vasilllis Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2016 Δημοσιεύτηκε Μάιος 31 , 2016 Αν θυμαμαι καλα ,μια φορα ολη και ολη ασχοληθηκα οταν ξεκιναει το μοτερ δινει ταση σε δυο τυλιγματα και μολις ξεκινήσει κοβει την ταση στο ενα τυλιγμα.
ioannis_g Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 27 , 2016 Το ρελέ δουλεύει ως εξής: κατά την ηλεκτροδότηση το ρεύμα εκκίνησης περνά από το ρελέ έντασης και ηλεκτροδοτεί το κυρίως τύλιγμα (Run), εμφανίζοντας μεγάλο ρεύμα εκκίνησης χωρίς να ξεκινά ο συμπιεστής, διεγείρεται η επαφή του ρελέ εκκίνησης από το πηνίο (μαγνητικό πεδίο) και θέτει εντός (ηλεκτροδοτείται) το βοηθητικό πηνίο (Start). Ο συμπιεστής εκκινεί και μειώνεται το ρεύμα που απορροφά το κύριο τύλιγμα (Run), λόγω μικρού ρεύματος η επαφή του πηνίου έντασης επανέρχεται στην αρχική θέση και τώρα ο συμπιεστής εργάζεται μόνο με το κύριο τύλιγμα. Ονομάζεται ρελέ έντασης γιατί λειτουργεί με βάση την ένταση που απορροφά το κυρίως τύλιγμα του συμπιεστή. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα