dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2019 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2019 - απο "διπλανη" ξένη ιδιοκτησια, δεν μπορεις να περασεις, εκτος εάν εχει συμβολαιογραφικη συναινεση 100% - απο την διπλανη καθετη υπαρχουν ηδη "διελευσεις", προφανως με βαση τις συμφωνιες, αρα να δεις το περιεχομενο των συμφωνιων. κάνε και ενα σχεδιακι με τις θεσεις των καθετων, τους δρομους και τα τυχον κοινοχρηστα τμηματα [η διπλανη καθετη έχει συνδεση?] Link to comment Share on other sites More sharing options...
41ex Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2019 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2019 Σκαρίφημα με window paint. Το δικό μου είναι η κάθετη Κ1. Στην πρόσοψη μου δεν έχω τίποτα. Η μπλε γραμμή είναι οι υφιστάμενοι αγωγοί κοινής ωφέλειας που έγιναν προ 20 ετών και πριν χτιστεί η κ2. Το όμορο δεν είναι ξένο, έχω 25% και ίσως εξασφαλίσω συναίνεση από ακόμα ένα 25%. Σκεφτόμουν μια από τις 3 πιθανές πράσινες οδεύσεις. Από το όμορο Από τον ακάλυπτο της κ2 Όπως είναι τα υφιστάμενα, λίγο δύσκολο βέβαια γιατί πλέον υπάρχει κτίσμα Η διπλανή κάθετη δεν έχει σύνδεση ακόμα. Κ1 και Κ2 τα έχτισε ο παππούς αλλά πλέον στο Κ2 έχουν έρθει ξένοι ιδιοκτήτες γιατί τα εγγόνια πούλησαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2019 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2019 για δες με τον μηχανικο του αεριου το "3" η μαντρα/περιφραξη ειναι ¨κοινοχρηστη" Link to comment Share on other sites More sharing options...
dib Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2019 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2019 Απο την πρόοσοψη (του Κ1) μέχρι τη συμβολή του αγωγού ΦΑ και με δικά του έξοδα (το τμήμα μέχρι το ΦΑ). Η άλλη λύση είναι αυτή που λέει ο @dimitris GM με συμβολαιογραφική συναίνεση ... αλλά πολύ αμφιβάλω αν το κάνει δεκτό η ΔΕΠΑ ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2019 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2019 (edited) πολυ σωστα αν δεν επιτρεψει η Κ2να περασει διπλα απο τους υφισταμενους αγωγους και αφου και στον επανω δρομο περναει το ΦΑ... και, προφανως, οταν λεει "προσοψη" εννοει "δρομο" απο πανω δεξια, μεσω του δρομου προς την Κ1, σε οποιοδηποτε σημειο τον βολευει... υγ Το πιο λογικο ειναι να συμφωνησει η Κ2, να φτασει το ΦΑ μεχρι αυτην και να γινει διακλαδωση προς αυτην για να παρει "αργοτερα" και προς την Κ1 Edited Ιούλιος 10 , 2019 by dimitris GM Link to comment Share on other sites More sharing options...
41ex Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2019 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2019 (edited) Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Άρα το 2 και το 3 απορρίπτονται, παίζει το 1 είτε μόνος μου είτε σε συνεργασία με την Κ2. Υπάρχει κι ένα ακόμα ενδεχόμενο 4 αλλά εκεί θα επωμισθώ μεγάλο κόστος λόγω της μεγαλύτερης εξωτερικής εγκατάστασης κατανάλωσης που πρέπει να γίνει (4a = 15m). Edited Ιούλιος 10 , 2019 by 41ex upload Link to comment Share on other sites More sharing options...
41ex Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2019 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα