Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

δεν βλέπω παράδειγμα για κοτέτσι!

άλλαξε τίποτα?

Μήπως εδώ αυξάνεται με 3χ200€=600€  των 2+1 Ε.Δ?

Edited by ΚΑΝΑ
  • Απαντήσεις 607
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

σωστα....

και δεν  βλεπω αναφερει για το υπογειο που  δεν ειναι σε λειτουργικη επικοινωνια με τον ανω οροφο

που εγινε κατοικια

και δεν του δινει το 50%

οπως δινει στις ισογειες αποθηκες

 

 υγ

γι αυτο λεγεται "διαβουλευση"

 

για να  επισημανουμε  τα λαθη τους

Δημοσιεύτηκε

γενικά όλες οι μικροπαραβάσεις

της κατηγ 3

της μιας λοιπής

της διαμερισμάτωσης

του προ του 1975

του προ του 83

 

αυξάνονται κατά 70% 

Δημοσιεύτηκε (edited)

Τελικα ειχα δικιο!!!! Δειτε το Παραδειγμα 3. Το παταρι το βαζει με συντελεστη 0,3 οχι 0,7..!!!

Edited by terry
Δημοσιεύτηκε

Άρθρο 84 Διατάξεις υπολογισμού ενιαίου ειδικού προστίμου

6. Για τον υπολογισμό του ενιαίου ειδικού προστίμου για όλους τους χώρους σε

α. υπόγειες στάθμες, δεν αποτελούν αυτοτελή χώρο, αλλά συνδέονται λειτουργικά με τον υπερκείμενο όροφο

β. εσωτερικούς εξώστες (πατάρια), και

γ. σοφίτες,

όπως ορίζονται στο άρθρο 2 του ν.4067/2012 (Α’ 79), εφαρμόζεται μειωτικός συντελεστής 70%.

Ο συντελεστής που πολλαπλασιάζει τους υπολοίπους για τον υπολογισμό του προστίμου είναι ο    0,30.

www.capital.gr/story/3151732

Σύμφωνα με τα αναλυτικά παραδείγματα για τον υπολογισμό των προστίμων σχετικά με την τακτοποίηση αυθαιρέτων που έδωσε σήμερα η ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος σε συνέντευξη Τύπου.

3ο Παράδειγμα υπολογισμού

εντός σχεδίου, με οικοδομική άδεια, υπηρεσίες (κατάστημα),

υπέρβαση 50 τ.μ.(πατάρι), χρόνος κατασκευής 2007, Τ.Ζ. 1650/2000

παλαιό πρόστιμο: 0,15 x50x0,50x2000x0,60x1,00=4500 €

νέο πρόστιμο: 0,15 x50x0,30x1650x0,60x1,00≅2230

Δημοσιεύτηκε

Δεν μπορώ να χωνεψω δυο σημεία: ΕΔ (ελεγκτες) και ΣτΕπ (επαρκεια).. με τίποτα όμως!!

Φαίνεται πως οι μικρές αυθαιρετες κατασκευές σε φτηνές περιοχές τα πρόστιμα θα είναι πιο μικρά αλλά συνυπολογιζοντασ αμοιβές τρίτων...

Δημοσιεύτηκε

Από την συνέντευξη τύπου του ΥΠΕΝ που δημοσίευσε ο ΙΑΣΟΝΑΣ χθες,

 

. ΤΣΙΡΩΝΗΣ: Κατ’ αρχάς για τις εκτιμήσεις. Ο μόνος σχετικά ασφαλής στατιστικός  τρόπος για να εκτιμήσουμε ποια αυθαίρετα έχουν δηλωθεί, είναι να δούμε το μέσο δομημένο χώρο στην Ελλάδα, δηλαδή να δούμε πόσα τετραγωνικά περίπου είναι κάθε ακίνητο; Είναι 80; Μιλάμε τώρα για την κατοικία. Και να πάμε να δούμε αντίστοιχα στις αυθαιρεσίες, πόσα τετραγωνικά εμφανίζονται; Είναι ένας τρόπος να δούμε περίπου, να εκτιμήσουμε τι τρέχει. Εάν για παράδειγμα στα ακίνητα που είναι δηλωμένα εμφανίζεται μέσος  όρος 8 τ.μ. είναι καλό να υποθέσουμε ότι έχει δηλωθεί το 10% των αυθαιρέτων. Αν δούμε ότι στη δήλωση, στην ταυτότητα των αυθαιρέτων έχουμε μέση δόμηση 8 τ.μ. στο σύνολο του πληθυσμού, ενώ ξέρουμε ότι ο δομημένος χώρος είναι 80 τ.μ., άρα λέμε ότι έχει δηλωθεί το 10% των ακινήτων. Από εκεί και πέρα, αρχίζουν οι εκτιμήσεις στο πόσα ακίνητα έχουν αυθαιρεσία. Το 80%; Το 70; Είναι ένας τρόπος να το βγάλουμε. Δεν νομίζω ότι  υπάρχει εκτίμηση ότι τα αυθαίρετα που έχουν δηλωθεί είναι πάνω από τα μισά. Δεν υπάρχει τέτοια εκτίμηση. Εγώ δεν έχω ακούσει κανέναν μηχανικό.

 

Λοιπόν προς διευκόλυνσή τους (οι του ΥΠΕΝ) και για να μην χαθούν στο πέλαγος και στο τέλος βγάλουν κάτι σαν το τρίτο που επιδέχεται την επιμήκυνση, θα τους πρότεινα, αφού αλλάξουν την αρίθμηση, στο πρώτο άρθρο του νέου νομοσχεδίου, να καλούν όσους πολίτες αλλά και δημόσιες υπηρεσίες, έχουν νόμιμα κτήρια μεταγενέστερα του 1955, να τα δηλώσουν.

Μετά τον έλεγχο της νομιμότητας από ΕΔ για να δέσει το πράμα και να είμαστε σίγουροι, θα τους δίδονται διάφορα έπαθλα όπως, επιδότησης από το κράτος για μια νέα άδεια δόμησης, τζάμπα άσπρισμα των κτηρίων τους καθώς και αρνί και γαλοπούλα κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα επί μια 5ετία.

Με αυτό τον τρόπο νομίζω απλοποιείται κατά πολύ η εκτίμηση της υφιστάμενης κατάστασης.

Επειδή κανένας δεν ξέρει τι του γίνεται με αυτά τα σκ#τά της χαώδους πολεοδομικής νομοθεσίας που μας έχουν τυλίξει τόσα χρόνια, μηχανικούς και πολίτες, είμαι σχεδόν βέβαιος ότι κανένας δεν θα θέλει να δηλώσει το κτήριο του για να έχει το κεφάλι του ήσυχο.

 

Με αυτόν τον τρόπο ίσως δουν και καταλάβουν οι του ΥΠΕΝ, ότι με τις συνθήκες που δημιούργησαν όλα αυτά τα χρόνια, (το διαχρονικό μπάχαλο της πολεοδομικής νομοθεσίας και τα μαύρα χάλια της Δημόσιας Διοίκησης), δεν μπορούσε να γίνει κάτι καλλίτερο.

 

Οπότε αν προκύψουν 10-15 δηλώσεις νομίμων κτηρίων σε κάθε μεγάλη πόλη της χώρας και 2-3 δηλώσεις το πολύ, ανά 10 χωριά στην ύπαιθρο, τότε ας ανέβουν, οι κ.κ. του ΥΠΕΝ σε ένα τόπο που να έχει πανοραμική θέα της πόλης ή του χωριού για να δουν από εκεί τα φρέσκο-ασπρισμένα νόμιμα κτήρια και θα τους φύγουν όλες οι απορίες.

 

'Όλα τα άλλα θα είναι αυθαίρετα. 'Όλη η Χώρα είναι αυθαίρετη κύριοι του ΥΠΕΝ.

Δημοσιεύτηκε (edited)

 

'Όλη η Χώρα είναι αυθαίρετη κύριοι του ΥΠΕΝ.

εκτός από το Mall & το μέγαρο μουσικής

Edited by imhotep
Δημοσιεύτηκε

Μετάβαση στο νέο Νόμο

http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=785&sni%5B524%5D=4418&language=el-GR

Γ. ΤΣΙΡΩΝΗΣ: Η εφαρμογή του νόμου θα ξεκινήσει. Τώρα, αν σε κάποια ζητήματα του νόμου χρειαστεί κάποια ολιγόμηνη παράταση για κάποιες βάσεις δεδομένων, αυτό είναι θέμα που θα μπει στις μεταβατικές διατάξεις και θα δούμε και με το ΤΕΕ που έχει αυτή τη στιγμή τη βάση, τι ετοιμότητα έχει να επεκτείνει κάποια πράγματα για τις δηλώσεις.

 

Πάντως αυτή τη στιγμή οι διαφορές είναι έτσι όπως πολύ σωστά είπε η κα Αγρίου, έτσι έχουμε φτιάξει την αρχιτεκτονική του καινούργιου νόμου, ώστε πάρα πολύ γρήγορα κάποιος χειριστής βάσης δεδομένων, γιατί αυτό είναι το πλεονέκτημα των βάσεων δεδομένων, των «σχεσιακών βάσεων» που λένε οι προγραμματιστές, που σε λίγες ώρες όταν αλλάζει κάτι, πάρα πολύ γρήγορα να το αλλάζουν και να μπορεί να λειτουργήσει.

 

Ο προηγούμενος νόμος σταματάει να ισχύει 8 Οκτωβρίου. Θα δούμε εάν ο καινούργιος νόμος φτάσει και ψηφιστεί από την Ολομέλεια στις 15, λέω εγώ, αν θα πούμε ότι ισχύει από τις 8 που μπορούμε να το πούμε, ή αν θα πούμε ισχύει από τη δημοσίευση, οπότε για λίγες μέρες – εβδομάδες πιθανά να μην μπορεί να κάνει κάποιος δήλωση υπαγωγής.

 

Δεν αλλάζει όμως κάτι στην πράξη για τον πολίτη. Γιατί ήδη προβλέπουμε ότι αυτοί οι οποίοι έχουν ενταχθεί στον παλιό νόμο, ή που θα ενταχθούν αυτές τις μέρες, εάν δεν έχουν εξοφλήσει και με τον καινούργιο νόμο έχουν μια ευνοϊκή μεταχείριση κάποιος, θα μπορεί κάλλιστα να ενταχθεί στον καινούργιο. Το λέμε ήδη αυτό, άρα δεν υπάρχει κάποια διαφορά.

 

Δημοσιεύτηκε (edited)

γενικά όλες οι μικροπαραβάσεις

της κατηγ 3

της μιας λοιπής

της διαμερισμάτωσης

του προ του 1975

του προ του 83

 

αυξάνονται κατά 70%

 

 

συγγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω..Εκτός απο τα προ 83 τα υπόλοιπα παραμένουν 500 ευρώ

Edited by LESS

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.