stefanidis Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 09:42 πμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 09:42 πμ Καλησπέρα, Είμαι νέος μηχανικός και έχω αναλάβει τη στατική μελετη μια μονοόροφης μεταλλικης αποθηκης με συμμικτη πλακα σκυροδεματος και χαλυβδοφυλου. Την επιλυση την κανω στο steel. Η αποθηκη ειναι σε κάτοψη 15 επι 20 μετρα και εχεις υψος 4 μετρα. Στην πλευρα των 20 μετρων υπαρχουν ανοιγματα 10 μετρων λογω αρχιτεκτονικων λογων ενω στη μικρη πλευρα το ανοιγμα ειναι 6,75 μετρα. Εβαλα διαδοκιδες για την πλακα διατομης IPE 160 ανα 1 μέτρο και τους μετέφερα το μονιμο και το κινητο φορτιο της πλακας. Οι κυριες δοκοι διατομή IPE 300, οι στυλοι IPB 300 και οι συνδεσμοι δυσκαμψιας κοιλοδοκοι τετραγωνικης διατομης. Εκανα χθες μερικες αναλυσεις αλλα οι δοκοι και οι διαδοκιδες δεν πληρουν τους ελεγχους και μου αλλαζει διατομες. Της ταξης του ΙPE 500 για τις κυριες δοκους και πανω απο IPE200 για τις διαδοκιδες.Το πιο σημαντικο πρόβλημα φανηκε να το εχουν οι κυριες δοκοι που καποιες εβγαιναν πραγματικα τεραστιες. Εχει κανεις να μου προτείνει κατι που μπορει να με βοηθήσει γενικότερα πάνω στο θέμα?
disotiri Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 11:37 πμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 11:37 πμ Καλησπέρα, Μήπως η απόσταση των κύριων φορέων σου (πλαίσια) είναι μεγάλη με αποτέλεσμα οι διαδοκίδες και οι δοκοί σου να παραλαμβάνουν μεγάλη ένταση?
KF Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 12:31 μμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 12:31 μμ (edited) Τα 10 μετρα ειναι μεγαλη αποσταση .Για δοκιμασε και οριζοντια δικτυωματα αντι για δοκους . Edited September 27, 2016 at 12:35 μμ by KF
calori Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 09:22 μμ Δημοσιεύτηκε September 27, 2016 at 09:22 μμ (edited) Καλησπέρα, Είμαι νέος μηχανικός και έχω αναλάβει τη στατική μελετη μια μονοόροφης μεταλλικης αποθηκης με συμμικτη πλακα σκυροδεματος και χαλυβδοφυλου. Την επιλυση την κανω στο steel. Η αποθηκη ειναι σε κάτοψη 15 επι 20 μετρα και εχεις υψος 4 μετρα. Στην πλευρα των 20 μετρων υπαρχουν ανοιγματα 10 μετρων λογω αρχιτεκτονικων λογων ενω στη μικρη πλευρα το ανοιγμα ειναι 6,75 μετρα. Εβαλα διαδοκιδες για την πλακα διατομης IPE 160 ανα 1 μέτρο και τους μετέφερα το μονιμο και το κινητο φορτιο της πλακας. Οι κυριες δοκοι διατομή IPE 300, οι στυλοι IPB 300 και οι συνδεσμοι δυσκαμψιας κοιλοδοκοι τετραγωνικης διατομης. Εκανα χθες μερικες αναλυσεις αλλα οι δοκοι και οι διαδοκιδες δεν πληρουν τους ελεγχους και μου αλλαζει διατομες. Της ταξης του ΙPE 500 για τις κυριες δοκους και πανω απο IPE200 για τις διαδοκιδες.Το πιο σημαντικο πρόβλημα φανηκε να το εχουν οι κυριες δοκοι που καποιες εβγαιναν πραγματικα τεραστιες. Εχει κανεις να μου προτείνει κατι που μπορει να με βοηθήσει γενικότερα πάνω στο θέμα? το λαθος που κανεις ειναι η επιλογη σκυροδεματος με ΙΒ τουλαχιστον 350 κιλα/μ2 και οχι λαμαρινα η πανελ με ολικο ΙΒ στεγη+φορεας 50 κιλα/μ2 το λαθος που κανεις ειναι η επιλογη σκυροδεματος με ΙΒ τουλαχιστον 350 κιλα/μ2 και οχι λαμαρινα η πανελ με ολικο ΙΒ στεγη+φορεας 50 κιλα/μ2 φανταζεσε καταστρωματα φερρυ μπωτ για νταλικες απο σκυροδεμα εστω με στατικη λαμαρινα ? Edited September 28, 2016 at 08:40 πμ by terry
terry Δημοσιεύτηκε September 28, 2016 at 08:44 πμ Δημοσιεύτηκε September 28, 2016 at 08:44 πμ (edited) Συναδελφε stefanidis, με το ανοιγμα που αναφερεις θα σου ελεγα οτι πας ευκολα για κυρια δοκο ΙΡΕ400-ΙΡΕ450. Τσεκαρε τι μπορεις να κανεις με τις πλευρικες δεσμευσης της δοκου αυτης (πχ να θεωρησεις οτι οι διαδοκιδες αποτελουν πλευρικη εξασφαλιση) ωστε να μιεωσεις τα μηκη λυγισμου. Edited October 3, 2016 at 05:34 πμ by terry
nik Δημοσιεύτηκε September 28, 2016 at 08:51 πμ Δημοσιεύτηκε September 28, 2016 at 08:51 πμ Σε καμπτοστρεπτικό όμως δεν δεσμεύουν αφού το κάτο πέλμα της κύριας δοκού είναι ελεύθερο. Αλήθεια γιατί σύμμικτη πλάκα ? Θες βατό δώμα ?
terry Δημοσιεύτηκε September 28, 2016 at 08:54 πμ Δημοσιεύτηκε September 28, 2016 at 08:54 πμ (edited) Σε καμπτοστρεπτικό όμως δεν δεσμεύουν αφού το κάτο πέλμα της κύριας δοκού είναι ελεύθερο. Σιγουρα εχεις δεσμευση σε καμπτικο λυγισμο. Υπο προυποθεσεις και σε στρεπτοκαμπτικο. Αναλογα το φορεα, το κατω πελμα ειναι ειτε ολο σε εφελκυσμο ή το τμημα μεταξυ του μηδενισμου των ροπων. Edited September 28, 2016 at 08:56 πμ by terry
stefanidis Δημοσιεύτηκε September 28, 2016 at 03:39 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε September 28, 2016 at 03:39 μμ (edited) Στους ελέγχους που κάνω ο καμπτοστρεπτικός λυγισμός είναι αυτος που τα χαλάει όλα. Την πλευρική εξασφάλιση την έλαβα υπόψη αλλα αν αποφυγω τον καμπτοστρεπτικό λυγισμό σώθηκα. Πιστευετε να είναι εξασφαλισμένο σε καμπτοστρεπτικό? Σε καμπτοστρεπτικό όμως δεν δεσμεύουν αφού το κάτο πέλμα της κύριας δοκού είναι ελεύθερο. Αλήθεια γιατί σύμμικτη πλάκα ? Θες βατό δώμα ? θέλω σύμμικτη πλάκα γιατι αύτο θέλει ο πελάτης.Περι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Δεν είμαι αυτοκτονικός! Edited September 28, 2016 at 04:21 μμ by terry
nik Δημοσιεύτηκε September 28, 2016 at 04:11 μμ Δημοσιεύτηκε September 28, 2016 at 04:11 μμ Σύμμικτες πλάκες έχουν πολύ μεγάλο φορτίο. Λογικό να έχεις τέτοιες διατομές. Δεν έχεις και στέγη με κλίση άρα έχεις και το χιόνι μεγάλο.. Τι να σου πούμε....Φτιάξε το μοντέλο και ανέβασε μία εικόνα. Μήκη λυγισμού τι παίρνεις ? Όπως είπαμε όλες οι δοκοί ελέγχονται κυρίως για στρεμπτοκαμπτικό λυγισμό αφού έχεις την πλάκα σκυροδέματος και σε δεσμεύει σε καθολικό λυγισμό στον ασθενή άξονα.
μεταλλατζης Δημοσιεύτηκε September 30, 2016 at 10:29 μμ Δημοσιεύτηκε September 30, 2016 at 10:29 μμ Τότε εξήγεισαι στον πελάτη ότι θα του έρθει ο κούκος αηδόνι με τη σύμμικτη πλάκα, κυβικά μπετό που όπως έγραψαν οι συνάδελφοι οδηγεί σε πεταμένα κιλά σίδηρο! Παρουσίασέ του τι βάρος μεταλλικού σκελετού ανα τ.μ. βγάζεις με σύμμικτη πλάκα και τι με ένα πάνελ! Όπως και να έχει, αν ντε και καλά θέλει ο πελάτης πλάκα μπετό, γιατί δε δοκιμάζεις να κάνεις σύμμικτη και την κύρια δοκό? Θα γλυτώσεις κιλά και θα αυξήσει την αντοχή έναντι στρεπτοκαμπτικού. Οι δοκίδες αν κατάλαβα καλά έχουν άνοιγμα 10μ?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα