unknown Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13 , 2009 Γεια σας Σε κάποιο κτίριο παρατήρησα κενά μεταξύ της μετωπικής λάμας των δοκών με τα πέλματα των υποστυλωμάτων σε κοχλιωτή σύνδεση δοκού υποστυλώματος. Επιτρέπεται? Αν ναι πόσο κενό επιτρέπεται? Τα κενά που είδα ήταν από 2μμ ως 15μμ Υπάρχει κάποιος κανονισμός? Ευχαριστώ
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2009 Το λογικό είναι πως όχι. Από την υπολογιστική διαδικασία προκύπτει το αυτονόητο
paktomenos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2009 Κενά μέχρι 2mm επιτρέπονται, εκτός και αν καθορίζεται διαφορετικά από τις ειδικές απαιτήσεις που μπορεί να υπάρχουν. Μεγαλύτερα κενά πρέπει να καλύπτονται με την χρήση παρεμβλημάτων, ώστε να εξασφαλίζεται ότι δεν θα υπάρξει τόσο μεγάλη στροφή. Σχετικό πρότυπο είναι το ΕΝ 1090:2008.
iovo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2009 Ο κανονισμός είναι ο EC3 part 8 που μπορείς να βρείς εδώ http://www.michanikos.gr/downloads.php?do=file&id=258]. Tα προσομοιώματα που υιοθετεί ο κανονισμός για τον υπολογισμό της αντοχής, δυσκαμψίας και ικανότητας στροφής της διατομής απαγορεύουν κάτι τέτοιο. Και θέτουν αποστάσεις ανοχής όπως πολύ σωστά είπε ο paktomenos. Συνοπτικά φαντάσου ότι αντοχή μιας σύνδεσης ροπής είναι μια αλυσίδα όπου κάθε κρίκος είναι ένα συστατικό μέρος την συνολικής αντοχής και ελέγχεται ξεχωριστά, αν κάποιο από αυτά αστοχήσει η σύνδεση παύει να είναι ικανή να φέρει τα φορτία που έχει σχεδιαστεί. Τα συστατικά αυτά μερη είναι . Αντοχή κοχλιών σε διατμηση, αντοχή κοχλιών σε εφελκυσμο, θλίψη άντυγας, αντοχή μετωπικής πλακας σε εφελκυσμο, κορμός υποστυλώματος σε διάτμηση ,κορμός υποστυλώματος σε εγκάρσια θλίψη, πέλμα υποστυλώματος σε κάμψη,μετωπική πλάκα σε κάμψη,κορμός δοκού σε εφελκυσμό, πέλμα ή κορμός υποστυλώματος σε θλίψη, συγκολλήσεις. Αν υπάρχει απόσταση μεταξύ της μετωπικής πλάκας τότε οι θλιπιτικές και εφελκυστικές δυνάμεις μεταφέρονται μόνο μέσω των κοχλιών και από ορθές τάσεις. Άρα όλη η θεώρηση του ευρωκώδικα πάυει να ισχύει.
unknown Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2009 Σας ευχαριστώ πολύ. Paktomenos το EN1090 αναφέρει τα 2μμ κάπου? Διαβάζοντας το βιβλίο του κ Βάγια έχω δει αποκλίσεις από άξονες, σε μήκη μελών, κ.λ.π Τέτοιο κενό δεν έχω δει κάπου. Μήπως μπορείτε αν σας είναι εύκολο να μου πείτε που αναφέρετε? Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι.
paktomenos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14 , 2009 "Σχεδιασμός δομικών έργων από χάλυβα" - έκδοση 2008 Βάγιας-ερμόπουλος-Ιωαννίδης Σελ. 666 Το ΕΝ-1090 ( το νέο - 2008 ) το θέλουμε όλοι διακαώς, αλλά κανείς δεν θέλει να δώσει 300+ EURO για να το αγοράσει...ούτε με το χέρι να ήταν γραμμένο
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2009 Εντύπωση μου κάνουν τα 2μμ. Είναι δυνατόν να επιτρέπονται? Πολύ παράξενο δεν νομίζετε?
paktomenos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2009 Εντάξει, δεν γίνεται να είναι όλα τέλεια... ας πετυχαίνουν και αυτή την απόκλιση, καλά είναι. Η ανακατανομή των ροπών λόγω της στροφής θα είναι πολύ μικρή πιστεύω.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2009 ίσως να έπρεπε να λέει : 2μμ πριν την κοχλίωση....
paktomenos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2009 Εξαρτάται και από τις διατομές που έχεις να συνδέσεις. Για μικρές διατομές, με την κοχλίωση μπορεί να λυγίσει ελάχιστα ο στύλος και να δέσουν ακριβώς. Για μεγάλες όμως, δεν κουνιέται, όση ροπή και να ασκήσεις στην κοχλίωση. Με μικρότερες ανοχές, θα είναι και πολύ δύσκολο να "φορέσουν" το δοκάρι στη φάση της κατασκευής. Βέβαια, όσο μεγαλώνουν οι διατομές, τόσο τα 2mm αντιστοιχούν και σε μικρότερη σχετική στροφή γύρω από τον άξονα, οπότε αμβλύνονται οι συνέπειες του φαινομένου.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα