Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Έχω ένα πολύ ιδιόμορφο κόμβο να σχεδιάσω και ψάχνω βιβλιογραφία αν γνωρίζει κανείς ;

είναι μια περίπτωση υφισταμένου δικτύου (που σημαίνει δεν μπορεί να αλλάξει γεωμετρικά χαρακτηριστικά).

Υπήρχε κόμβος αλλά για άλλους λόγους καταργήθηκε ένα φανάρι και δεν μπορεί να επανατοποθετηθεί και το ζητούμενο είναι να παραμείνουν οι κινήσεις που εξυπηρετούσε ο κόμβος χωρίς το φανάρι...

Ευχαριστώ..

Δημοσιεύτηκε

Για δώσε μας λίγες περισσότερες πληροφορίες, διατομές, γεωμετρία καμμιά φωτογραφία .

Δημοσιεύτηκε

πλάτος κύριας οδού (εκεί που καταργήθηκε το φανάρι) από 14,50-17,00 μ, ανά κατεύθυνση δρόμος ταχείας κυκλοφορίας υ>90χλ/ωρα με μεταλλικό στηθαίο διαχωρισμού κατευθύνσεων.

Η κάθετη οδός είναι με μια λωρίδα ανα κατεύθυνση μέσου πλάτους 3,50-4,00 μ, αλλά εξυπηρετεί την έξοδο οικισμού. Η κίνηση που είναι προβληματική είναι η αριστερή στροφή από τη δευτερεύουσα οδο προς την κύρια.

Σκεφτόμουν τη δημιουργία λωρίδα επιτάχυνσης χρησιμοποιώντας την αριστερή λωρίδα της κύριας οδού και με τοπική στένωση της διατομής της και επαναφορά στη συνέχεια στο κανονικό πλάτος, αλλά δεν έχω εμπειρία και μου φαίνεται λίγο επικίνδυνο.

Σχέδια δεν έχω ακόμη γιατί δεν έγινε η αποτύπωση απλά πήρα ενδεικτικά πλάτη για μια προεργασία...

Ευχαριστώ για τη βοήθεια

Δημοσιεύτηκε

Αmair μην με ευχαριστείς καθόλου, γιατί εγώ άλλο κόμβο κατάλαβα...δυστυχως από συγκοινωνιακά δεν ξέρω πολλά πράγματα. Πάντως διάθεση υπήρχε...συγνώμη...

Δημοσιεύτηκε

Πρέπει να μας πεις πρώτα την κατηγορία των οδών που διαστυρώνονται, γιατι το αν θα μπει λωρίδα επιτάχυνσης. τρίχορδο τόξο σταγόνα κτλ. εξαρτάται και από αυτό

Εκτός αυτού βάλε και κανα σχέδιο. Είχα κάνει διπλωματική σε ισόπεδους κόμβους οπότε μπορώ να σε βοηθήσω.

Δημοσιεύτηκε

παιδιά σόρυ για την καθυστέρηση, πρόκειται για επαρχιακή οδό στην οποία συμβάλλει, δημοτική οδός , σχέδιο δυστυχώς προσεχώς...

ευχαριστώ πάντως. Τίποτα από βιβλιογραφία;

Δημοσιεύτηκε

αμαιρ,στο πρόβλημα σου ίσως θα μπορούσε να βοηθήσει το βιβλίο των γ.χρυσουλάκη και δ.δημητρίου "συστήματα κυκλοφοριακής τεχνικής και αστικής οδοποιϊας" τόμος 1.

Δημοσιεύτηκε

Χωρίς σχέδια κάπως δύσκολο να βγάλεις συμπέρασμα, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι 2-3 σκετσάκια με παραδοσιακές λύσεις μέχρι να δεις την αποτύπωση και να αποφασίσεις ποιες είναι πραγματοποιήσιμες.

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

φιλε amair το ειδα λιγο αργα το θεμα κι ισως ηδη να εχει γινει ο κομβος...εγω τελειωσα συγκοινωνιολογος τελος του 2007 οποτε μου ειναι σχετικα προσφατα αυτα...θα ελεγα να μην κανεις στενωση της διατομης της αριστερης λωριδας γιατι αυτη ειναι η "γρηγορη" λωριδα και θα υπαρχουν προβληματα..μειωση ταχυτητας, πλεξεις κινησεων, πιθανοτατα κακη ορατοτητα..εγω θα προτεινα μειωση της διατομης της δεξιας λωριδας της κυριας οδου που ουτως η αλλως εκει οι ταχυτητες ειναι χαμηλοτερες και οι μεταβολες της ταχυτητας ειναι πιο ομαλες κι ακινδυνες.Ταυτοχρονα με τη μειωση της δεξιας λωριδας,μετατοπιζεις ταυτοχρονα την αριστερη λωριδα με διατηρηση του πλατους της και ταυτοχρονη μετατοπιση του στηθαιου.Ετσι εξοικονομεις καποιο χωρο και δημιουργεις μια λωριδα επιταχυνσης διπλα στην αριστερη λωριδα του κυριου δρομου..Ελπιζω να ειναι κατανοητο αυτο που σου λεω...Συγνωμη και παλι για την αργοπορια της απαντησης αλλα τωρα το ειδα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.