ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2016 Ας αφήσουμε λοιπόν τον υπουργό και τους δημοσιογραφίσκους να κάνουν ...παιχνίδι!!!
Αδναν Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2016 Δεν έχουν ιδέα απο τίποτα .... δεν ξέρουν τι τους γίνεται..
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2016 3:06 "μην κλαις σαν το Σπιρτζη, θα μεινει και το παραβολο του ΕΜΠ".. χαχαχαχαχα
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2016 Μπράβο στους δημιουργούς....
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2016 Λοιπόν πρέπει να το ανεβάσουμε στο ΦΒ να γίνει χαμός με τις κοινοποιήσεις ....
giannispap77 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2016 Έγινε ήδη. Μπράβο σας παιδιά. Βάλτε το και στη διαβούλευση, δεν θα το καταλάβουν έτσι κι αλλιώς.
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2016 (edited) οταν μια οικολογικη οργανωση σαν την WWF Ελλάς κανει αυτες τις επισημανσεις προς τον "οικολογο" υπουργο [που ειναι και μια σαφεστατη προειδοποιηση για το μελλον του νεου νομου, οταν κριθει στο ΣτΕ με βαση τις συνταγματικές αρχές του κράτους δικαίου (άρ. 25, παρ. 1 Σ) και της ισότητας (άρ. 4 Σ),] τα σχολια περισσευουν Σχόλιο στο ΥΠΟΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 28.7.2011- Άρθρο 80 Κατηγορίες αυθαιρέτων κατασκευών και αλλαγών χρήσεων από WWF ΕλλάςΣάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2016 1:21 μμΓια πρώτη φορά επιτρέπεται η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος επί αυθαιρέτων κατασκευών μεγάλης επιφάνειας (άρα και μεγάλης περιβαλλοντικής επίπτωσης) και δίνεται η δυνατότητα οριστικής εξαίρεσής τους από την κατεδάφιση, με καταβολή παραβόλου και ενιαίου ειδικού προστίμου. Σε συνάρθρωση με το άρθρο 72, θα επιτρέπεται πλέον για τις κατασκευές της κατηγορίας 5 του άρθρου 9 ν. 4178/2013 η αναστολή κατεδάφισης και επιβολής προστίμου για 30 χρόνια, η μεταβίβαση και σύσταση εμπραγμάτου δικαιώματος επ’ αυτών, υπό την προϋπόθεση της τακτοποίησης και η δυνατότητα οριστικής εξαίρεσης της κατεδάφισης μέσω της υπαγωγής στη διαδικασία μεταφοράς συντελεστή δόμησης. Δεδομένου ότι πρόκειται για κατασκευές μεγάλης επιφάνειας, καθώς υπερβαίνουν τα 200 τ.μ. που προβλέπονται για χρήση κατοικίας ανά ιδιοκτησία (κοινωνικό κριτήριο) και τα 500 τ.μ. που προβλέπονται για βιομηχανική χρήση, είναι αμφίβολο αν η πρόβλεψη αυτή είναι σύμφωνη με τη συνταγματική επιταγή για ορθολογικό πολεοδομικό σχεδιασμό (άρ. 24, παρ. 2 του Συντάγματος). Η ρύθμιση αυτή του σχεδίου νόμου, η οποία νομιμοποιεί αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις μεγάλων κτιρίων (όπως εμπορικά πολυκαταστήματα) και ενθαρρύνει την περαιτέρω εκμετάλλευσή τους (δυνατότητα μεταβίβασης), δεν προκύπτει από πουθενά πως εξυπηρετεί κοινωνικά κριτήρια, αλλά την κερδοσκοπική εκμετάλλευση της γης. Η επιλογή αυτή δεν εξυπηρετεί όμως ούτε και περιβαλλοντικά κριτήρια, δεδομένου ότι δεν συνδέεται με τα νομολογιακώς κριθέντα αναγκαία κριτήρια, δηλαδή το μέγεθος, το είδος, τη σημασία της αυθαίρετης κατασκευής και τη συνολική επιβάρυνση της περιοχής. Επίσης, η ρύθμιση αυτή δε φαίνεται σύμφωνη με τις συνταγματικές αρχές του κράτους δικαίου (άρ. 25, παρ. 1 Σ) και της ισότητας (άρ. 4 Σ), καθόσον πρόκειται για απαξίωση του «πολεοδομικού κεκτημένου» και επιβράβευση της παρανομίας. Τέλος, η ρύθμιση αυτή ουδόλως συνάδει με την εισηγητική έκθεση του σχεδίου νόμου (ενημερωτικό σημείωμα προς δημοσιογράφους) , στην οποία εξαγγέλλεται η αποστολή του Υπουργείου Περιβάλλοντος για την επίτευξη μίας βιώσιμης και δίκαιης ανάπτυξης προτάσσοντας ταυτόχρονα τη σημασία του περιβάλλοντος και την ευθύνη όλων των πολιτών. Η νομιμοποίηση αυθαίρετων κατασκευών και χρήσεων μεγάλου όγκου προκρίνει σκοπούς κερδοσκοπίας και όχι δικαιοσύνης και ισότητας. Εξάλλου, στο ως άνω σημείωμα προβλέπεται ότι «[τ]ο παρόν νομοσχέδιο αποτελεί την αρχή προσπάθειας του ΥπΕν καθορισμού ενός νέου πλαισίου κανόνων που αναφέρονται στη δόμηση με ολιστική θεώρηση το οποίο αφενός προτάσσει τη μέριμνα, την πρόληψη και την προστασία του περιβάλλοντος και αφετέρου στοχεύει στο να αντιμετωπίσει τις αιτίες που έχουν δημιουργήσει το άναρχο και αυθαίρετο περιβάλλον στη χώρα μας». Η επίμαχη ρύθμιση δε συμβαδίζει όμως με αυτή την προσέγγιση καθόσον δεν εστιάζει στην εξάλειψη παρόμοιων φαινομένων στο μέλλον, αντιθέτως, προωθεί την επανάληψή τους. Edited Σεπτέμβριος 20 , 2016 by dimitris GM
Elounda Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20 , 2016 (edited) Το είδα Δημήτρη το σχόλιο αυτό και παραξενευτηκα.Ουσιαστικά του λέει οτι είσαι αντισυνταγματικός και ψεύτης!Θα κάνουν άραγε παρέμβαση στο ΣτΕ με καμία δήλωση τύπου ΔΕΘ? Όλοι γνωρίζουμε πως και γιατί ενώ ο 4014 είναι αντισυνταγματικός ο 4178 δεν κρίθηκε και αυτός....Το θέμα είναι ,αλλά είναι τόσο εγωιστές και ξεροκέφαλοι αντί να διατηρήσουν τον 4178 και να τον βελτιώσουν στοχευμένα,πάνε να μπλέξουν Ταυτότητες ,ΜΣΔ, όλα μαζί λες και είναι προβλήματα δημοτικού για παιδάκια. Edited Σεπτέμβριος 20 , 2016 by Elounda
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα