε άλλο, σας αφήνω να κρίνετε εσείς την βάση του συγκεκριμένου επιχειρήματος. Στο forum συμμετέχει πλειάδα μηχανικών εκτιμώ και χημικών μηχανικών που μπορούν να μας διαφωτίσουν για την βάση ενός τέτοιου ισχυρισμού, Anton_civeng, σε γενικές γραμμές η τοποθέτησή σου είναι σωστή πλην όμως το κτήριο που δείχνεις στην φωτογραφία που ανάρτησες δεν είναι το εν λόγω της οδού Θηβών. Το κτήριο που δείχνεις βρίσκεται και αυτό στην περιοχή του Πειραιά αλλά προς την πλευρά του σταδίου Γεώργιος Καραϊσκάκης. Επισυνάπτω μερικές φωτογραφίες του κτηρίου και εάν προκληθώ από κανέναν δικηγόρο/δικαστικό θα αναρτήσω και φωτογραφίες των κτηρίων που βρίσκονται σήμερα οι δικαστικές υπηρεσίες Πειραιά έτσι για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης και να γνωρίζουμε για τι μιλάμε. Και προς άρση παρεξηγήσεων να αναφέρω ότι δεν έχω κανένα οικονομικό συμφέρον από το οποίο να πηγάζει αυτή μου η τοποθέτηση. Τυγχάνει να έχω περάσει ένα μεγάλο τμήμα της ζωής μου εκεί κοντά, τυγχάνει να έχω δεί ένα κτήριο να αγοράζεται από το δημόσιο για ένα τεράστιο τίμημα και να ξοδεύεται ένα επίσης τεράστιο ποσό για την ανακατασκευή του και τα καλομαθημένα μας (βλέπε ΔΥ) να μην θέλουν να αφήσουν τις σικ περιοχές τους (ναι ακόμη και την Τρούμπα) για να πάνε δίπλα από εργατικές πολυκατοικίες. Μάλλον φαίνεται οι κάτοικοι των εργατικών πολυκατοικιών θα τους χαλάσουν την μόστρα. Προφανώς εμείς οι Ι.Υ. είμαστε παιδιά ενός κατώτερου Θεού που αναγκαζόμαστε να ξενιτευόμαστε κάθε φορά που ο εργοδότης μας αποφασίζει την μετεγκατάσταση της επιχείρησής του. Βλέπετε εμείς δεν έχουμε τσιφλίκια τις επιχειρήσεις που έχουμε την τύχη/ατυχία να εργαζόμαστε. Edited Μάιος 16 , 2016 by CybEng 3
CybEng Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 Κτήριο της Ραλλείου όπου ζητείται να γίνει η μετεγκατάσταση των δικαστικών υπηρεσιών Πειραιά. 1
akius Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 και είσαι υπάλληλος του ΟΤΕ στο Μαρούσι και σου λένε πας στα Σπάτα και δεν βγάζεις ΚΙΧ 1
sts72 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 Ξέρει κανείς πόσο πουλήθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ για να επαναμισθωθεί για 2,65 μύρια το χρόνο και για πόσα χρόνια; Το κόστος συντήρησης περιλαμβάνεται στο τίμημα ή το κράτησε το Δημόσιο; Κάτι μου λεέι ότι εκεί είναι η είδηση και όχι στις αντιδράσεις υπαλλήλων, που στο κάτω κάτω της γραφής είναι θεμιτό να υπάρχουν αλλά όχι υποχρεωτικό να εισακουστούν. Η απόφαση μπορεί να ληφθεί όποια στιγμή θελήσουν. Όλα τα άλλα φαίνονται να είναι απλά δικαιολογίες που βολεύουν κάποιους. 1
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 ................................................ Anton_civeng, σε γενικές γραμμές η τοποθέτησή σου είναι σωστή πλην όμως το κτήριο που δείχνεις στην φωτογραφία που ανάρτησες δεν είναι το εν λόγω της οδού Θηβών. Το κτήριο που δείχνεις βρίσκεται και αυτό στην περιοχή του Πειραιά αλλά προς την πλευρά του σταδίου Γεώργιος Καραϊσκάκης. ........................................................ CybEng, δεν έχω εκφράσει καμία απολύτως τοποθέτηση στο θέμα. Είναι καταφανέστατο ότι μόνο μεταφορά της πληροφόρησης από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ έκανα αναφέροντας και την πηγή. Όσο για την φωτο του κτιρίου ΚΕΡΑΝΗΣ και πάλι είναι αυτή που φαίνεται στο ίδιο δημοσίευμα...... Σχετικά με την αναφορά σε τοξικότητα των χώρων από τα φύλλα καπνού θα ήταν πολύ χρήσιμο να βρίσκαμε αποτελέσματα της μελέτης που προανέφερα, η σύνταξη της οποίας προφανώς ζητήθηκε από κάποιους που έθεσαν το θέμα "τοξικότητα στο κτίριο" και ασχέτως αν αυτή επιβεβαιώνεται ή όχι. 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 (edited) CybEng, δεν έχω εκφράσει καμία απολύτως τοποθέτηση στο θέμα. Είναι καταφανέστατο ότι μόνο μεταφορά της πληροφόρησης από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ έκανα αναφέροντας και την πηγή. Όσο για την φωτο του κτιρίου ΚΕΡΑΝΗΣ και πάλι είναι αυτή που φαίνεται στο ίδιο δημοσίευμα...... Σχετικά με την αναφορά σε τοξικότητα των χώρων από τα φύλλα καπνού θα ήταν πολύ χρήσιμο να βρίσκαμε αποτελέσματα της μελέτης που προανέφερα, η σύνταξη της οποίας προφανώς ζητήθηκε από κάποιους που έθεσαν το θέμα "τοξικότητα στο κτίριο" και ασχέτως αν αυτή επιβεβαιώνεται ή όχι. Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Χημείας, Ομάδα Περιβαλλοντικής Ανάλυσης, Εργαστήριο Χημείας Περιβάλλοντος «Μελέτη και αποκατάσταση ποιότητας εσωτερικού αέρα στο νέο κτίριο του ΥΠΕΧΩΔΕ – πρώην ΚΕΡΑΝΗΣ», Κτηματική Ενωση Δημοσίου – PROACT (1999 – 2000) Edited Μάιος 16 , 2016 by Ροδοπουλος
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 Μα αυτήν ακριβώς την μελέτη έχω αναφέρει πιό πάνω στο #11 από χθς βράδυ. Το θέμα όμως είναι ότι δεν ξέρουμε τα αποτελέσματα της.........
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 16 , 2016 Μα αυτήν ακριβώς την μελέτη έχω αναφέρει πιό πάνω στο #11 από χθς βράδυ. Το θέμα όμως είναι ότι δεν ξέρουμε τα αποτελέσματα της......... Δεν το είδα !!!!!!!!!. Έψαξα και εγώ και δεν το βρήκα πουθενά στην διαύγεια.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα