Renaissance Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2008 Erling ενημερωμενο σε βλεπω.Παιδι του ΔΠΘ ησουν??
ΝΙΚΟΛΑΣ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20 , 2008 Καλά όλα αυτά και ενδιαφέροντα. Σας ευχαριστώ πολύ. Το πρόβλημα όμως είναι πως εγω μέσα σε ολα αυτά να δώσω οδηγίες καλής κόλλησης, να απαιτήσω την πρέπουσα ισχύ για παράδειγμα ώστε να έχω τέτοια συγκόλληση που να μου εξασφαλίζουν την συνεργασία μπετού - χάλυβα. Εδώ που δουλεύω τώρα για παράδειγμα οι ηλεκροκολήσεις που κάναμε σε ματίσεις οπλισμού μου φέρανε τα ηλεκτρόδια στο άσπρο κουτί, δηλαδή κάτω και απο το βασικό (πράσινο κουτί) τα οποία τα χρησσιμοποιείς μόνο για μοντάρισμα και τιποτα άλλο. Αν αυτό για παράδειγμα δεν το ήξερα όλοι θα μένανε με το κεφάλι τους ήσυχο.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2008 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21 , 2008 Με τους συνδέσμους της HILTI που καρφώνονται καθώς και μ' αυτούς που περιέγραψε ο Renaissance λύνεται εν μέρει το πρόβλημα γιατί μειώνεται η πιθανότητα λάθους. Σ' αυτούς ας πούμε που καρφώνονται το πρόβλημα είναι μήπως πάει στραβά το καρφί και προεξέχει η κεφαλή του περισσότερο απ' ό,τι πρέπει. Το μόνο που έχει να κάνει ο επιβλέπων είναι ένα γρήγορο και εύκολο οπτικό έλεγχο με τη βοήθεια και ενός αποστάτη της HILTI με τον οποίο αμέσως γνωρίζεις αν το καρφί μπήκε καλά ή όχι.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 5 , 2008 Στο σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε στην Καρδίτσα στις 29/02/2008, ειπώθηκε από τον συνάδελφο Χ. Βαχλιώτη ότι το ποσοστό αστοχίας των συγκολλημένων εργοταξιακά διατμητικών ήλων έφτανε το 18%, σ' ένα έργο που πραγματοποίησε η εταιρία του και ύστερα από δοκιμή που έγινε με χτύπημα με σφυρί. Αντιθέτως, όταν οι ήλοι συγκολλούνταν στο εργοστάσιο τότε το ποσοστό αστοχίας σχεδόν μηδενίζονταν.
iogeo Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19 , 2008 από όσο γνωρίζω οι headed stud connectors χρησιμοποιούνται στο εργοτάξιο κυρίως για να γίνει η σύνδεση του μόνιμου μεταλλότυπου της πλάκας πάνω στο πέλμα της δοκού. Με αυτή τη διαδικασία τα στοιχεία πέλμα-ήλος-χαλυβδόφυλλο συνδέονται μονολιθικά Τα προαναφερθέντα με κάθε επιφύλαξη... αυτό που γνωρίζω σχεδόν σίγουρα είναι πως χρειάζεται εξιδικευμένο χειριστή του πιστολιού για να μην καταστρέψεις το πέλμα όπως είπε και ο Renaissance
civil gr Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2008 Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το site. Είμαι φοιτητής και κάνω τη διπλωματική μου πάνω στις σύμμεικτες κατασκευές. θα ήθελα να μου λύσετε κάποιες απορίες!!!!! 1)θέλω να κάνω σύμμεικτη πλάκα με χαλυβδόφυλλα.Πως θα επιλέξω πόσες διαδοκίδες θα βάλω? 2)Στις διαδοκίδες μπαίνουν διατμητικοί ήλοι ή μόνο στις κύριες δοκούς?
civil gr Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2008 Και κάτι ακόμα!Επειδή η πρόσοψη θα είναι με γυαλί τι φορτίο θα βάλω στις περιμετρικές δοκούς? Τhanks...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2008 ΝΙΚΟΛΑ έγραψες ότι "Εδώ που δουλεύω τώρα για παράδειγμα οι ηλεκροκολήσεις που κάναμε σε ματίσεις οπλισμού μου φέρανε τα ηλεκτρόδια στο άσπρο κουτί, δηλαδή κάτω και απο το βασικό (πράσινο κουτί) τα οποία τα χρησσιμοποιείς μόνο για μοντάρισμα και τιποτα άλλο" Εμένα δεν μου έχει τύχει να χρειαστώ συγκόλληση επί τόπου, αλλά θα ήθελα να μας διευκρίνήσεις αυτό που λες για τις ποιότητες των ηλεκτροδίων. Είναι χρήσιμο. Σε ευχαριστώ
civil gr Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2008 Στους πίνακες διαστασιολόγησεις σύμμεικτων πλακών της εταιρείας ΣΙΜΟΣ-ΚΑΛΠΙΝΗΣ ανάλογα με το hc της πλάκας παίρνουμε το μέγιστο κινητό φορτίο για δεδομένο στατικό σύστημα και δεδομένο άνοιγμα.Όμως στα μόνιμα είναι μόνο το ιδίο βάρος.Εγω όμως έχω πρόσθετα μόνιμα 3κΝ/m2.Γνωρίζει κάποιος πως θα κάνω τη διαστασιολόγηση?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα