Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μα καλά, εδώ στα δημόσια έργα και δεν είναι πάντα μελέτες εφαρμογής, θα έχουμε απαίτηση να είναι στα ιδιωτικά, που ο πελάτης μπορεί ότι ώρα και στιγμή να αλλάξει άποψη για κάτι,;;;;;

Μελέτη δημόσιου έργου, με ΟΑ που εκδόθηκε από πολεοδομία, δείχνει την θέση στάθμευσης 3μ ψηλότερα από τον δρόμο σε επαφή με αυτόν!!!!!(έχουμε εφεύρει ιπτάμενα αυτοκίνητα;;)

Υψόμετρα; ότι και όπως να είναι.... αν το έργο κατασκευάζονταν σύμφωνα με την μελέτη, θα ήταν θαμμένο μέσα στο έδαφος και τα νερά από το οικόπεδο δεν θα έβγαιναν ποτέ.....

Σε άλλη μελέτη, που πέρασε και αυτή από πολεοδομία, δείχνουν οικόπεδο με 4μ υψομετρική διαφορά από τον δρόμο. Χωρίς δηλαδή πρόσβαση σε αυτόν αφού κάνουν και τοίχο αντιστήριξης....... 

Μια χαρά είναι οι μελέτες. Εκεί που πάσχει το υπάρχον σύστημα είναι που δεν υπάρχει απαίτηση για as build σχέδια με την περαίωση της κατασκευής (νομίζω κάτι λέει η ηλεκτρονική ταυτότητα)...

Αυτά για τις μελέτες.

Για τον ΠΥ τώρα, καλό είναι ο "επενδυτής" να γνωρίζει το πραγματικό κόστος της κατασκευής που θέλει να κάνει. Αλλά η αιτιολόγηση των αποκλίσεων!!!! Τι, από την τσέπη τους τα χάσανε και θέλουν να μάθουν που θα πάνε;;;;

ΕΠίσης πραγματικά, ο επιβλέπων θα περνάει στο σύστημα τα τιμολόγια της εταιρείας;; Και ο λογιστής της, τι θα κάνει.. Αλλά βασικά τι ενδιαφέρει το κράτος, τα κόστη και οι ποσότητες!!!!! 

 

Σαν να το παρατραβάνε για να μην γίνει τίποτα πάλι.....

  • Απαντήσεις 30
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Σωστός προϋπολογισμός χωρίς μελέτη εφαρμογής δεν μπορεί να βγει. Μελέτη εφαρμογής σε ένα ιδιωτικό έργο δεν πληρώνεται.

Δημοσιεύτηκε

Όλα αυτά (τα σωστά) προϋποθέτουν τριπλασιασμό του κόστους μελέτης-επίβλεψης, επίσης εκτόξευση του ΕΚΚΟ και των συναφών φόρων, κάτσε να το πάρει είδηση η ΠΟΜΙΔΑ....... 

Δημοσιεύτηκε

Όλα αυτά (τα σωστά) προϋποθέτουν τριπλασιασμό του κόστους μελέτης-επίβλεψης, επίσης εκτόξευση του ΕΚΚΟ και των συναφών φόρων, κάτσε να το πάρει είδηση η ΠΟΜΙΔΑ....... 

Κι απο που προκύπτει αυτό???

Μήπως μέσα στην άγνοιά μας για ορισμένα πράγματα, γινόμαστε συνήγοροι του διαβόλου?

Δημοσιεύτηκε

Κι απο που προκύπτει αυτό???

Μήπως μέσα στην άγνοιά μας για ορισμένα πράγματα, γινόμαστε συνήγοροι του διαβόλου?

Προκύπτει από την γνώση του όγκου εργασίας που θα απαιτείται για να κάνεις σοβαρή μελέτη εφαρμογής, αναλυτικές προμετρήσεις και επιμετρήσεις επ' αυτής, as built σχέδια, τήρηση εκτενούς ημερολογίου του έργου (για να μη χάσεις τη μπάλα) καθώς και καταχώρηση των οικονομικών στοιχείων του έργου. Επίσης για την πρόσληψη νομικού (προαιρετικό). 

 

Εκτίμηση μου, πως αποτελούν τουλάχιστον τον τριπλάσιο όγκο εργασίας. 

Δημοσιεύτηκε

 

 

Εκτίμηση μου, πως αποτελούν τουλάχιστον τον τριπλάσιο όγκο εργασίας. 

 

πολύ σωστός. Μεγάλη διαφορά η απλή μελέτη πολεοδομίας ,όπως καθιερώθηκε να την λέμε, και η μελέτη εφαρμογής.

 

Όλα αυτά τι ορίζοντα υλοποίησης έχουν?

Δημοσιεύτηκε (edited)

Όλα αυτά τι ορίζοντα υλοποίησης έχουν?

Όπως και όλη ο ελληνική νομοθεσία ... όποτε γίνουν.... Δε βαριέσαι....

 

ΥΓ. Και μέχρι να γίνουν, να λέμε "αυτά δε γίνονται στην Ελλάδα"

Edited by TomA
Δημοσιεύτηκε

Η αμοιβή επιμετρήσεων περιλαμβάνεται στην επίβλεψη

Με μερικά εξελόφυλλα και σχετική εμπειρία, οι επιμετρήσεις γίνονται εύκολα.

Επίσης, κάποια σχεδιαστικά προγράμματα κάνουν προμετρήσεις (εφόσον έχουν δοθεί σωστά οι διαστάσεις).

Και κάποια άλλα, έχουν πλήρη διαχείριση έργου.

Άρα, προς τι η φασαρία?

Στην τελική, ας κοστολογήσουμε την όποια επι πλέον εργασία.

Κι όπως είπα πιο πάνω, το μεμονωμένο γραφείο (και λόγω απαιτήσεων εργασίας, και λόγω εξειδικεύσεων) δεν μπορεί να σταθεί πλέον.

Ώρα για σοβαρές συνεργασίες.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Προκύπτει από την γνώση του όγκου εργασίας που θα απαιτείται για να κάνεις σοβαρή μελέτη εφαρμογής, αναλυτικές προμετρήσεις και επιμετρήσεις επ' αυτής, as built σχέδια, τήρηση εκτενούς ημερολογίου του έργου (για να μη χάσεις τη μπάλα) καθώς και καταχώρηση των οικονομικών στοιχείων του έργου. Επίσης για την πρόσληψη νομικού (προαιρετικό). 

 

Εκτίμηση μου, πως αποτελούν τουλάχιστον τον τριπλάσιο όγκο εργασίας. 

Περιγράφεις το ελάχιστο όγκο εργασιών που ούτως ή άλλως παρουσιάζει η οργάνωση οποιουδήποτε εργοταξίου.

Όποιος δεν οργάνωνε έστω και έτσι στοιχειωδώς την εργασία του (με επιπλέον αρχεία για τον ποιοτικό έλεγχο υλικών και εργασιών, συμφωνητικά με υπεργολάβους, προσφορές, συγγραφή κλπ) έχανε τον έλεγχο του εργοταξίου και είχε να αντιμετωπίσει ένα έργο και εκτός προυπολογισμού και με κακοτεχνίες.

 

Πάντως τα ΒΙΜ σχεδιαστικά προγράμματα βοηθούν αρκετά στις προμετρήσεις.

 

Επί της ουσίας για πολλούς μηχανικούς δεν αλλάζει τίποτα στον τρόπο εργασίας.

Αυτό που θα αλλάξει είναι η κατάργηση της αυτεπιστασίας, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε πολλούς "ιδιώτες" να αποκτήσουν ακίνητο με λογικό και προσυμφωνημένο κόστος και δίχως τις άπειρες κακοτεχνίες.

Στον χώρο της πολυκατοικίας ούτως ή άλλως η παρατεταμένη κρίση έχει αφανίσει πολλούς μη μηχανικούς "κατασκευαστές" οι οποίοι ήταν περισσότερο ευκαιριακοί επενδυτές στον χώρο των ακινήτων παρά κατασκευαστές. 

Edited by Brasco

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.