Didonis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2016 Τις τελευταίες 3 ημέρες πολλοί συνάδελφοι αντιμετώπισαν πρόβλημα στο Autocad. Όταν προσπαθούσαν να σώσουν με άλλο όνομα αρχείο dwg ή να σώσουν αρχικό αρχείο dwg δεν άνοιγε το παράθυρο για τα save και το πρόγραμμα δεν αποκρινόταν. Με την βοήθεια συναδέρφων στο νήμα αυτό διαπιστώσαμε ότι μόλις απεγκατασταθεί το DropBox το πρόβλημα παύει να υπάρχει πια. Επειδή αρκετοί από εμάς έχασαν πολλές ώρες να ψάχνουν να βρουν τι συμβαίνει κάνουμε αυτή την ενημέρωση. Σε περίπτωση που υπάρχουν κι άλλες ενδείξεις ας γίνει ενημέρωση κι ας ενημερωθούν και όσοι χρησιμοποιούν το Autocad. Ο πιθανός λόγος για αυτό το πρόβλημα είναι ότι στις 19/08/2016 το drop box έκανε αναβάθμιση από μόνο του στους υπολογιστές που του έχει επιτραπεί να κάνει αναβαθμίσεις από μόνο του. Οπότε η αναβάθμιση αυτή (νομίζω) θα είχε κάποια εντολή ώστε να το έχει και το AutoCAD ως επιλογή να σώσει εκεί. Το AutoCAD γενικά δεν τα πάει καλά με όσους προσπαθούν να παρέμβουν στις ρυθμίσεις του από την κατασκευάστρια εταιρεία και έγινε το πρόβλημα. Σε λίγους υπολογιστές που έχουμε ενημέρωση όπου δεν έχει γίνει η πρόσφατη αναβάθμιση του Drop Box το πρόβλημα δεν υπήρξε. Νέα ενημέρωση 25/08/2016 Με βάση ενημερώσεις από συναδέρφους, βγήκε νέα αναβάθμιση του drobox όπου επιλύεται το πρόβλημα που παρουσιαστικά. Οπότε η λύση είναι για όσους δεν επιλύθηκε από μόνο του με την εκ νέου αυτόματη αναβάθμιση. Ή απεγκατάσταση του drobox από τον υπολογιστή σας και χρήση των υπηρεσιών του μέσω browser Ή αναβάθμιση εκ νέου με την από χτες αναβάθμιση του drop box που επιλύει το πρόβλημα με το AutoCAD. [ Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την πλήρη παρουσίαση
dkarnout Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2016 Γι αυτό δουλεύουμε με τα προγράμματα του φίλου Πούτιν, nanocad (δωρεάν) αντί του autocad και yandex disk αντι του dropbox.
antnatal Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2016 έκανα αναβάθμιση του Dropbox στην έκδοση 8.4.21 από εδώ και φαίνεται να λύθηκε το πρόβλημα. http://filehippo.com/download_dropbox/
jedi.Yannis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2016 το dropbox δουλεύει και μέσω browser, και δεν κάθεται να κάνει συνέχεια ενημερώσεις και συγχρονισμούς των φακέλων που έχεις μοιραστεί. Δεν είναι απαραίτητος ο client στον υπολογιστή.
grandel Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2016 Αντιμετώπιζα πρόβλημα στο "plot to pdf", "plot to jpeg", και στο "open". Aναβαθμίζοντας το dropbox μέσω link που ανέβασε συνάδελφος σε προηγούμενη ανάρτηση, φαίνεται να λύνεται το πρόβλημα.
katsio Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2016 'Εχουν δίκιο οι συνάδερφοι αναβαθμίζοντας το dropbox με την παραπάνω έκδοση όλα καλά...Ευχαριστούμε!!!
Didonis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2016 Με βάση τις νεότερες ενημερώσεις σας, ενημερώνω σχετικά και το αρχικό κείμενο.
ΓΙΩΡΓΟΣ b. Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2016 Καλημέρα συνάδελφοι. Ακολούθησα τις συμβουλές σας, απεγκατέστησα το Dropbox και στην αρχή ολά οκ. Τώρα πάλι τα ίδια: δεν κάνει save as. Έχουμε κάποια ιδέα τί γίνεται? Έχει κάποιος άλλος από εσάς το πρόβλημα?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα