nzerman Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Ε σου λέει αν είναι μέχρι 15Μ2 βαλτην Κατηγορία 3. Λοιπόν λίγο που διάβασα, η μεγάλη διαφορά πλέον είναι ότι μπαίνει έλεγχος. Πλέον δεν τακτοποιούμε ό,τι γουστάρουμε με ό,τι αμοιβή γουστάρουμε. Άρθρο 92 Έλεγχος δηλώσεων υπαγωγής 1. Ο έλεγχος των δηλώσεων υπαγωγής στον παρόντα διενεργείται από Ελεγκτή Δόμησης, ο οποίος ορίζεται τυχαία, μετά από ηλεκτρονική κλήρωση και θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί μέχρι την εξόφληση του 30% του ενιαίου ειδικού προστίμου. Ο έλεγχος αφορά στο σύνολο των στοιχείων που υποβλήθηκαν για την υπαγωγή και έχουν αναρτηθεί στο πληροφοριακό σύστημα. α) Εφ’ όσον διαπιστωθούν ελλείψεις ή λάθη στον τρόπο υπολογισμού του προστίμου, ο εξουσιοδοτημένος μηχανικός υποχρεούται εντός ενός (1) μηνός από την έκδοση του πορίσματος να συμμορφωθεί με τις διαπιστωθείσες παρατηρήσεις. β) Σε περίπτωση διαπίστωσης κατά τον έλεγχο της δήλωσης υπαγωγής ότι οι αυθαίρετες κατασκευές εμπίπτουν στις απαγορεύσεις του άρθρου 73 της 144 παρούσας ενότητας, η δήλωση ανακαλείται και επιβάλλονται οι κυρώσεις του άρθρου 78 του παρόντος νόμου. γ) Σε περίπτωση που έχει διενεργηθεί έλεγχος δήλωσης υπαγωγής από Ελεγκτή Δόμησης κατόπιν καταγγελίας και σχετικής εντολής από το Παρατηρητήριο Δομημένου Περιβάλλοντος, δεν απαιτείται νέος έλεγχος. δ) Σε περίπτωση καταγγελίας κατά δήλωσης υπαγωγής η οποία έχει ελεγχθεί από Ελεγκτή Δόμησης, διενεργείται νέος έλεγχος της δήλωσης από εξουσιοδοτημένο υπάλληλο του Παρατηρητηρίου Δομημένου Περιβάλλοντος, ο οποίος και αποφαίνεται τελικά. 2. Σε κάθε έκδοση διοικητικής πράξης ή σύσταση δικαιοπραξίας προσκομίζεται επιπλέον των απαιτουμένων στοιχείων, ηλεκτρονική βεβαίωση του αρμόδιου Παρατηρητηρίου Δομημένου Περιβάλλοντος για την ολοκλήρωση του ελέγχου της δήλωσης υπαγωγής από Ελεγκτή Δόμησης. 3. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος, καθώς και η διαδικασία αμοιβής των Ελεγκτών Δόμησης. 4. Το Παρατηρητήριο Δομημένου Περιβάλλοντος ελέγχει δειγματοληπτικά ποσοστό τουλάχιστον 15% των πορισμάτων των Ελεγκτών Δόμησης της παραγράφου 1. 5. Το Παρατηρητήριο Δομημένου Περιβάλλοντος ελέγχει δειγματοληπτικά ποσοστό τουλάχιστον 15% των δηλώσεων υπαγωγής αυθαιρέτων κατασκευών στους νόμους 4014/11 και 4178/13 Συγνώμη αλλά δε σε πιάνω, που διαβάζεις πως ρυθμίζονται άμεσα ή έμμεσα αμοιβές συνάδελφε;
Elounda Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Τα γράφουμε αλλά μήπως πρέπει να προτείνουμε κάτι στην διαβούλευση ομαδικώς?Πχ Στατικές μελέτες πχ μικροπαραβάσεις μετά τις 28-7-2011 Ταυτότητα κτιρίου τι θα γίνει με ακίνητα που δεν έχουν εγκεκριμένα σχέδια λόγω απώλειας κτλ
Thodoris4 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Επίσης ρε παιδιά, στις μεταφερόμενες δηλώσεις από το 4014 στο 4178 δεν υπήρχε υποχρέωση υποβολής νέου ΔΕΔΟΤΑ. Εκεί δεν αναγράφονται επίπεδο κινδύνου Χ, Μ, ή Υ. Εκεί τι θα γίνει. Ε ρε γλέντια
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 (edited) Αρθρο 90, παρ 1α. 1.α) Στην περίπτωση αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων για τις οποίες δύναται να εκδοθεί άδεια νομιμοποίησης ή κατεδάφισης, με βάση την κείμενη νομοθεσία, υπάγονται στον παρόντα νόμο εφόσον καταβληθεί το παράβολο της παραγράφου 10 του άρθρου 83 και το 20% του ενιαίου ειδικού προστίμου και εκδοθεί η σχετική οικοδομική άδεια νομιμοποίησης εντός τριών (3) ετών ή άδεια κατεδάφισης εντός έξι (6) μηνών από την καταβολή του. Σε περίπτωση παρέλευσης απράκτου του χρονικού διαστήματος των τριών (3) ετών για λόγους που οφείλονται σε υπαιτιότητα του αιτούντος εφαρμόζονται οι διατάξεις περί κατεδαφίσεως και επιβολής προστίμου αυθαιρέτων. Δεν συνυπολογίζεται στο χρονικό διάστημα των τριών (3) ετών, ο χρόνος καθυστέρησης έκδοσης της οικοδομικής άδειας για λόγους που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα του αιτούντος. Αν καταλαβαινω καλα, πλεον δεν πληρωνεται μονο το παραβολο, αλλα και το 20% του προστιμου? Αυτο πρεπει να αλλαξει, διοτι ειναι αδικο, για οσους εκαναν υπαγωγη και δε θα προλλαβουν να εκδοσουν ΟΑ, μεχρι το τελος του Ν4178/2013. ΔΕΝ βλεπω πουθενα, συμψηφισμο προστιμων για εργασιες Εν. Αναβαθμισης.. Edited Σεπτέμβριος 2 , 2016 by terry
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Αρθρο 86, παρ 2. Οι μειωσεις ισχυουν και για πληρωμη με δοσεις? Υπαρχει καπου διαταξη για εκπτωση σε περιπτωση πληρωμης εφαπαξ?
pipakos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 (edited) Ο υπολογισμός του προστίμου ήταν και από ό,τι φαίνεται θα παραμείνει σε πολλές των περιπτώσεων υποκειμενικός, λόγω της πολυπλοκότητάς του τρόπου υπολογισμού και της λανθασμένης νοοτροπίας να υπολογίζονται τα πρόστιμα με δεκάδες ασαφείς συντελεστές αντί με έναν πολύ πιο απλό και κατανοητό τρόπο (πχ τιμή ζώνης * όγκο * 2-3 συντελεστές ακόμα maximum). Αν δηλαδή ο μηχανικός τακτοποιητής διαφωνήσει με την επίσης υποκειμενική προσέγγιση του ελεγκτή δόμησης πώς μπορεί να ενεργήσει? (edit απάντηση στο άρθρο 16) Επίσης θα ελεγχθούν και δηλώσεις του Ν.4014 και του Ν.4178 που έχει ήδη πληρωθεί το 30% του προστίμου με βάση τις τότε διατάξεις ή δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο? ΥΓ Είναι μια καλή ευκαιρία να δρομολογηθεί και το θέμα της νομοθέτησης υπέρ της διατήρησης των συνολικών τμ (κύριοι χώροι και χώροι μειωτικού συντελεστή μαζί) των μεταφερόμενων δηλώσεων στο νέο νόμο (είτε από 4014 είτε από 4178), με όποιον τρόπο κι αν αυτό γίνει, προκειμένου να μην αυξάνεται το πρόστιμο στις περιπτώσεις που με τις νέες διατάξεις βγαίνει μεγαλύτερο. Αυτό σε περίπτωση που μας διαβάζουν... Edited Σεπτέμβριος 2 , 2016 by pipakos
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 (edited) Ρε γμτ, δεν εχουν καμια επαφη με την πραγματικοτητα. Αρθρο 110, παρ 5. 5. Αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις που έχουν υπαχθεί στην κατηγορία 5 του άρθρου 9 του Ν.4178/2013 εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις της κατηγορίας 4 του άρθρου 80 του παρόντος δύνανται κατόπιν σχετικής συμπληρωματικής δήλωσης υπαγωγής στις διατάξεις του παρόντος να ενταχθούν στην ως άνω κατηγορία χωρίς την καταβολή πρόσθετου παραβόλου. Με το σουπερ εξελιγμενο συστημα του ΤΕΕ, πιστευετε οτι θα ειναι εφικτο κατι τετοιο? Mεταβατικες Διαταξεις Απο οσα διαβασα, προκυπτει οτι οσες δηλωσεις του Ν4178 δεν εχουν ανεβασει ολα τα δικαιολογητικα, εχουν υποχρεωση μεταβασης στο νεο Νομο. Αυτο ειναι παντελως γελοιο. Η καταληκτικη ημερομηνια για να ανεβουν τα δικαιολογητικα ειναι Φεβρουαριος 2018. Δεν μπορει να καταστρατηγηθει η ημερομηνια αυτη. Βλ και περιπτωσεις που εκκρεμει η Στατικη Μελετη ή Εκθεση ΗΜ, ή η εκδοση ΟΑ. Edited Σεπτέμβριος 2 , 2016 by terry
dtzallas Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Και νομίζαμε οτι τα είχαμε δεί όλα ε;;;;; Είμαστε πολύ γελασμένοι!!!!! Όσοι θα συνεχίσουν να ασχολούνται με αυτή την δουλεία θα αφήσουν τα κόκαλα τους μπρόστα απο έναν υπολογιστή να προσπαθεί να βγάλει άκρη και στο τηλέφωνο με τον δικηγόρο του για να μην τον πάνε μέσα!!!!!!!! Α και το κερασάκι στην τούρτα θα έχει και μερικές χιλιάδες ευρώ χρέοι στα ασφλιστικά ταμεία!!! Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν!! Ελπίζω συνάδελφοι να μην βρεθεί ποτέ κανένας "εξυπνάκιας" υπουργός να κάνει κωδικοποίηση της πολεοδομικής νομοθεσίας και δεν έχουμε μετα με τι να καίμε τον χρόνο μας.
Giorgos Georgiou Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Mεταβατικες Διαταξεις Απο οσα διαβασα, προκυπτει οτι οσες δηλωσεις του Ν4178 δεν εχουν ανεβασει ολα τα δικαιολογητικα, εχουν υποχρεωση μεταβασης στο νεο Νομο. Αυτο ειναι παντελως γελοιο. Η καταβαληκτικη ημερομηνια για να ανεβουν τα δικαιολογητικα ειναι Φεβρουαριος 2018. Δεν μπορει να καταστατηγηθει η ημερομηνια αυτη. Βλ και περιπτωσεις που εκκρεμει η Στατικη Μελετη ή Εκθεση ΗΜ, ή η εκδοση ΟΑ. Βρε συνάδελφε πώς έβγαλες τέτοιο συμπέρασμα;
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2016 (edited) Διαβασες το προσχεδιο? Διαβασε το και το κουβεντιαζουμε. Το λεει ξεκαθαρα, μη με κανεις να βρω το αρθρο, 165 σελιδες διαβασα. Αρθρο 72 Περίπτωση 2: Αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης για τις οποίες δεν ολοκληρώθηκε εμπρόθεσμα η υπαγωγή στις διατάξεις των νόμων 3843/2010 (Α΄ 62), 4014/2011 (Α΄ 62) και 4178/13 Στις αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης για τις οποίες δεν ολοκληρώθηκε εμπρόθεσμα η υπαγωγή στις διατάξεις διατήρησης, ρύθμισης ή αναστολής επιβολής κυρώσεων των νόμων 3843/2010 (Α΄ 62), 4014/2011 (Α΄ 62) και 4178/13, δηλαδή δεν καταβλήθηκε εμπροθέσμως το σύνολο του ενιαίου ειδικού προστίμου και δεν αναρτήθηκαν όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και στοιχεία στο πληροφοριακό σύστημα, είναι δυνατή η υπαγωγή του στις διατάξεις του παρόντος. Στην περίπτωση αυτή καταβληθέντα ποσά στο πλαίσιο των προηγούμενων νόμων υπαγωγής συμψηφίζονται με το οφειλόμενο ενιαίο πρόστιμο, όπως υπολογίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος. Σε περίπτωση που από τον επανυπολογισμό προκύπτει ότι τα ήδη καταβληθέντα υπερβαίνουν το ποσό του προστίμου με βάση τις διατάξεις του παρόντος δεν αναζητούνται. Εσυ τι καταλαβαινεις απο το bold? YΓ. Επισης, προβλεπεται καπου νομιμοποιηση αυθαιρετων μετα τις 28.07.2011 (που μπορουν να νομιμοποιηθουν)? Διοτι το Αρθρο 78, μιλαει μονο για κατεδαφισεις, Edited Σεπτέμβριος 2 , 2016 by terry
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα