Engineer Δημοσιεύτηκε Μάιος 21 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 21 , 2016 Πρόγραμμα επιχορήγησης, ύψους 600 εκατ. ευρώ, στους καταναλωτές για την απόκτηση ηλεκτρικού και υβριδικού αυτοκινήτου θεσπίζει η γερμανική κυβέρνηση, στο πλαίσιο της προσπάθειας επίτευξης των ευρωπαϊκών στόχων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Τη σχετική απόφαση έλαβε η κυβέρνηση Μέρκελ την εβδομάδα που μάς πέρασε με στόχο να ενισχυθεί ο κλάδος της ηλεκτροκίνησης, που δε φαίνεται να γνωρίζει ιδιαίτερη διάδοση στη Γερμανία. Τα κίνητρα που καθιερώνονται περιλαμβάνουν επιστροφή 4.000 ευρώ στον καταναλωτή για κάθε αγορά νέου ηλεκτρικού οχήματος και 3.000 για την αγορά ηλεκτροκίνητου υβριδικού, καθώς και δεκαετή φοροαπαλλαγή. Σύμφωνα με τον Υπουργό Οικονομίας και Ενέργειας, Ζίγκμαρ Γκάμπριελ, η πρόοδος στον τομέα της ηλεκτροκίνησης είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση του μέλλοντος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. «Η αύξηση της ζήτησης θα δώσει ώθηση σε σημαντικές και απαραίτητες of επενδύσεις σε όλη την αλυσίδα της ηλεκτροκίνησης», τονίζει ο Γκάμπριελ. Ωστόσο, αν και ο κυβερνητικός στόχος είναι να κυκλοφορούν το 2020 ση Γερμανία ένα εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πολλοί ειδικοί αμφιβάλλουν αν ο στόχος αυτός θα επιτευχθεί. Πάντως, αναμένεται να θεσπιστούν και περαιτέρω κίνητρα για τις εταιρείες και που θα αφορούν την κατασκευή σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στους χώρους εργασίας προς χρήση του προσωπικού, ενώ οι υπάλληλοι που θα φορτίζουν τα ηλεκτρονικά τους αυτοκίνητα στη δουλειά θα απολαμβάνουν μειωμένο φορολογικό συντελεστή, π.χ. 25%. Το κόστος των κινήτρων αναμένεται να επιβαρύνει τις κυβερνήσεις και τις αυτοκινητοβιομηχανίες μέχρι εξαντλήσεως του κρατικού κονδυλίου των 600 εκατ. ευρώ ή ως, το αργότερο, το 2019. Πηγή: http://www.energia.g...p?art_id=105271 Click here to view the είδηση
Pavlos Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Συνεχώς γίνεται λόγος, ότι με την ευρεία εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης - δηλαδή μειώνοντας την κατανάλωση ορυκτών καυσίμων και αυξάνοντας την κατανάλωση ρεύματος - θα αντιμετωπιστεί η κλιματική αλλαγή! Όμως και η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας εντείνει σημαντικά το φαινόμενο του θερμοκηπίου, εκτός κι αν η παραγωγή αυτή βασίζεται σε ανανεώσιμες πηγές. Ωστόσο μελέτες για το πως θα μπορούσε να μειωθεί η εκπομπή ρύπων με τους στόχους που έχει θέσει η γερμανική κυβέρνηση (1.000.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεχρι το 2020) σε συνδυασμό με τις προγραμματισμένες αλλαγές στον τομέα της ενέργειας (μετάβαση από συμβατικούς σταθμούς και ατομική ενέργεια σε ανανεώσιμες πηγές, κυρίως άνεμο) δεν είναι κατ’ εμέ γνωστές. Τουλάχιστον η ενημέρωση που δεχόμαστε δεν αναφέρει ποτέ τέτοιου είδους στοιχεία παρά αρκείται στον ισχυρισμό ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον! Βέβαια από την άλλη είναι γεγονός, ότι προκειμένου η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να αποκτήσει ένα τεχνολογικό προβάδισμα – καθώς στο συμβατικό αυτοκίνητο αναμένεται μείωση της ανταγωνιστικότητά της – η ηλεκτροκίνηση είναι μια εξαίσια ευκαιρία. Προκειμένου να επιτευχθεί όντως ο στόχος της κλιματικής αλλαγής θα έπρεπε να μελετηθεί η πιθανή ανταπόκριση του ενεργειακού τομέα (και ιδίως των εκπεμπόμενων ρύπων) στην προγραμματισμένη αύξηση της ηλεκτροκίνησης και να εξασφαλιστεί η μετάβαση προς πιο οικολογικές πηγές ενέργειας στο βαθμό που αυτό είναι απαραίτητο. 1
Apostolos-4 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Βασικά η απόδοση των μηχανών των αυτοκινήτων είναι περίπου 20%. Η απόδοση σε ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να αγγίξει πλέον και το 40%. Υπάρχει κατά κάποιο τρόπο οικονομία κλίμακας. Έτσι, χρειάζεται περίπου η μισή ποσότητας ως πρώτη ύλη για τη κίνηση των αυτοκίνητων και κατ' επέκταση επιτυγχάνεται η μείωση των εκπομπών. Σαφώς και κύριος στόχος τους δεν είναι η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Πέρα από τα διάφορα οφέλη για την αυτοκινητοβιομηχανία τους, καταφέρνουν ως ένα ποσοστό να απεξαρτηθούν από τις εισαγωγές υγρών καυσίμων με ότι αυτό συνεπάγεται.
george68 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 καλη η οικονομια κλιμακας αλλα το κόστος οικονομικό και περιβαλλοντολογικο των μπαταριων λιθιου δεν υπολογίζεται στο ενεργειακο αποτυπομα... 1
nvel Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Έτσι, χρειάζεται περίπου η μισή ποσότητας ως πρώτη ύλη για τη κίνηση των αυτοκίνητων και κατ' επέκταση επιτυγχάνεται η μείωση των εκπομπών. η μίση ποσότητα θα χρειάζονταν μόνο αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φόρτιζαν απευθείας από τις γεννήτριες των σταθμών με απόδοση 100% και μετά λειτουργούσαν πάλι με απόδοση 100% 1
Apostolos-4 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 George68, έχεις δίκιο εν μέρη όμως, γιατί θα πρέπει να γίνει αφαίρεση του περιβαλλοντικού κόστους του κινητήρα, του ντεπόζιτου, του συστήματος της εξάτμισης κτλ τα οποία θα αφαιρεθούν εφόσον τα αυτοκίνητα κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρικό ρεύμα.Οπότε καταλήγουμε ότι θα πρέπει ανάλυση του κύκλου ζωής για τις δύο αυτές περιπτώσεις για να δούμε τι ακριβώς συμφέρει περιβαλλοντικά. Σκέψου ακόμα ότι όταν τα αυτοκίνητα κινούνται με υγρά καύσιμα, η ύπαρξη των πρατηρίων υγρών καυσίμων και κατ΄επέκταση η μεταφορά των καυσίμων σε αυτά είναι απαραίτητη. Οπότε έχουμε την ανάγκη των βυτιοφόρων και τη χρήση αυτών, των οποίων το αποτύπωμα, τόσο κατασκευαστικό όσο και λειτουργικό, θα πρέπει πάλι να αφαιρεθεί στη χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Nvel μιλάω για την απόδοση προς τη καύση, πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε την ίδια παραγωγή ενέργειας με τη μισή ποσότητα καυσίμου στη 2η περίπτωση. Προφανώς και τα δύο συστήματα (αυτοκίνητα εδώ) μετά έχουν απώλειες οι οποίες είναι οι ίδιες με αποτέλεσμα το 2ο από τα δύο 100% που αναφέρεις να είναι ίδιο και για τις δύο περιπτώσεις. Όσο αφορά το ότι έχει διαφορά αν φόρτιζαν απευθείας από το σταθμό ή όχι για αυτό δεν είμαι τόσο σίγουρος. Βασικά και στις 2 περιπτώσεις πρόκειται για την ίδια ποσότητα ενέργειας και δεν νομίζω να υπάρχουν απώλειες από το σημείο παραγωγής ως το σημείο φόρτισης του αυτοκινήτου. Απλά ρεύμα μεταφέρεται μέσω καλωδίων. Εκτός αν με τη μεταφορά ρεύματος μέσω καλωδίων υπάρχει τόσο μεγάλη απώλεια που να εξηγεί τη παράθεση σου. 1
nvel Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 φυσικά και δεν μεταφέρεται απλά το ρεύμα από το δίκτυα μεταφοράς και διανομής έτσι χωρίς απώλειες, όπως και δεν λειτουργούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με απόδοση 100% αλλά με περίπου 60% σε σχέση με το 20% των θερμικών
Apostolos-4 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2016 Για τις απώλειες στο δίκτυο μεταφοράς ρεύματος δεν γνωρίζω για αυτό έγραψα ότι δεν είμαι σίγουρος. Οι αποδόσεις που δίνεις σε τι αναφέρονται για τη κάθε περίπτωση;
Ήρωνας Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2016 Γιατί πρέπει πάντα να είναι κάτι άσπρο ή μαύρο; Προφανώς και ένα κράτος θα κάνει κινήσεις για να τονώσει την βιομηχανία του, μη μας φαίνεται περίεργο επειδή δεν έχει γίνει ποτέ κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα (ακόμα και για το λάδι μας αδιαφορούμε ως χώρα). Απο την άλλη είναι προφανές ότι τα ηλεκτρικά αμάξια είναι τόσο καθαρά όσο το ενεργειακό μείγμα της χώρας που κυκλοφορεί. Όσο για τις απώλειες δικτύου, αυτές περιλαμβάνονται στον υπολογισμό όταν μετράμε το αποτύπωμα άνθρακα 1kWh κατανάλωσης. Για να φτάσουμε στο ζουμί, τα ηλεκτροκίνητα αμάξια στην Ευρώπη έχουν όντως μικρότερο ενεργειακό αποτύπωμα απο τα συμβατικά, το οποίο μικραίνει όσο οι ΑΠΕ αυξάνονται.
akius Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2016 τα δίκτυα έχουν απώλειες εξαιτίας μεταφοράς....όσο μεγαλώνει η απόσταση από σημείο παραγωγής μέχρι σημείο καταναλωσης αυξάνονται και οι απωλειες στην ουσία η απώλεια είναι η θερμότητα βάση αντίστασης που παράγεται στα καλώδια απλά η υψηλή τάση έχει μικρότερες αναλογικά απώλειες σε κάθε περίπτωση η ελλάδα με τα μικρά νησιά θα έπρεπε ναχε ξεκινήσει προγράμματα ναναι 100% με ηλεκτροκίνηση (εκτός από τα Βαρέα οχήματα) σε συνδυασμό με ΑΠΕ στα νησιά
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα