Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2016 Εχει ετοιμες αλλα δεν εχω τα λεφτα.. Εχω ομως μια βενζινοκινητη 2,2 κιλοβατ που οποτε την χρειαστω ολο κατι παθαινει (στο καρμπυρατερ), και σκεφτομαι να την βαλω πισω απο το τρακτερ. Απορια-ερωτηση.. Εαν η καταναλωση υπερβει την ισχυ της τι μπορει να συμβει? Με τον δικο της βενζινοκινητο κινητηρα υπαρχει μια ισσοροπια, αν δεν αντεχε εσβηνε (πχ ηλεκτροκολληση δεν δουλευε), το τρακτερ ομως εχει μεγαλη ιπποδυναμη. Θα ζεσταθει και θα ΄΄καει΄΄ η γεννητρια, η απλα δεν θα δουλευει σε πληρη ισχυ η ενδεχομενη καταναλωση? Ρωτησα κανα δυο υλεκτρολογους (οχι ειδικους) και δεν πηρα σαφη απαντηση.
antloukidis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 (edited) Ολες οι γεννήτριες έχουν / πρέπει να έχουν, γενική ασφάλεια ρεύματος (αμπέρ). Όταν η κατανάλωση ζητάει περισσότερα πέφτει η ασφάλεια, άρα η γεννήτρια συνεχίζει να δουλεύει με μηδενικό ρεύμα. Σε τέτοιες "πατέντες" χρειάζεται προσοχή στον αυτοματισμό ρύθμισης στροφών. Edited Ιούνιος 10 , 2016 by antloukidis
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 θα κάνεις ολάκερη κατασκευή για κουμπώσεις την γεννήτρια 2,2kva στο προκτιφορ του τρακτέρ ????? με τα μισά ευρα που θα διαθέσεις για τη κατασκευή μετατροπή παίρνεις ένα ολοκαίνουργιο κινεζο βενζινοκινητήρα 4-5 hp για τη γεννήτρια σου 1
ckiriako Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 Αφου φτιαξεις το καρμπυλατερ, ακολουθως η λυση στο προβλημα σου ειναι καθε φορα που χρησιμοποιεις την γεννητρια πρωτα να κλεινεις την παροχη βενζινης (εχει μια μικρη βανα καπου αναμεσα σε ντεποζιτο και καρμπυλατερ), και μετα να την αφηνεις να σβησει απο καυσιμο. Την επομενη φορα που θα την χρειαστεις θα σε βγαλει ασπροπροσωπο. 1
Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 Ολες οι γεννήτριες έχουν / πρέπει να έχουν, γενική ασφάλεια ρεύματος (αμπέρ). Όταν η κατανάλωση ζητάει περισσότερα πέφτει η ασφάλεια, άρα η γεννήτρια συνεχίζει να δουλεύει με μηδενικό ρεύμα. Σε τέτοιες "πατέντες" χρειάζεται προσοχή στον αυτοματισμό ρύθμισης στροφών. Σ ευχαριστω! Τα παραπανω σημαινουν πως οταν η ισχυ της καταναλωσης υπερβει τα ορια της γεννητριας τοτε αυτη θα ΄΄ζοριστει'' και για να μην υπερθερμανθει πεφτει η ασφαλεια της? Η οτι ΄΄πεφτει΄΄η ασφαλεια για να μην ζοριστουν και παθουν ζημια οι καταναλωσεις?
ckiriako Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 Οι γεννητριες, ειτε ειναι τυπου βαλιτσακι οπως μια 850watt που εχω, ειτε 4-5-6 kW, εχουν πανω τους καπου ενα θερμικο, το οποιο πεταγεται εξω αν απο την γεννητρια ζητηθει περισσοτερο ρευμα απο οσο μπορει να δωσει. Το θερμικο προστατευει τα τυλιγματα της γεννητριας. Αν συμβει αυτο, βγαζεις εκτος μερικα φορτια και σπρωχνεις το θερμικο μεσα, και προσεχεις να μην την υπερφορτωνεις. Το αλλο που σου ειπα σχετικα με το πως συντηρουμε βενζινοκινητηρακια ειναι πολυ σημαντικο. Αν βενζινοκινητηρακι προκειται να μεινει σε ακινησια περισσοτερο απο μηνα, πρεπει να το αφησεις να σβησει απο ελλειψη καυσιμου (κλεινεις την παροχη καυσιμου). Καλο ειναι τα ντεποζιτα αν μην μενουν μεσα με καυσιμο για πολυ καιρο, η βενζινη απορροφα υγρασια απο την ατμοσφαιρα... Για του λογου το αληθες, εχω 3 αλυσοπριονα-2 θαμνοκοπτικα-γεννητρια βαλιτσακι-γεννητρια μεγαλη και ποτε δεν εχω προβληματα. Τα αφηνω να σβησουν οταν δεν τα θελω αλλο, αδειαζω και τα ντεποζιτακια και τελος.
Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 ΝΙΚΟΣΤΡΙ, δεν μου χρειαζεται σαν αυτονομη γεννητρια (αν με διαβασετε προσεκτικα το θεμα μου δεν ειναι να την βαλω στο τρακτερ επειδη χαλαει η μηχανη της) και μου χρειαζεται μια στο τρακτερ για συγκεκριμενη δουλεια.. Μου ειναι πανευκολο και θα τα φτιαξω ολα εγω, το κοστος θα ειναι 10 φορες κατω απο μια ετοιμη τρακτερογεννητρια. Ειναι συγκεκριμενο αυτο που ρωταω.. Εαν η αποδιδομενη ισχυ της σε μια δεδομενη στιγμη ειναι μικροτερη απ αυτην της καταναλωσης τοτε τι θα συμβει, θα ζοριστει η γεννητρια? Θα ζοριστουν οι καταναλωσεις? Η και τα δυο?? Αυτην την απαντηση θελω μονο για να δω πως θα προχωρησω.Δεν θελω να σας ζαλισω με λεπτομερειες, ειναι τετοιο το ζητημα που πρεπει εξ αρχης να εχω αυτην την απαντηση. Λογικα η ισχυ τα περιεχει συνολικα ολα και δεν πρεπει να την υπερβαινουμε, αλλα αυτο που θελω να κανω ειναι οριακα επανω απο τα 2,2 κιλοβατ στο τελειο του, γινεται ομως και με αυτην την ισχυ αλλα πιο αργα.
Στελιος1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2016 Το θερμικο προστατευει τα τυλιγματα της γεννητριας. Ναι φιλε μου τωρα καταλαβα, σ ευχαριστω πολυ! Θα μπορουσα να δωσω λιγο παραπανω στροφες? Πχ 3200 αντι για 3000 ωστε να πεσει λιγο η ενταση?
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2016 ΝΙΚΟΣΤΡΙ, το κοστος θα ειναι 10 φορες κατω απο μια ετοιμη τρακτερογεννητρια. δεν σου πρότεινα τρακτερογενητρια σου πρότεινα ένα καινούργιο βενζινοκινητήρα ΝΙΚΟΣΤΡΙ, Εαν η αποδιδομενη ισχυ της σε μια δεδομενη στιγμη ειναι μικροτερη απ αυτην της καταναλωσης τοτε τι θα συμβει, θα ζοριστει η γεννητρια? Θα ζοριστουν οι καταναλωσεις? Η και τα δυο?? Αυτην την απαντηση θελω μονο για να δω πως θα προχωρησω.. Θα δημιουργηθεί μεγάλη πτώση τάσης που θα επηρεάσει αρνητικά τα φορτία ενδεχομένως θα πέσουν κ τα hz με αποτέλεσμα να σου κάψει την ηλεκτροκολιση εάν είναι ινβερτερ ΝΙΚΟΣΤΡΙ, αλλα αυτο που θελω να κανω ειναι οριακα επανω απο τα 2,2 κιλοβατ στο τελειο του, γινεται ομως και με αυτην την ισχυ αλλα πιο αργα. άλλο τα 2,2kw και άλλο 2.2 kva , χοντρικά χοντρικά τα 2,2kva είναι περίπου 1,8 kw που μπορεί πολύ εύκολα να γίνουν κ 1,5kw -1,2kw αυτό εξαρτάτε από το είδος φορτία που έχεις κ πόσο ζορίζονται
vasilllis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2016 Θα φτιαξεις πολλαπλασιαστη στροφων απο το παρτικοφ μονος σου;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα