akaliak Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 (edited) Συνάδελφοι καλημέρα, Μετά από επίσκεψη σε πυροσβεστικό συγκρότημα μου γεννήθηκαν απορίες σχετικά με τις πίεσεις του δικτύου, όπως θα δείτε και στις παρακάτω φωτογραφίες. Στο κολλεκτέρ των αντλιών βλέπουμε πίεση 8 bar. Από εκεί φεύγει σωλήνας και τροφοδοτεί το κολλεκτέρ με τους κλάδους διανομής στις πυροσβεστικές φωλιές και στο δίκτυο των sprinklers. Το μανόμετρο σε αυτό το δεύτερο κολλεκτέρ δείχνει 8.8bar (σε αυτό είναι συνδεδεμένο και το δίκτυο της ΕΥΔΑΠ). Τα μανόμετρα που βρίσκονται στην βάση των κλάδων διανομής (μερικά εκατοστά ψηλότερα από το μανόμετρο του κολλεκτέρ διανομης) δείχνουν 9.5, 6 και 8 bar αντίστοιχα. Δεν θα έπρεπε όλα αυτά τα μανόμετρα να δείχνουν την ίδια πίεση; Το μανόμετρο που βρίσκεται στο ανώτατο σημείο του δικτύου στην τελευταία πυροσβεστική φωλιά δείχνει 5.4bar που φαίνεται λογικό αφού στο στατικό ύψος είναι 32m (8.8 -3.2 = 5.6). Να αναφέρω εδώ (μετά από δοκιμή και σύμφωνα με το μανόμετρο στο κολλεκτέρ των αντλιών), ότι η αντλία jockey εκκινεί όταν η πίεση πέσει στα 6bar και μέχρι τα 8, η κύρια αντλία εκκινεί όταν η πίεση πέσει στα 5bar και μέχρι τα 8 και η πετρελαιοκίνητη εκκινεί στα 4 bar και μέχρι τα 8. Παρατηρεί κάποιος πιο έμπειρος συνάδελφος κάτι περίεργο; Edited Ιούλιος 29 , 2016 by akaliak
antloukidis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 (edited) Φωτό? Συνήθως η πετρελαιοκίνητη δεν σταματάει με πρεσοστάτη, αλλά μόνο χειροκίνητα. Η πίεση μετά τις αντλίες θεωρώ ότι είναι 8 - 9 Bar (διαφορές μανομέτρων λόγω σφαλμάτων) Η πίεση 6 bar είναι μάλλον μετά από κάποιο μειωτή (βλέπω τρείς). Αν έχουμε μεγάλη πίεση μετά από κάποιον μειωτή το πρόβλημα είναι ή λόγω κακής ρύθμισης, ή λόγω διαρροής του μειωτή, ή λόγω σφάλματος μανομέτρου (πιθανότερη η Νο. 2 αιτία) Edited Ιούλιος 29 , 2016 by antloukidis
akaliak Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Ειχα ξεχάσει τις φωτο. Διόρθωσα.
akaliak Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 (edited) Εδώ έχουμε 3 πρεσσοστάτες, έναν για κάθε αντλία και η πετρελαιοκίνητη σταματάει μολίς η πίεση ανέβει στα 8 bar ξανά. Edited Ιούλιος 29 , 2016 by akaliak
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 μάλλον κάποια από τα μανόμετρα δεν λειτουργούν σωστά, γι αυτό και οι όποιες διαφοροποιήσεις....
antloukidis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 (edited) Τώρα που το βλέπω καλύτερα, τα τρία μανόμετρα που είναι πίσω από τους μειωτές δείχνουν την πίεση εξόδου των μειωτών. Προφανώς εκεί που έχουμε ένδειξη 6 bar o μειωτής είναι ΟΚ. Στους άλλους δύο υπάρχει πρόβλημα, που περιγράφω ανωτέρω. Για τη πετρελαιοκίνητη υπάρχει κάποιος κανονισμός (που δεν έχω πρόχειρο), που λέει ότι δεν πρέπει να σταματάει με τον πρεσοστάτη. Edited Ιούλιος 29 , 2016 by antloukidis
zafsko Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Για τη πετρελαιοκίνητη υπάρχει κάποιος κανονισμός (που δεν έχω πρόχειρο), που λέει ότι δεν πρέπει να σταματάει με τον πρεσοστάτη. Επειδή με ενδιαφέρει πολύ αυτό , μήπως μπορείς να το εντοπίσεις?
antloukidis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Ειναι το ΕΝ 12845 (10.7.5.2 σελ. 68 / 10.8.5.1 σελ. 69 / 10.9.7.1 σελ. 71 ) Ξαναδιαβάζοντάς τα τώρα, είδα ότι όχι μόνο η πετρελαιοκίνητη αλλά και η ηλεκτρική πρέπει να σταματάει μόνο χειροκίνητα.
zafsko Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Ειναι το ΕΝ 12845 (10.7.5.2 σελ. 68 / 10.8.5.1 σελ. 69 / 10.9.7.1 σελ. 71 ) Ξαναδιαβάζοντάς τα τώρα, είδα ότι όχι μόνο η πετρελαιοκίνητη αλλά και η ηλεκτρική πρέπει να σταματάει μόνο χειροκίνητα. Thanks
vasilllis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2016 Εμενα μου φαινονται καλα.δοκιμασε στον κλαδο που δειχνει τα 9bar να ανοιξεις την βρυση που εχει.Μαλλον εχει κρατησει αυτη την πίεση καποια φορα και εμεινε εκει λογω ανεπιστροφου. Το προτυπο ΕΝ δεν ειναι υποχρεωτικό για ολα τα πυροσβεστικα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα