Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Στην Ιαπωνία ο όρος χρονοδιάγραμμα παίρνει άλλες διαστάσεις. Μέσα σε μόλις μια εβδομάδα επαναλειτούργησε ο δρόμος πέντε λωρίδων που είχε... καταπιεί η γη.

 

Για την ακρίβεια η 30μ διάμετρου και 15μ βάθους τρύπα είχε αποκατασταθεί σε διάστημα 48 ωρών, αλλά οι έλεγχοι ασφαλείας καθυστέρησαν την επαναλειτουργία του δρόμου μία εβδομάδα μετά το συμβάν.

 

Ο Δήμαρχος της Fukuoka, Soichiro Takashima, ανέφερε ότι το υπέδαφος μετά τα έργα επιδιόρθωσης είναι τώρα 30 φορές πιο ανθεκτικό.

 

Όπως αναφέρθηκε στα τοπικά μέσα το ατύχημα συνέβη λόγω εργασιών επέκτασης γραγμμής του μετρό στοι σημείο αυτό.

 

Οι εργάτες της Fukuoka, που γέμισαν την τρύπα με 6200 κυβικά μέτρα μείγματος άμμου και τσιμέντου, αποθεώθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτυώσης της χώρας.

 

Πηγή: michanikos-online.gr

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

Άμεσοι και αποτελεσματικοί  !!!
 

Μακριά από "εμπλοκές" και άλλες "δυσκολίες" στην εύρεση άξιων ομάδων εργασίας !

Δημοσιεύτηκε

χμμμμ....απευθείας ανάθεση μου μυρίζει εμένα αυτό....εξεταστική επιτροπή παρακαλώ

Δημοσιεύτηκε

Οντως φανταζομαι οτι θα ειναι πολυ γρηγορα για να αποκασταθει η ζημια, αυτο θα πει αποδοτικοτητα. :smile:  :smile:  :smile:

 

Για να εχουμε κ ενα μετρο συγκρισης, μπορει καποιος συναδελφος να βοηθησει εμας που δεν ασχολουμαστε με οδοποιια και να μας πει ποσο ειναι ο μεσος χρονος αποκαστασης μια τετοιας ζημιας (στο περιπου). (?)

 

Ειναι μηπως παρομοιο με ελληνικες εμπειριες πχ. με το Μετρο κ την Δουκισσης Πλακεντιας, που ειχε υποχωρησει μεγαλο μερος(??)

Δημοσιεύτηκε

Κι εδώ μπορούν εταιρείες να αναλάβουν κατι τέτοιο και να το φέρουν εις πέρας σε μια βδομάδα.

 

ΑΛΛΑ, έχει κόστος, έχει γραφειοκρατικό μπλεξιμο, αναθέσεις, πραματα θαματα, ελεγκτικα, επιτρόπους κτλ κτλ.

 

Πες τον άκτωρα οτι πρεπει να τελειωσει σε μια βδομαδα, με προυπολογισμό 5μύρια για μια τρύπα και να δεις για ποτε φερνει 100 φορτηγα και 50 ΜΕ.

 

Οπως αν θυμάστε στα Τεμπη, που έπρεπε η ασφαλτοστρωση να τελειωσει σε 2 8ωρα, 12:00 με 8:00 το πρωι Σαββάτου κια Κυριακής. Ετυχε να περάσω πριν κλείσει ο δρομος τη 1η μερα.

ειχε 100 τετραξονικα με αλαρμ, 4 φινισερ , 20 οδοστρωτήρες...κι ουτε καν θυμαμαι ποσο προσωπικο.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Η δυσκολία της επίχωσης είναι καθαρά η στενότητα του χώρου. Πόσα φορτηγά και πόσα grader μπορούν να δουλέψουν ταυτόχρονα σε τέτοιο εργοτάξιο?

Φαντάζομαι χρειάστηκε τουλάχιστον 4-5 μέρες.

Από εκεί και πέρα είναι θέμα ελέγχων ποιότητας και "curing time"

Υποθέτω ότι εκτός από τι φαίνεται στο εργοτάξιο, θα πήραν φωτιά και τα εργαστήρια ελέγχου ποιότητας...

Κάθε στρώση θέλει έλεγχο υλικού και συμπύκνωσης

όταν φτάσει στην βάση οδοποιίας και στην ασφαλτική προεπάλειψη, εκεί θέλει (αφού ολοκληρωθούν τα τεστ συμπύκνωσης και ο υψομετρικός έλεγχος) 48 ώρες curing

Υποθέτω ότι χρησιμοποιήσαν άλλου είδους υλικά ώστε να μειωθεί ο χρόνος συντήρησης

Τα ασφαλτικά μπορεί να πέσουν κατευθείαν (με μικρή αναμονή από την μία στρώση στην άλλη). Η τελική στρώση, επίσης, έλεγχχους ποιότητας υλικών, υψόμετρα και γραμμές....Οι γραμμές επίσης θέλουν ένα χρόνο πριν παραδοθούν στην κυκλοφορία

 

Επομένως είτε όλα γίναν χωρίς τους απαραίτητους ελέγχους και χρόνους συντήρησης (που το αποκλείω-για Ιαπωνία μιλάμε), είτε αυξήθηκε το κόστος κατακόρυφα για την χρήση ειδικών υλικών για την περίσταση...

Σε λογικές συνθήκες είναι μάλλον αδύνατο να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από 15 μέρες δεδομένης της 24ωρης εργασίας

Edited by Γιάννης
Δημοσιεύτηκε

Πάλι καλά που δεν κατέρρευσε κανένα κτίριο από αυτά που γειτνιάζουν με την τρύπα αυτή, όπως φαίνεται το έδαφος έχει υποχωρήσει και σταματάει εκεί που βρίσκονται τα κτίρια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.