Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αν θυμαμαι καλα ,μια φορα ολη και ολη ασχοληθηκα οταν ξεκιναει το μοτερ δινει ταση σε δυο τυλιγματα και μολις ξεκινήσει κοβει την ταση στο ενα τυλιγμα.

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

 

 

 

Το ρελέ δουλεύει ως εξής: κατά την ηλεκτροδότηση το ρεύμα εκκίνησης περνά από το ρελέ έντασης και ηλεκτροδοτεί το κυρίως τύλιγμα (Run), εμφανίζοντας μεγάλο ρεύμα εκκίνησης χωρίς να ξεκινά ο συμπιεστής, διεγείρεται η επαφή του ρελέ εκκίνησης από το πηνίο (μαγνητικό πεδίο) και θέτει εντός (ηλεκτροδοτείται) το βοηθητικό πηνίο (Start). Ο συμπιεστής εκκινεί και μειώνεται το ρεύμα που απορροφά το κύριο τύλιγμα (Run), λόγω μικρού ρεύματος η επαφή του πηνίου έντασης επανέρχεται στην αρχική θέση και τώρα ο συμπιεστής εργάζεται μόνο με το κύριο τύλιγμα. Ονομάζεται ρελέ έντασης γιατί λειτουργεί με βάση την ένταση που απορροφά το κυρίως τύλιγμα του συμπιεστή.

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.