amair Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2009 Έχω ένα πολύ ιδιόμορφο κόμβο να σχεδιάσω και ψάχνω βιβλιογραφία αν γνωρίζει κανείς ; είναι μια περίπτωση υφισταμένου δικτύου (που σημαίνει δεν μπορεί να αλλάξει γεωμετρικά χαρακτηριστικά). Υπήρχε κόμβος αλλά για άλλους λόγους καταργήθηκε ένα φανάρι και δεν μπορεί να επανατοποθετηθεί και το ζητούμενο είναι να παραμείνουν οι κινήσεις που εξυπηρετούσε ο κόμβος χωρίς το φανάρι... Ευχαριστώ..
iovo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2009 Για δώσε μας λίγες περισσότερες πληροφορίες, διατομές, γεωμετρία καμμιά φωτογραφία .
amair Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2009 πλάτος κύριας οδού (εκεί που καταργήθηκε το φανάρι) από 14,50-17,00 μ, ανά κατεύθυνση δρόμος ταχείας κυκλοφορίας υ>90χλ/ωρα με μεταλλικό στηθαίο διαχωρισμού κατευθύνσεων. Η κάθετη οδός είναι με μια λωρίδα ανα κατεύθυνση μέσου πλάτους 3,50-4,00 μ, αλλά εξυπηρετεί την έξοδο οικισμού. Η κίνηση που είναι προβληματική είναι η αριστερή στροφή από τη δευτερεύουσα οδο προς την κύρια. Σκεφτόμουν τη δημιουργία λωρίδα επιτάχυνσης χρησιμοποιώντας την αριστερή λωρίδα της κύριας οδού και με τοπική στένωση της διατομής της και επαναφορά στη συνέχεια στο κανονικό πλάτος, αλλά δεν έχω εμπειρία και μου φαίνεται λίγο επικίνδυνο. Σχέδια δεν έχω ακόμη γιατί δεν έγινε η αποτύπωση απλά πήρα ενδεικτικά πλάτη για μια προεργασία... Ευχαριστώ για τη βοήθεια
iovo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2009 Αmair μην με ευχαριστείς καθόλου, γιατί εγώ άλλο κόμβο κατάλαβα...δυστυχως από συγκοινωνιακά δεν ξέρω πολλά πράγματα. Πάντως διάθεση υπήρχε...συγνώμη...
chris_anst Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 12 , 2009 Πρέπει να μας πεις πρώτα την κατηγορία των οδών που διαστυρώνονται, γιατι το αν θα μπει λωρίδα επιτάχυνσης. τρίχορδο τόξο σταγόνα κτλ. εξαρτάται και από αυτό Εκτός αυτού βάλε και κανα σχέδιο. Είχα κάνει διπλωματική σε ισόπεδους κόμβους οπότε μπορώ να σε βοηθήσω.
amair Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2009 παιδιά σόρυ για την καθυστέρηση, πρόκειται για επαρχιακή οδό στην οποία συμβάλλει, δημοτική οδός , σχέδιο δυστυχώς προσεχώς... ευχαριστώ πάντως. Τίποτα από βιβλιογραφία;
thanos1986 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2009 αμαιρ,στο πρόβλημα σου ίσως θα μπορούσε να βοηθήσει το βιβλίο των γ.χρυσουλάκη και δ.δημητρίου "συστήματα κυκλοφοριακής τεχνικής και αστικής οδοποιϊας" τόμος 1.
CEng Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 23 , 2009 Χωρίς σχέδια κάπως δύσκολο να βγάλεις συμπέρασμα, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι 2-3 σκετσάκια με παραδοσιακές λύσεις μέχρι να δεις την αποτύπωση και να αποφασίσεις ποιες είναι πραγματοποιήσιμες.
mike_cv Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2009 Δημοσιεύτηκε Μάιος 22 , 2009 φιλε amair το ειδα λιγο αργα το θεμα κι ισως ηδη να εχει γινει ο κομβος...εγω τελειωσα συγκοινωνιολογος τελος του 2007 οποτε μου ειναι σχετικα προσφατα αυτα...θα ελεγα να μην κανεις στενωση της διατομης της αριστερης λωριδας γιατι αυτη ειναι η "γρηγορη" λωριδα και θα υπαρχουν προβληματα..μειωση ταχυτητας, πλεξεις κινησεων, πιθανοτατα κακη ορατοτητα..εγω θα προτεινα μειωση της διατομης της δεξιας λωριδας της κυριας οδου που ουτως η αλλως εκει οι ταχυτητες ειναι χαμηλοτερες και οι μεταβολες της ταχυτητας ειναι πιο ομαλες κι ακινδυνες.Ταυτοχρονα με τη μειωση της δεξιας λωριδας,μετατοπιζεις ταυτοχρονα την αριστερη λωριδα με διατηρηση του πλατους της και ταυτοχρονη μετατοπιση του στηθαιου.Ετσι εξοικονομεις καποιο χωρο και δημιουργεις μια λωριδα επιταχυνσης διπλα στην αριστερη λωριδα του κυριου δρομου..Ελπιζω να ειναι κατανοητο αυτο που σου λεω...Συγνωμη και παλι για την αργοπορια της απαντησης αλλα τωρα το ειδα...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα