Engineer Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2016 Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση έθεσε σήμερα ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Κωνσταντίνος Λιντζεράκος, τον κανονισμό πτήσεων των συστημάτων μη επανδρωμένων αεροσκαφών, γνωστά και ως drones. O διοικητής της ΥΠΑ καλεί τους κοινωνικούς εταίρους και κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετάσχουν, καταθέτοντας προτάσεις, προκειμένου να βελτιωθούν οι διατάξεις του κανονισμού και η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι την Τετάρτη 08/06/2016. Με το Κανονισμό καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για την εκτέλεση πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών ΣμηΕΑ (Unmanned Aircraft Systems - UAS), ελεύθερων ή προσδεδεμένων (free or tethered) στο FIR της Αθηνών (ATHINAI FIR / HELLAS UIR). Επίσης, καθορίζονται οι κυρώσεις για τις περιπτώσεις πτήσεων από Συστήματα μη επανδρωμένων αεροσκαφών που εκτελούνται χωρίς την τήρηση των αναφερομένων προϋποθέσεων ή την εξασφάλιση των απαιτουμένων εγκρίσεων. Σύμφωνα με τον κανονισμό μια από τις βασικές προϋποθέσεις είναι η υποχρεωτική ασφάλιση για ζημίες έναντι τρίτων αναφέροντας χαρακτηριστικά : "O εκμεταλλευόμενος ΣμηΕΑ που ανήκει σε όλες τις υποκατηγορίες της "ανοικτής" κατηγορίας, αλλά και στην "ειδική" και "πιστοποιημένη" κατηγορία οφείλει να ασφαλίζει το ΣμηΕΑ για ζημίες έναντι τρίτων". Πηγή: http://www.thepressr...onismos-ptiseon Click here to view the είδηση
Roy_Hobbs Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2016 Υποχρεωτική υποβολή στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας 48 ώρες πριν την πτήση λεπτομερούς σχεδίου πτήσεως, ώρα απογείωσης και προσγείωσης καθώς και ασφαλιστήριο συμβόλαιο για τη συγκεκριμένη πτήση
getsakna Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2016 Επειδή στην Ελλάδα μας αρέσουν οι ασφαλίσεις παντός τύπου και μας περισσεύουν και κάποια χρήματα, γι' αυτό ας τα τοποθετήσουμε στα drones... Και αν τρακάρουν δύο μεταξύ τους, τουλάχιστον να μην είναι ανασφάλιστα! Και φυσικά, έντυπο φιλικού διακανονισμού ΑΜΕΣΑ! Πρίν πετάξει για άλλους ουρανούς το drone φταιχτης!!
Didonis Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2016 Είμαι περίεργος να δω αν υπάρχει ορισμός τι θεωρούν Drone. Και τα μαγαζιά και παιδιά πουλούν ιπτάμενα μαραφέτια με τηλεχειριστήριο και με ακτίνα 500 μέτρα άνετα για λίγα €. Είναι κι αυτά στον ορισμό? Άλλο παράδειγμα θέλω εγώ ως αρχιτέκτονας να κάνω χρήση την δυνατότητα να κάνω φωτογραφική αποτύπωση περιμετρικά ενός κτιρίου ώστε με ειδικό λογισμικό και μερικές άλλες τεχνικές να μετατρέψω τις ψηφιακές εικόνες σε γραμμικό σχέδιο … που ναι το ετοίμαζα και με ενδιέφερε. Εμπίπτω στον ορισμό αφού θέλω να κάνω χρήση ιπταμένη συσκευή με τηλεχειρισμό, σταθεροποιητές κλπ?
nvel Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2016 υπάρχουν κατηγορίες κατά βάρος και δεν ισχύουν όλα αυτά που γράφονται για όλες τις κατηγορίες κανονισμός και παράρτημα
Didonis Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2016 αρά αυτό που ρωτάω εγώ αφορά αυτή την κατηγορία ? Ανοικτή κατηγορία ΣμηΕΑ (UAS Open Category). Κατηγορία ΣμηΕΑ των οποίων η πτητική λειτουργία διεξάγεται με απευθείας οπτική επαφή του χειριστή μικρών μη επανδρωμένων αεροσκαφών με MTOM κάτω των 25 κιλών εντός ασφαλούς απόστασης από πρόσωπα στο έδαφος.
sdim Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2016 Όλες οι συσκευές ουσιαστικά περιλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου και κατά την γνώμη μου ήταν απαραίτητο. Έχω κουραστεί να βλέπω drone να πετάνε πάνω από κόσμο χωρίς κανένα σύστημα ασφαλείας. Έχω σχεδιάσει drone και γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι το 99% των drone της αγοράς δεν έχει faIl tolerant σχεδιασμό. Η οποιαδήποτε βλάβη ή δυσλειτουργία (σε κινητήρα, σε αισθητήρα, σε τηλεχειρισμό, στον μικροεπεξερταστή) θα έχει ως αποτέλεσμα την ανεξέλεγκτη πτώση του Drone. Αν πέσει πάνω σε άνθρωπο και ιδιαίτερα αν συνεχίσουν να λειτουργούν κάποιοι κινητήρες, μπορεί η πτώση να αποβεί μοιραία. Πλέον θα υπάρχει κάποιος έλεγχος.
nvel Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2016 και που να τραβήξει κινητήρας αεροσκάφους κάποιο να δεις τι θα γίνει
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2016 Πέραν της ασφάλειας έναντι πτώσης και ζημιάς του, προσωπικά απορώ πως έχει παραγνωριστεί από τους σχεδιαστές ο κίνδυνος για ανθρώπους, ζώα και οποιαδήποτε αντικείμενα που θα έρχονταν σε ..μοιραία επαφή με τους γυμνούς έλικες που γυρίζουν με μεγάλη ταχύτητα. Θεωρώ ότι είναι αναγκαίο ένα προστατευτικό πλέγμα για τον κάθε έλικα όπως αυτό συμβαίνει υποχρεωτικά για τους ανεμιστήρες. Ίσως αυτό αυξήσει τον θόρυβο τους και μειώσει λίγο την ταχύτητα, όμως αλλιώς αυτά θα γίνουν μικρά ιπτάμενα δρεπανηφόρα άρματα ......
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα