Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

συνάδελφοι ειρήνη υμίν. το θέμα ξεκίνησε από το αν είναι επαγγελματικό η όχι να "παρακολουθείς" άλλο συνάδελφο αν κάνει καλά τη δουλειά του και καταλήξαμε πάλι στο θέμα της ακρίβειας χιλιοστού που όταν το ακούω σεληνιάζομαι.

ακρίβεια χιλιοστού σε τοπογραφικές εργασίες για μένα απλά δεν υφίσταται ας έχουμε τα όργανα να τη μετρήσουμε. η ακρίβεια είναι σχετική με τη δουλειά που κάνουμε. στη συγκεκριμένη περίπτωση ο κώστας με ένα κλιμακόμετρο και κορδέλα κάνει δουλειά. στο κάτω κάτω για χοντροδιαφορές θέλουν να προσέξουν οι άνθρωποι.

 

σας παρακαλώ αυτό το θέμα με ακρίβεια χιλιοστού ας μην το ξανααναφέρουμε γιατί διαβάζουν και νέοι συνάδελφοι και ψαρώνουν. 1 mm είναι το πάχος καρφίτσας. όποιος κάθεται και κυνηγάει τέτοια ακρίβεια στο 99% των περιπτώσεων θεωρώ απλά ότι τσάμπα κουράζεται.

Δημοσιεύτηκε

Σε συνήθεις τοπογραφικές εργασίες ναι το να μιλάμε για ακρίβειες της τάξης χιλιοστού είναι φαιδρό.

Να σε πάω σε ναυπηγικές εργασίες να δούμε αν κυνηγάς το mm ή .1 mm?

Δημοσιεύτηκε

Για αυτό ακριβώς, κάθε μέσο έχεις και τον τόπο εφαρμογής του.

Ελέγχει με κορδέλα και αν έχει αμφιβολίες προχωράει σε ακριβέστερες μεθόδους.

Δημοσιεύτηκε

@ chrisven: ..... right & .....πάσο. Αν και η εφαρμογή που ανάφερα... και αυτή τοπογραφική είναι.

Δημοσιεύτηκε

Οχι. εννοώ ευθυγραμμίσεις αξόνων, χαράξεις για τοποθέτηση μηχανής, ελέγχους στο κοίτος μετά από συγκρούσεις κλπ κλπ, όλα με όργανο!

Δημοσιεύτηκε

χμμ, εντυπωσιακο!

παντως στα μεταλλικα κτιρια η χαραξη των αγκυρίων υποτιθεται ότι δεν θα πρεπει να ξεφευγει απο καποια ελαχιστα χιλιοστα οσο επιτρέπουν οι ανοχές απο τα κενα των κοχλιωσων των συνδέσεων.

Δημοσιεύτηκε

Έχεις σκεφθεί ότι εκτροπή του αξονα κατά 1mm μπορεί να τον οδηγήσει σε αστοχία???

Δημοσιεύτηκε

ωχχ μεγαλη οff topic συζητηση ανοιγουμε!!!!

αλλα οι ατελειες ως ενα βαθμό εισαγονται στην προσομοίωση ως ατέλειες μελών και πλαισίων και υπολογίζονται συμφωνα με τον ευρωκώδικα.

Τωρα δεν ξερω ακριβως πια είναι η επιτρεπτη αποκλιση στους αξονες των αγκυρίων και αν έχει οριστεί αλλα σε γενικές γραμμες οι ανοχες που δίνουν οι κοχλιώσεις στις παραμορφώσεις και τα βέλη του φορέα είναι αρκετα μεγαλες και υπό διερεύνηση, υπάρχει και σχετικο αρθρο στην βιβλιογραφία για τις πραγματικές επιβαρύνσης π.χ στα ανοίγματα του φορέα απο τις ολισθήσεις των στηρίξεων των δοκών.

Υπόψιν οτι για καθε κοχλια η καθε οπή έχει μεγαλυτερη διαμετρο κατα 2mm, οπότε αθροιστικά με τις στροφές που δίνουν και τα μήκη των μελών, τα περιθώρια κατασκευαστικών ατελειων, δεν πρέπει να είναι και πάρα πολύ μικρα.

Αλλίως θα είχαμε παμπολλες αστοχίες με δεδομενο ότι και το τέλειο όργανο να έχεις ο βοηθος με το κονταρι, και σιδερας που κολλαει τα αγκύρια, ποσο καλα βαθμονομημενοι είναι ? :smile:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.