Renaissance Δημοσιεύτηκε February 20, 2008 at 05:08 μμ Δημοσιεύτηκε February 20, 2008 at 05:08 μμ Erling ενημερωμενο σε βλεπω.Παιδι του ΔΠΘ ησουν??
erling Δημοσιεύτηκε February 20, 2008 at 05:14 μμ Δημοσιεύτηκε February 20, 2008 at 05:14 μμ yeap από το 85.
ΝΙΚΟΛΑΣ Δημοσιεύτηκε February 20, 2008 at 07:29 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 20, 2008 at 07:29 μμ Καλά όλα αυτά και ενδιαφέροντα. Σας ευχαριστώ πολύ. Το πρόβλημα όμως είναι πως εγω μέσα σε ολα αυτά να δώσω οδηγίες καλής κόλλησης, να απαιτήσω την πρέπουσα ισχύ για παράδειγμα ώστε να έχω τέτοια συγκόλληση που να μου εξασφαλίζουν την συνεργασία μπετού - χάλυβα. Εδώ που δουλεύω τώρα για παράδειγμα οι ηλεκροκολήσεις που κάναμε σε ματίσεις οπλισμού μου φέρανε τα ηλεκτρόδια στο άσπρο κουτί, δηλαδή κάτω και απο το βασικό (πράσινο κουτί) τα οποία τα χρησσιμοποιείς μόνο για μοντάρισμα και τιποτα άλλο. Αν αυτό για παράδειγμα δεν το ήξερα όλοι θα μένανε με το κεφάλι τους ήσυχο.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε February 21, 2008 at 06:11 πμ Δημοσιεύτηκε February 21, 2008 at 06:11 πμ Με τους συνδέσμους της HILTI που καρφώνονται καθώς και μ' αυτούς που περιέγραψε ο Renaissance λύνεται εν μέρει το πρόβλημα γιατί μειώνεται η πιθανότητα λάθους. Σ' αυτούς ας πούμε που καρφώνονται το πρόβλημα είναι μήπως πάει στραβά το καρφί και προεξέχει η κεφαλή του περισσότερο απ' ό,τι πρέπει. Το μόνο που έχει να κάνει ο επιβλέπων είναι ένα γρήγορο και εύκολο οπτικό έλεγχο με τη βοήθεια και ενός αποστάτη της HILTI με τον οποίο αμέσως γνωρίζεις αν το καρφί μπήκε καλά ή όχι.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε March 5, 2008 at 08:10 μμ Δημοσιεύτηκε March 5, 2008 at 08:10 μμ Στο σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε στην Καρδίτσα στις 29/02/2008, ειπώθηκε από τον συνάδελφο Χ. Βαχλιώτη ότι το ποσοστό αστοχίας των συγκολλημένων εργοταξιακά διατμητικών ήλων έφτανε το 18%, σ' ένα έργο που πραγματοποίησε η εταιρία του και ύστερα από δοκιμή που έγινε με χτύπημα με σφυρί. Αντιθέτως, όταν οι ήλοι συγκολλούνταν στο εργοστάσιο τότε το ποσοστό αστοχίας σχεδόν μηδενίζονταν.
iogeo Δημοσιεύτηκε March 19, 2008 at 12:33 μμ Δημοσιεύτηκε March 19, 2008 at 12:33 μμ από όσο γνωρίζω οι headed stud connectors χρησιμοποιούνται στο εργοτάξιο κυρίως για να γίνει η σύνδεση του μόνιμου μεταλλότυπου της πλάκας πάνω στο πέλμα της δοκού. Με αυτή τη διαδικασία τα στοιχεία πέλμα-ήλος-χαλυβδόφυλλο συνδέονται μονολιθικά Τα προαναφερθέντα με κάθε επιφύλαξη... αυτό που γνωρίζω σχεδόν σίγουρα είναι πως χρειάζεται εξιδικευμένο χειριστή του πιστολιού για να μην καταστρέψεις το πέλμα όπως είπε και ο Renaissance
civil gr Δημοσιεύτηκε May 12, 2008 at 06:11 μμ Δημοσιεύτηκε May 12, 2008 at 06:11 μμ Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το site. Είμαι φοιτητής και κάνω τη διπλωματική μου πάνω στις σύμμεικτες κατασκευές. θα ήθελα να μου λύσετε κάποιες απορίες!!!!! 1)θέλω να κάνω σύμμεικτη πλάκα με χαλυβδόφυλλα.Πως θα επιλέξω πόσες διαδοκίδες θα βάλω? 2)Στις διαδοκίδες μπαίνουν διατμητικοί ήλοι ή μόνο στις κύριες δοκούς?
civil gr Δημοσιεύτηκε May 12, 2008 at 07:25 μμ Δημοσιεύτηκε May 12, 2008 at 07:25 μμ Και κάτι ακόμα!Επειδή η πρόσοψη θα είναι με γυαλί τι φορτίο θα βάλω στις περιμετρικές δοκούς? Τhanks...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε May 13, 2008 at 05:04 πμ Δημοσιεύτηκε May 13, 2008 at 05:04 πμ ΝΙΚΟΛΑ έγραψες ότι "Εδώ που δουλεύω τώρα για παράδειγμα οι ηλεκροκολήσεις που κάναμε σε ματίσεις οπλισμού μου φέρανε τα ηλεκτρόδια στο άσπρο κουτί, δηλαδή κάτω και απο το βασικό (πράσινο κουτί) τα οποία τα χρησσιμοποιείς μόνο για μοντάρισμα και τιποτα άλλο" Εμένα δεν μου έχει τύχει να χρειαστώ συγκόλληση επί τόπου, αλλά θα ήθελα να μας διευκρίνήσεις αυτό που λες για τις ποιότητες των ηλεκτροδίων. Είναι χρήσιμο. Σε ευχαριστώ
civil gr Δημοσιεύτηκε May 13, 2008 at 11:57 πμ Δημοσιεύτηκε May 13, 2008 at 11:57 πμ Στους πίνακες διαστασιολόγησεις σύμμεικτων πλακών της εταιρείας ΣΙΜΟΣ-ΚΑΛΠΙΝΗΣ ανάλογα με το hc της πλάκας παίρνουμε το μέγιστο κινητό φορτίο για δεδομένο στατικό σύστημα και δεδομένο άνοιγμα.Όμως στα μόνιμα είναι μόνο το ιδίο βάρος.Εγω όμως έχω πρόσθετα μόνιμα 3κΝ/m2.Γνωρίζει κάποιος πως θα κάνω τη διαστασιολόγηση?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα