Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα.

Σε ραντιέ πάχους π.χ 90εκ ο ελάχιστος οπλισμός κατά τον κανονισμό είναι (από παρ. 18.1.4 του ΕΚΩΣ) ίσος με

 

minAs=0.0015*b*d (ως πλάκα δηλαδή)

ή

 

minAs=0.0015*100cm*(90-5)=12.75cm2/m

 

ή Φ16/16

 

Ερώτηση

1) Αυτό από ότι γνωρίζω είναι ο εφελκυόμενος. Άρα βάζω μια εσχάρα άνω (ως ελάχιστο πάντα) και μία κάτω. Είναι σωστό?

2)Δεν είναι πάρα πολύ?

 

Ευχαριστώ

  • Απαντήσεις 53
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Για το πάχος που λες τόσο προκύπτει και αφορά τον ελάχιστο κύριο οπλισμό ανοίγματος ο οποίος αν δεν κάνω λάθος στο άνοιγμα μπαίνει πάνω και στις στηρίξεις (γύρω από τα υποστυλώματα) κάτω.

 

Εφόσον η πλάκα δεν είναι τετραέρειστη δεν χρειάζεται να μπει και στις δύο διευθύνσεις.Βάλε στην κύρια τα φ16/16 και στην άλλη δευτερεύον οπλισμό ίσο με το 20% του κύριου (αν προκύπτουν ελάχιστοι πάντα).

 

Επίσης αυτός ο οπλισμός μπορεί να μειωθεί στις άκρες της πλάκας κατά το μισό σε αποστάσεις 0.20*min,l .

 

Στα σημεία που υπάρχουν εσωτερικά συνδετήρια δοκάρια και συναντώνται γειτονικές πλάκες ο οπλισμός κάτω μειώνεται στο 25%.

 

Τα λέει ο ΕΚΩΣ σ347 και εγώ από εκεί στα γράφω.

 

Προφανώς επειδή όλα αυτά είναι δύσκολα κατασκευαστικά προτιμάται η διπλή εσχάρα με minAs.

 

(Εγώ δεν εφαρμόζω κοιτόστρωση αλλά πεδιλοδοκούς οπότε δεν έχω και την κατάλληλη εμπειρία).

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ με το nik τα ελαχιστα ποσοστα οπλισμου αφορουν την εφλεκυομενη πλευρα εκτός αν άλλως ορίζεται ( καλό ε?!) στον ΕΚΩΣ. Στην παρ. 18.1.4. λεει: το εμαδόν των διατομων του ΚΥΡΙΟΥ οπλισμου"...

 

Τελικά είναι αναγκαία κυφοδοκάρια σε ραντιέ? Εγώ πιστεύω πως μόνο όπου απαιτείται από τη διάτρηση των υποστυλωμάτων...

Δημοσιεύτηκε

@ Αρη

Έχω τη γνώμη ότι ο ελάχιστος οπλισμός του κανονισμού που αναφέρεις αφορά τον ελάχιστο οπλισμό όλης της διατομής. Από το 18.1.4.1 δεν προκύπτει ότι πρέπει ο ελάχιστος αυτός οπλισμός να είναι διπλός οπλισμός, δηλαδή να τοποθετηθεί και ως θλιβόμενος. Είθισται, να μπαίνει ο ίδιος οπλισμός ως διπλός, αλλά εδώ όπως λές το Φ16/16 είναι όντως πολλά και πυκνά!

Κατά τα άλλα θα συμφωνούσα με τον nik, δηλαδή (18.1.4.1., Γενικά).

Δημοσιεύτηκε

Τα Φ16/15 είναι άκρως λογικά για αυτό το πάχος (αν σκεφτείται πως σε πεδιλόπλακα 40άρα μπαίνει Φ14/15), επίσης βοηθούν και στον έλεγχο διάτρησης.

 

Εγώ σε 100άρι ραντιέ για έδραση μηχανήματος 140tn, έβαλα Φ18/15

 

Τώρα, αν πραγματικά χρειάζονται σε όλη την εφελκυόμενη και θλιβόμενη επιφάνεια; ..μάλλον όχι , αλλά η επικρατούσα πρακτική ..θέλει το ραντιέ με 2 ίδιες σχάρες άνω και κάτω και με ποσότητα κάπως αυξημένη.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Ταυτίζομαι ακριβώς με τα λεγόμενα του ΣτέφανοςΒ.

Όπως είπα και πιο πάνω εσχάρα ΑΝΩ-ΚΑΤΩ και όπως είπε και ο Στέφανος και σε 40αρα-50αρα Φ14/15 ΑΝΩ-ΚΑΤΩ.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

To Φ16/15 δεν μου φαίνεται πολύ. Μια χαρά είναι...

Υπάρχουν δύο τρόποι κατασκευής ραντιέ: μία με κρυφοδοκούς στην πλάκα και μία με πεδιλοδοκούς (οι οποίες θα έχουν κανονικά κρέμμαση) και πλάκες. Δηλαδή το αντίστοιχο μιας μηκυτοειδούς πλάκας στην ανωδομή και μιας κανονικής.

 

Και στα δυό τα συστήματα πάντως ότι δρά προς τα κάτω λόγω ανωδομής, αντιδρά και προς τα άνω λόγω του εδάφους και έτσι δικαιολογείται (για εμένα) ο ίδιος "αρνητικός" οπλισμός στις πλάκες.

 

Πάντως είναι καλό να μην φορτώνουμε και πολύ "χάλια" εδάφη... θα προτιμούσα μια πιό απλή θεμελίωση με πεδιλοδοκούς h=100 και πλάκες hf=50εκ. Και πάλι θα είσαι ok Άρη...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.