Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Συνάδελφοι καλημέρα,

 

Μετά από επίσκεψη σε πυροσβεστικό συγκρότημα μου γεννήθηκαν απορίες σχετικά με τις πίεσεις του δικτύου, όπως θα δείτε και στις παρακάτω φωτογραφίες.

 

Στο κολλεκτέρ των αντλιών βλέπουμε πίεση 8 bar. Από εκεί φεύγει σωλήνας και τροφοδοτεί το κολλεκτέρ με τους κλάδους διανομής στις πυροσβεστικές φωλιές και στο δίκτυο των sprinklers. Το μανόμετρο σε αυτό το δεύτερο κολλεκτέρ δείχνει 8.8bar (σε αυτό είναι συνδεδεμένο και το δίκτυο της ΕΥΔΑΠ). Τα μανόμετρα που βρίσκονται στην βάση των κλάδων διανομής (μερικά εκατοστά ψηλότερα από το μανόμετρο του κολλεκτέρ διανομης) δείχνουν 9.5, 6 και 8 bar αντίστοιχα.

 

post-26037-0-56165200-1469782886_thumb.jpg

post-26037-0-40459500-1469782899_thumb.jpg

post-26037-0-38610300-1469782911_thumb.jpg

post-26037-0-80654300-1469782925_thumb.jpg

post-26037-0-84886000-1469783001_thumb.jpg

post-26037-0-19384400-1469783392_thumb.jpg

post-26037-0-42348100-1469783485_thumb.jpg

 

Δεν θα έπρεπε όλα αυτά τα μανόμετρα να δείχνουν την ίδια πίεση;

 

 

Το μανόμετρο που βρίσκεται στο ανώτατο σημείο του δικτύου στην τελευταία πυροσβεστική φωλιά δείχνει 5.4bar  που φαίνεται λογικό αφού στο στατικό ύψος είναι 32m (8.8 -3.2 = 5.6).

 

post-26037-0-27550000-1469783589_thumb.jpg

 

Να αναφέρω εδώ (μετά από δοκιμή και σύμφωνα με το μανόμετρο στο κολλεκτέρ των αντλιών), ότι η αντλία  jockey εκκινεί όταν η πίεση πέσει στα 6bar και μέχρι τα 8, η κύρια αντλία εκκινεί όταν η πίεση πέσει στα 5bar και μέχρι τα 8 και η πετρελαιοκίνητη εκκινεί στα 4 bar και μέχρι τα 8.

 

 

Παρατηρεί κάποιος πιο έμπειρος συνάδελφος κάτι περίεργο;

post-26037-0-39968400-1469783105_thumb.jpg

Edited by akaliak
Δημοσιεύτηκε (edited)

Φωτό?

 

Συνήθως η πετρελαιοκίνητη δεν σταματάει με πρεσοστάτη, αλλά μόνο χειροκίνητα.

 

 

Η πίεση μετά τις αντλίες θεωρώ ότι είναι 8 - 9 Bar (διαφορές μανομέτρων λόγω σφαλμάτων)

 

Η πίεση 6 bar είναι μάλλον μετά από κάποιο μειωτή (βλέπω τρείς).

 

Αν έχουμε μεγάλη πίεση μετά από κάποιον μειωτή το πρόβλημα είναι ή λόγω κακής ρύθμισης, ή λόγω διαρροής του μειωτή, ή λόγω σφάλματος μανομέτρου (πιθανότερη η Νο. 2 αιτία)

Edited by antloukidis
Δημοσιεύτηκε (edited)

Εδώ έχουμε 3 πρεσσοστάτες, έναν για κάθε αντλία και η πετρελαιοκίνητη σταματάει μολίς η πίεση ανέβει στα 8 bar ξανά.

Edited by akaliak
Δημοσιεύτηκε

μάλλον κάποια από τα μανόμετρα δεν λειτουργούν σωστά, γι αυτό και οι όποιες διαφοροποιήσεις....

Δημοσιεύτηκε (edited)

Τώρα που το βλέπω καλύτερα, τα τρία μανόμετρα που είναι πίσω από τους μειωτές δείχνουν την πίεση εξόδου των μειωτών.

 

Προφανώς εκεί που έχουμε ένδειξη 6 bar o μειωτής είναι ΟΚ.

 

Στους άλλους δύο υπάρχει πρόβλημα, που περιγράφω ανωτέρω.

 

 

Για τη πετρελαιοκίνητη υπάρχει κάποιος κανονισμός (που δεν έχω πρόχειρο), που λέει ότι δεν πρέπει να σταματάει με τον πρεσοστάτη.

Edited by antloukidis
Δημοσιεύτηκε

Για τη πετρελαιοκίνητη υπάρχει κάποιος κανονισμός (που δεν έχω πρόχειρο), που λέει ότι δεν πρέπει να σταματάει με τον πρεσοστάτη.

 

Επειδή με ενδιαφέρει πολύ αυτό , μήπως μπορείς να το εντοπίσεις?

Δημοσιεύτηκε

Ειναι το ΕΝ 12845 (10.7.5.2 σελ. 68 / 10.8.5.1 σελ. 69 / 10.9.7.1 σελ. 71 )

 

Ξαναδιαβάζοντάς τα τώρα, είδα ότι όχι μόνο η πετρελαιοκίνητη αλλά και η ηλεκτρική πρέπει να σταματάει μόνο χειροκίνητα.

Δημοσιεύτηκε

Ειναι το ΕΝ 12845 (10.7.5.2 σελ. 68 / 10.8.5.1 σελ. 69 / 10.9.7.1 σελ. 71 )

 

Ξαναδιαβάζοντάς τα τώρα, είδα ότι όχι μόνο η πετρελαιοκίνητη αλλά και η ηλεκτρική πρέπει να σταματάει μόνο χειροκίνητα.

Thanks

Δημοσιεύτηκε

Εμενα μου φαινονται καλα.δοκιμασε στον κλαδο που δειχνει τα 9bar να ανοιξεις την βρυση που εχει.Μαλλον εχει κρατησει αυτη την πίεση καποια φορα και εμεινε εκει λογω ανεπιστροφου.

Το προτυπο ΕΝ δεν ειναι υποχρεωτικό για ολα τα πυροσβεστικα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.