Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Διαβάζω ότι το ΤΑΙΠΕΔ ολοκλήρωσε επιτυχώς την εκποίηση δύο Α340-300 έναντι 4.200.000,00€, σε διαγωνισμό με δύο προσφέροντες...

 

Διαβάζω ακόμη ότι το κόστος ενός Α340-300 ήταν (όταν βρισκόταν σε παραγωγή) 164.100.000,00€.

 

Βλέπω ακόμη να αναφέρονται τιμές για μεταχειρισμένα Α340-300 της τάξης των 30.000.000USD ~ 50.000.000USD.

 

Ακόμη, το 2012 είχαν πωληθεί τα άλλα τέσσερα Α340 έναντι 40.400.000USD, και η τιμή είχε καταγγελθεί ως προκλητικά μικρή.

 

Τα αεροπλάνα είχαν αγοραστεί το 1999, και πετούσαν μέχρι το 2009 σε υπερατλαντικές πτήσεις.

 

Εξ όσων διαβάζω θεωρούνται αξιόπλοα.

Το 2013-2014 είχε εγκριθεί δαπάνη συντήρησης ύψους 1.010.0000,00€, χώρια η μισθοδοσία των τεχνικών και το ενοίκιο στο Ελ. Βενιζέλος για τα υπόστεγα...

 

Άρα, δεν πουλήθηκαν για σκραπ ή για ανταλλακτικά.

 

  • Ξέρει κανείς γιατί η κρατική περιουσία αξιοποιείται σε τόσο συμφέρουσες τιμές;
  • Είναι το ίδιο ανταγωνιστικές και οι τιμές "αξιοποίησης" περιουσιακών στοιχείων μικρότερης κεφαλαιακής αξίας;
  • Μπορεί κανείς να συμμετάσχει στην "αξιοποίηση" ή χρειάζονται ειδικές διασυνδέσεις με θεσμικούς παράγοντες;

 

Υ.Γ: Τα παραπάνω στοιχεία αντλήθηκαν από δημοσιεύματα και ενδεχομένως δεν είναι απολύτως ακριβή, πλην όμως νομίζω ότι η ουσία δεν αλλάζει...

Edited by AlexisPap
Δημοσιεύτηκε
Δημοσιεύτηκε

Και όμως, οι αλλαγές στους κανονισμούς ETOPS έφεραν τα πάνω κάτω στην αγορά αεροσκαφών wide-body μέσης/μικρής εμβέλειας, μερικά χρόνια τώρα.

 

Τα δικινητήρια Boeing 777-200LR, 777-300ER, Airbus A330-200 έχουν αντικαταστήσει παντού τα τετρακινητήρια A340, ειδικά την έκδοση A340-300. Έχουν πολύ καλύτερη απόδοση ανά επιβάτη και χλμ πτήσης. Και ακόμα πιο οικονομικά είναι τα νέα Airbus A350, Boeing 787, πρακτικά τα μόνα πραγματικά νέα project στην αεροναυπηγική, σε αυτή την κατηγορία.

 

Για τον ίδιο λόγο όλοι αποσύρουν πλέον και τα Boeing 747. Το μόνο τετρακινητήριο που έχει απομείνει είναι το Airbus A380, που είναι μία κατηγορία από μόνο του (και πάλι, για τις ευρωπαικές εταιρείες προκύπτει ασύμφορο).

 

Οπότε, μην σας κάνει εντύπωση, τα αεροσκάφη αυτά είναι πραγματικά στα αζήτητα και θα πάνε για ανταλλακτικά. Τα δικινητήρια αδερφάκια τους A330 πιάνουν πολύ καλύτερες τιμές.

Δημοσιεύτηκε

... τα αεροσκάφη αυτά είναι πραγματικά στα αζήτητα και θα πάνε για ανταλλακτικά ...

 

  1. Ένας κινητήρας CFM56 - 5C4 έχει τιμή καταλόγου 10.000.000,00 USD. Ένα Α340 έχει τέσσερις τέτοιους...
  2. Οι τιμές 30.000.000 ~ 50.000.000 USD για μεταχειρισμένο Α340 είναι σημερινές.
  3. Αφού θα πήγαιναν για ανταλλακτικά, γιατί τα είχαμε σε υπόστεγο και τα συντηρούσαμε;

Όπως και νά 'χει, Α340 δεν μπορώ να αγοράσω. Αν όμως έχει το ΤΑΙΠΕΔ κανένα τσέσνα ή πάιπερ, και το πουλάει σε αντίστοιχα ανταγωνιστική τιμή, ενδιαφέρομαι! Προτιμάω ένα που να έχει κάνει πρόσφατα σέρβις!

Δημοσιεύτηκε

δεν σε συμφέρει δεν πουλάς. Μπορείς κάλλιστα να θέσεις ελάχιστα όρια στον διαγωνισμό. Η πωλήσεις αεροσκαφών είναι ιδιαίτερα εξειδικευμένη διαδικασία που γίνετε από 4 εταιρίες σε όλα το κόσμο. Το ΤΑΙΠΕΔ δεν είναι απο αυτές.  

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν το έχουμε καταλάβει ακόμα, ή μάλλον δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε, βρισκόμαστε στη θέση του πνιγμένου που πιάνεται από τα μαλλιά του....

Δημοσιεύτηκε

....βρισκόμαστε στη θέση του πνιγμένου που πιάνεται από τα μαλλιά του....

 

Από τα φτερά τους….. (τα μαλλιά τέλος, έχουμε καραφλιάσει)

 

Πέρα απ αυτό βλέποντας το κείμενο και τις διαστάσεις του συγκεκριμένου αεροπλάνου σκεπτόμουν τα τμ χρήσιμα που θα είχε να τοποθετηθεί σε γεωτεμάχιο με τουριστικό ενδιαφέρον και να γίνει μελέτη αρχιτεκτονικής μετατροπής του σε ξενοδοχειακή μονάδα χάι προδιαγραφών…..

60μ Χ 5.5μ αλλά και με δεύτερο επίπεδο για βοηθητικούς χώρους, αλλα και τα φτερά άλλο τόσο να γίνουν εξώστες κλπ θα είχε ενδιαφέρον.

Σουίτες όλα υψηλών προδιαγραφών για να γίνει και απόσβεση …. 

Δημοσιεύτηκε

Από τα φτερά τους….. (τα μαλλιά τέλος, έχουμε καραφλιάσει)

 

Πέρα απ αυτό βλέποντας το κείμενο και τις διαστάσεις του συγκεκριμένου αεροπλάνου σκεπτόμουν τα τμ χρήσιμα που θα είχε να τοποθετηθεί σε γεωτεμάχιο με τουριστικό ενδιαφέρον και να γίνει μελέτη αρχιτεκτονικής μετατροπής του σε ξενοδοχειακή μονάδα χάι προδιαγραφών…..

60μ Χ 5.5μ αλλά και με δεύτερο επίπεδο για βοηθητικούς χώρους, αλλα και τα φτερά άλλο τόσο να γίνουν εξώστες κλπ θα είχε ενδιαφέρον.

Σουίτες όλα υψηλών προδιαγραφών για να γίνει και απόσβεση …. 

 

Υπάρχουν άπειρα τέτοια εστιατόρια και μπαρακια.  Ασε που μπορείς με την κατάλληλη μελέτη να το κάνεις και γοτθικού ρυθμού. 

Δημοσιεύτηκε

άσε τα γοτθικού ρυθμού γιατί θα βγάλω αστεράκια στο τέλος......  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

 

Άπειρα υπάρχουν, εχω δει κι εγω..... όχι όμως απο εμένα Χρήστο. Δεν έφτιαξα κανένα στην καριέρα μου.

Εσυ λοιπόν που είσαι στα χάι τεκ κανόνισε να πάρεις ένα καλό αεροπλάνο τώρα που είναι στα αζήτητα να στο κάνω πρωτοποριακό κουκλί..... 

 

(και ξεφεύγουμε απο το θέμα) :mrgreen:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.