geoste Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2017 (edited) George χωρίς να το επικρινω, που φαίνεται ότι εν συγκρίσει με την σεμφε για παράδειγμα η την ημμυ όπου στη τελευταία έχουν μαθήματα ηλεκτρολογου μηχανικού και μηχανικού υπολογιστών ( μεγάλες διαφορές) ότι στην ασπαιτε δεν κάνει εκβαθυνση ο φοιτητής ενώ στην ημμυ κάνει? Υπάρχει κάπου που εξηγούνται αυτά? Μην αντιμετωπίζεις το θέμα συγκριτικά Jim. Κάθε τίτλος σπουδών εξετάζεται ξεχωριστά προκειμένου να θεωρηθεί ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου. Τα 5ετή προγράμματα σπουδών των Τμημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ περιλαμβάνουν 40 μαθήματα ειδικότητας (όπως στα 4ετή προγράμματα σπουδών των Τμημάτων Μηχανικών ΤΕ των ΤΕΙ), 13 παιδαγωγικά μαθήματα και πτυχιακή εργασία (εκτός από την πρακτική άσκηση). Κατά συνέπεια οι πτυχιούχοι δεν εμβαθύνουν στο εύρος του γνωστικού αντικειμένου της ειδικότητας με μαθήματα προχωρημένου επιπέδου, προκειμένου να αποκτήσουν την παιδαγωγική επάρκεια. Στις σχολές και στα τμήματα ΗΜΜΥ γίνεται εμβάθυνση καθώς οι φοιτητές επιλέγουν κατεύθυνση εξειδίκευσης σε προχωρημένο εξάμηνο. Το ζήτημα είναι αν η αναγνώριση του διπλώματος ως ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου, εφόσον διαπιστωθεί, θα αφορά όλο το γνωστικό πεδίο του ΗΜΜΥ ή την κατεύθυνση εξειδίκευσης. Το δίκαιο και το ηθικό είναι το δεύτερο, κατά την ταπεινή μου άποψη. Αυτό όμως δε μπορεί να εφαρμοστεί για τους διπλωματούχους της Σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ, στην οποία δεν υφίστανται κατευθύνσεις εξειδίκευσης. Επίσης είναι εύλογο το ερώτημα αν η αναγνώριση θα ισχύσει και για τους παλαιούς διπλωματούχους μηχανικούς, καθώς τότε δεν είχαν θεσπιστεί κατευθύνσεις εξειδίκευσης στα προγράμματα σπουδών. Edited Αύγουστος 5 , 2017 by geoste Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimakosR Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2017 Μην αντιμετωπίζεις το θέμα συγκριτικά Jim. Κάθε τίτλος σπουδών εξετάζεται ξεχωριστά προκειμένου να θεωρηθεί ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου. Τα 5ετή προγράμματα σπουδών των Τμημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ περιλαμβάνουν 40 μαθήματα ειδικότητας (όπως στα 4ετή προγράμματα σπουδών των Τμημάτων Μηχανικών ΤΕ των ΤΕΙ), 13 παιδαγωγικά μαθήματα και πτυχιακή εργασία (εκτός από την πρακτική άσκηση). Κατά συνέπεια οι πτυχιούχοι δεν εμβαθύνουν στο εύρος του γνωστικού αντικειμένου της ειδικότητας με μαθήματα προχωρημένου επιπέδου, προκειμένου να αποκτήσουν την παιδαγωγική επάρκεια. Οχι geo , όταν έχεις 40 μαθήματα πάνω στην ηλεκτρολογία και 13 στην παιδαγωγική και , πέρα απο τα άλλα , και ο απόφοιτος ήμμυ εχει περίπου τα ίδια μαθήματα ηλεκτρολογίας και 13 πληροφορικής ( ξέρεις και συ πως ειναι διαφορετική επιστήμη) δεν γίνεται εκβάθυνση ειδικα όταν βγαίνεις ηλεκτρολόγος και έχεις διδαχτεί μόνο ενα μάθημα συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας.. Πάντως το να γίνει Meng στην κατεύθυνση ειναι το πιο λογικό.. Και δεν συγκρίνω για να κερδίσω κάτι , το έχεις καταλάβει και απο άλλη συζήτηση μας , απλως οι διαφορές που παρατηρούνται θεωρώ πως δεν δικαιολογούν κάτι τέτοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
project.breeze Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2017 Εκβάθυνση σε κανένα φρεάτιο ή κανέναν βόθρο μπορεί να γίνει μόνο , εμβάθυνση εννοείς μάλλον. Συγγνώμη αλλά βγάζει μάτι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimakosR Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 6 , 2017 (edited) Χαχα ευχαριστώ breeze, λάθος βιασύνης Όπως τ πες...φρεατιο ....γίνεται Edited Αύγουστος 6 , 2017 by JimakosR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα