seismic_is_back Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2016 (edited) Ο εργοδηγός δομικών έργων μπορεί να κάνει μελέτη με υπογραφή? Ξέρετε τα δικαιώματα του εργοδηγού δομικών έργων? Αν μπορεί να κάνει μελέτη τότε τι είναι δεν είναι μηχανικός? Είμαι εργοδηγός δομικών έργων και δεν το βρίσκω στις ειδικότητες του φόρουμ. Τι να δηλώσω ότι είμαι? Σύμφωνα με τα επαγγελματικά δικαιόματα μπορεί να κάνει μελέτες έστω και μικρές. Είμαι μη μηχανικός ή μηχανικός? Πέστε μου σας παρακαλώ για να ξέρω τι να δηλώσω. http://www.teelar.gr/images/Epaggelmatika/Dikaiomata/epaggelmatika_dikaiomata.pdf Edited Σεπτέμβριος 8 , 2016 by seismic_is_back 1
ted78 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2016 Νομίζω ότι υπάρχει η επιλογή "επαγγελματίας τεχνικού κλάδου". Στάλθηκε από το Lenovo A1000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Didonis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2016 ... Είμαι μη μηχανικός ή μηχανικός?... αυτό.
seismic_is_back Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2016 (edited) αυτό. Ευχαριστώ πολύ. Και κάτι ακόμα. Αν ένας μη μηχανικός γράφει εφαρμοσμένη ακαδημαική έρευνα σε διεθνή περιοδικά πολιτικών μηχανικών με κριτές τι είναι? Dr, συγγραφέας, ανεξάρτητος ερευνητής, κάτι άλλο τι? ... τι είναι από όλα αυτά? Σε αλληλογραφία που έχω με ξένα περιοδικά με αποκαλούν όλα αυτά και αισθάνομαι άβολα για αυτό ρωτώ. Μέχρι που με ρώτησαν αν θέλω να γίνω κριτής... Edited Σεπτέμβριος 9 , 2016 by seismic_is_back
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2016 Έχεις κάποια πιστοποίηση; Για να μην ισχύσει το ότι δηλώσεις είσαι Μπορείς να αποκαλείσαι technical consultant Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk