rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2009 εννοει ο χάρης ότι στην ασθενη διεύθυνση της δοκού,η επιρροή του διαφράγματος σε όρους ροπής αδράνειας δοκού, λαμβάνεται με μια αυξηση της. Στο next αυτό ειναι 20φορές η ασθενης ροπή αδράνειας
jackson Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2009 Μα στο επίπεδο της πλάκας ανήκει ο ισχυρός άξονας της δοκού.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2009 εγω βασικά μίλησα για διεύθυνση και όχι για άξονα. ας το πούμε λοιπόν παράλληλα του πλάτους b. η Ι λοιπόν της δοκού προς αυτή τη διεύθυνση (παράλληλα της κίνησης του διαφράγματος) λόγω συμμετοχής της πλάκας, προσομοιώνεται με αύξηση του I της δοκού με έναν πολλαπλασιαστή
jackson Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2009 Η ροπή αδράνειας σε άξονα παράλληλο στο b της δοκού, είναι η ισχυρή ροπή αδράνειας κ όπως είπα κ παραπάνω είναι σωστό να αυξάνεται λόγω επιρροής της πλάκας. Απλώς διαφωνώ στο ότι έτσι προσομοιώνεται το διάφραγμα. Όπως το φαντάζομαι το πρόγραμμα θα υπολογίζει κ αξονικές στις δοκούς, σωστά? Αν το γνωρίζει κάποιος ας το επιβεβαιώσει/διαψεύσει. Να πω/διορθώσω κάτι. Κ το Next όπως κ κάθε πρόγραμμα 6 β.ε. έχει σε κάθε κόμβο, αλλά οι 2 μεταφορικοί (χ,y) και ο στρεπτικός φz είναι ίδιοι για όλους τους κομβους μιάς στάθμης. Διαφορετικοί είναι οι φχ,φy, μεταφ. z για κάθε κόμβο. Απλά αναφέρονται συνήθως οι 3 πρώτοι στην διαφραγματική λειτουργία. Στο φέσπα όλοι οι β.ε. είναι διαφορετικοί (λογικά ναι αφού μάζες σε κόμβους)? (Σαν q-mode στο Next δηλ.)
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2009 το next υπολογίζει σε q mode αξονικές δοκού
jackson Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 1 , 2009 Το ξέρω, αναρωτιέμαι στην όπλιση τις λαμβάνει υπόψη? (αν κ μικρές)
papmix Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 έχει κανείς άποψη για το στατικό πρόγραμμα ΡΑΦ γιατί με ενδιαφέρει η αγορά του από το εσπα.από συναδέλφους που έχουν παρακολουθήσει παρουσίασή του έχουν μόνο καλά λόγια να μου πουν. θα ήθελα να διαβάσω και την άποψη σας.ευχαριστώ.
gvarth Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2009 Συνάδελφε καλημέρα. Καλώς ήρθες στο Michanikos.gr Αν βρίσκεσαι στην Αθήνα, μεθαύριο θα γίνει 3ωρη παρουσίαση. Κοίταξε και εδώ. Διαφορετικά , μίλησε τηλεφωνικά μαζί τους και πληροφορήσου για τον αντιπρόσωπο του ΡΑΦ στην πόλη σου. Στο forum μας , περισσότερα στοιχεία για το ΡΑΦ μπορείς να βρείς εδώ. Πιστεύω να σε κατατόπισα κάπως.
iliekater Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2009 sundance : παντως το statics ειναι με διαφορα το πιο πληρες προγραμμα της αγορας στη τιμη που προσφερεται,μαλιστα,σε τετοιο σημειο που νομιζεις οτι οι αλλες εταιριες σε κοροϊδευουν με αυτα που προσφερουν στην τιμη που τα προσφερουν.Επίσης αξιοσημείωτες είναι και οι εκπτώσεις τους (αν αγοράσεις μαζί περισότερα τμήματα , αν πληρώσεις τοις μετρητοίς , αν έχεις ξανααγοράσει κτλ) .Ώρες και ώρες με κάνουν να πιστεύω πως δεν τα θέλουν τα λεφτά (το τελευταίο φυσικά το λέω αστειευτικά ) .
spy1551 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2009 Eνδεικτικά, λόγω του προγράμματος, αναφέρω τιμές από προσφορές για νέους μηχανικούς. Cubus (όλα εκτός από Larix) 10.300E!!!! , γύρω στις 12.000 με Φ.Π.Α , η οποία αποτελεί ειδική τιμή για νέους μηχανικούς με έκπτωση 40% Sofistik 8.500E από 13.800Ε. ΡΑΦ 1.625 Ε από 2.500Ε 2.350 Ε με 24 μήνες υποστήριξη. Αν έχει κάποιος άλλη προσφορά συμπληρώνει.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα