John Mpokas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2016 Καλησπέρα σε όλους, μόλις έκανα εγγραφή και θα ήθελα να ξεκινήσω με το πρώτο μου post. Εκείνο που θέλω να ρωτήσω είναι το πώς μπορείς να γίνεις μηχανικός στο WRC κυρίως, αλλά και στην F1, στο γκαράζ (στην περίπτωση της F1) ή στο service (στην περίπτωση του WRC). Με λίγα λόγια να συναρμολογείς και να αποσυναρμολογείς το αυτοκίνητο. Επίσης, για να γίνεις αρχιμηχανικός ενός οδηγού πώς ξεκινάς συνήθως; Ποιο πρέπει να είναι το πανεπιστημιακό σου υπόβαθρο; Δεν εννοώ να είσαι διπλοματούχος μηχανολόγος μηχανικός (αυτό εννοείται), αλλά ποιο δρόμο ακολουθείς; Πας έξω σε ένα από τα αγγλικά κολλέγια (Cranfield κλπ); Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και συγγνώμη αν μακρυγόρησα!
project.breeze Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2016 Έχω συνάδελφο στην δουλειά που τελείωσε το MSc Motorsport Engineering στο Cranfield και με το graduate scheme μπήκε στην Mercedes F1 που έχει βάση στο Northampton. Βέβαια εκείνος δεν ήταν στα πιτς αλλά ασχολήθηκε στο development του κινητήρα (1D simulation). Επίσης δεν είναι απαραίτητο να έχεις τελειώσει μηχανολόγος, σε αυτές τις εταιρίες εργάζονται μηχανικοί πολλών διαφορετικών ειδικοτήτων.
John Mpokas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2016 Σε ευχαριστώ πολύ να σαι καλά. Στο WRC τα ίδια ισχύουν;
John Mpokas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2016 Project.breeze εμένα με ενδιαφέρει αρκετά το πιο χειρονακτικό ας το πούμε έτσι κομμάτι. Σπουδάζω μηχανολόγος στο ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ για αυτό και η προτίμηση αυτής της ειδικότητας. Δηλαδή από παντού ακούω ότι όταν βγούμε από τη σχολή θα είμαστε <<υπάλληλοι γραφείου>>. Αυτό που είπες κι εσύ περισσότερο στην έρευνα και στο development. Υπάρχει όμως η περίπτωση να μην γίνει αυτό; Να μην είσαι σχεδιαστής ή οτιδήποτε αφορά το development και την έρευνα; Και να είσαι στα pit;
project.breeze Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2016 Project.breeze εμένα με ενδιαφέρει αρκετά το πιο χειρονακτικό ας το πούμε έτσι κομμάτι. Σπουδάζω μηχανολόγος στο ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ για αυτό και η προτίμηση αυτής της ειδικότητας. Δηλαδή από παντού ακούω ότι όταν βγούμε από τη σχολή θα είμαστε <<υπάλληλοι γραφείου>>. Αυτό που είπες κι εσύ περισσότερο στην έρευνα και στο development. Υπάρχει όμως η περίπτωση να μην γίνει αυτό; Να μην είσαι σχεδιαστής ή οτιδήποτε αφορά το development και την έρευνα; Και να είσαι στα pit; Όπως σου είπα υπάρχουν πολλές ειδικότητες και πολλές από αυτές είναι hands on. Ειδικότητες όπως Test Engineer (δυναμομετρήσεις) και Calibration Engineer (που ασχολείται με την ρύθμιση διαφόρων υποσυστημάτων του οχήματος ή κινητήρα). Εντελώς χειρονακτική δουλειά κάνουν κυρίως οι Technicians που προέρχονται κυρίως από Apprenticeships (πρακτική μετά το τέλος του γυμνασίου ας πούμε).
kusta80 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2016 Για να εισαι στα γκαραζ και να ασχολησε με τον κινητηρα νομιζω πρεπει να εχεις και υποβαθρο μηχανικου αυτοκινητων.
John Mpokas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2016 Καλημέρα, δηλαδή εγώ με το χαρτί απ΄το ΤΕΙ μπορώ να εργαστώ ως technician;
project.breeze Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2016 (edited) Κανένας δεν θα σου ζητήσει κάποιο χαρτί, πρέπει να έχεις εμπειρία πάνω στο αντικείμενο και γνώσεις ώστε να μπορέσεις να τους πείσεις. Το πτυχίο σου θα είναι BEng in Mechanical Engineering το οποίο είναι το background σου, από κει και πέρα αυτούς τους ενδιαφέρει πού έχεις εργαστεί και τι εμπειρίες έχεις αποκτήσει, κανέναν δεν ενδιαφέρει το background σου. Υπάρχουν μαθηματικοί και φυσικοί στην εταιρία που εργάζομαι που φέρουν τον τίτλο Simulations Engineer ή CFD Engineer χωρίς να είναι ουσιαστικά μηχανικοί. Με την ίδια λογική οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει technician, εσύ με το πτυχίο σου το πιθανότερο είναι να θεωρηθείς overqualified για να πας στο τμήμα συναρμολόγησης για παράδειγμα. Τώρα για τους μηχανικούς που εργάζονται στα pits δεν ξέρω τι προϋπηρεσία μπορεί να χρειάζεται να έχουνε Edited Αύγουστος 3 , 2016 by project.breeze
project.breeze Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2016 (edited) Πετάχτηκα έτσι από περιέργεια να ρωτήσω τον συνάδελφο που εργαζόταν στην Mercedes F1. Όλοι αυτοί στα πιτς που εργάζονται ειναι Mechanics (Μηχανικοί αυτοκινήτων δηλαδή) που συνήθως μπαίνουν σε αυτή την θέση από apprenticeships μετά το τέλος του γυμνασίου ή λυκείου. Οι ίδιοι που είναι στα πιτς είναι αυτοί που λύνουν και δένουν το όχημα καθώς και τον κινητήρα και ξοδεύουν αρκετό χρόνο καθημερινά κάνοντας προπόνηση στην αλλαγή ελαστικών, ανεφοδιασμό κτλ.Έχουν όλοι τους πολύ καλή φυσική κατάσταση και είναι περιζήτητοι από τα κορίτσια που βλέπεις πριν τους αγώνες να κρατάνε ομπρέλες στους οδηγούς (τα τυχερά του επαγγέλματος). Σε κάλυψα; Edited Αύγουστος 3 , 2016 by project.breeze 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα