Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα.

Πρίν 2 χρόνια είχε γίνει εγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.Ωστόσο χάθηκαν τα στοιχεία εισόδου και ποτέ δεν είχα ενεργοποιήσει το λογαριασμό απο το αρμόδιο κατάστημα της Λειβαδιάς.

Θέλω να εκτυπώνω τις εγγυητικές επιστολές απο τον υπολογιστή.

Που πήγα να παραλάβω σήμερα τις εγγυητικές επιστολές απο την Λειβαδιά δέν γνώριζαν να με κατευθύνουν ως πρός την ενεργοποίηση ούτε εάν όντως υπάρχει ακόμη ο λογαριασμός.

Τηλεφώνησα στην τεχνική υποστήριξη αλλά συνεχώς μίλαγε το τηλέφωνο.Τελευταία έστειλα και 1 email στην τεχνική υποστήριξη.,

Εάν κάνω πάλι εγγραφή θα ενεργοποιήθει εντός 48ωρου και πρέπει να ενεργοποιήθει απο το αρμόδιο τμήμα.

Έχετε κάποια ίδεα ώστε να αποφύγω να κατέβω στα κεντρικά γραφεία.

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε (edited)

Εγγυητική επιστολή μέσω του site;

Όντως γίνεται αυτό;

Ετσι μου ειπε η υπαλληλος στο υποκαταστημα Λειβαδιας.Πηγα να παραλαβω την εγγυητικη αλλα δεν ηξερε και πολλα πραγματα ηταν μεγαλης ηλικιας. Edited by thanasis1
  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Έπειτα απο τηλεφωνική επικοινωνία, δημιουργήθηκε και ενεργοποιήθηκε νέος λογαριασμός.

Πλέον μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσίων κατεβάζω τις βεβαιώσεις σε αρχεία Pdf.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.