Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μεταπτυχιακό ή Πανεπιστήμιο (τι να κάνω);


Guest

Recommended Posts

Δεν νομιζω οτι συνδεσαμε τις λιστες με το εαν πρεπει να κλεισει ή οχι, προσωπικα δεν μπορω να δωσω τετοια απαντηση σε κατι τοσο γενικο. Δεν μπορω να κοιταξω την καταταξη ενος τμηματος μονο σε ενα "μικρο" χρονικο οριζοντα. Ενα κοινο που εχουν ολα μα ολα τα οπ Πανεπιστημια ειναι οτι βρισκονται στις λιστες εδω και δεκαετιες. Ποτε δεν θα δεις ενα την μια χρονια στο τοπ10 και μετα εκτος 200.

 

Αυτο που μπορω να πω ειναι οτι η ερευνα θελει μακροπνοο σχεδιασμο και επιλογη των "καλυτερων" υποψηφιων ερευνητων, καθηγητων, ανεξαρτητου εθνικοτητας. Αυτο λοιπον προυποθετει βαθια αλλαγη στο πως διδασκονται τα περισσοτερα μαθηματα στα Πανεπιστημια, αλλα και βασικοτερο τι διδασκεται.

 

Αυτη την στιγμη, μεταφραζοντας τις λιστες παρατηρει κανεις οτι θελουμε μεγαλες αλλαγες και οτι πρεπει να εκσυχρονιστουμε εαν επιθυμουμε να εχουμε μελλον.

 

Εαν φυσικα τα πανεπιστημια δεν θελουν να εκσυχρονιστουν και να προσφερουν τις καλυτερες δυνατες γνωσης, τοτε θα πρεπει να αξιολογηθουν απο το εκαστοτε κυβερνητικο οργανο και να αποφασιστει ή οχι η λειτουργια. Αλλα τονιζω χρειαζεται να δωθουν βασεις κ χρονικος οριζοντας με ρεαλιστικα αποτελεσματα.

 

Δεν περιμενω ενα Ελληνικο πανεπιστημιο να ειναι στο τοπ10 καθε χρονια, αλλα περιμενω 1-2 να συναγωνιζονται στο τοπ 250 με τοπ 100, ωστε να ερχονται ερευνητικα και επιστημονικη γνωση

 

Το σιγουρο ειναι ενα, η μακροχρονια ερευνητικη διδαδικασια λειτουργει μονο θετικα και δημιουργει βιομηχανιες που εν συνεχεια απορροφουν εξειδικευμενους υπαλληλους. Αυτο ειναι κατι το οποιο δεν χαιρει αμφισβητησης.

 

Επιστρεφοντας στην ουσια του νηματος, για τον προπτυχιακο/ μεταπτυχιακο φοιτητη οι λιστες εχουν μονο σημασια κυριως για το prestige την φημη, προσληψιμοτητα, "ειδικες παροχες σε alumni", και εαν ο φοιτητης πραγματικα θελει αν ασχοληθει για το επιπεδο γνωσης και state-of-the-art που θα παρει. Φυσικα σε αντιστοιχο κοστος, αλλα και με αντιστοιχες παροχες οι οποιοες ειναι εξαιρετικες.

Οι λιστες εχουν μεγαλυτερη σημασια οταν επιλεγεις διδακτορικο, ερευνητικα προγραμματα, ερευνητικο group, βιομηχανικη χρηματοδοτηση κλπ.

Edited by george_RES
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 156
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

 

Δεν νομιζω οτι συνδεσαμε τις λιστες με το εαν πρεπει να κλεισει ή οχι, προσωπικα δεν μπορω να δωσω τετοια απαντηση σε κατι τοσο γενικο. Δεν μπορω να κοιταξω την καταταξη ενος τμηματος μονο σε ενα "μικρο" χρονικο οριζοντα. Ενα κοινο που εχουν ολα μα ολα τα οπ Πανεπιστημια ειναι οτι βρισκονται στις λιστες εδω και δεκαετιες. Ποτε δεν θα δεις ενα την μια χρονια στο τοπ10 και μετα εκτος 200.

 

Αυτο που μπορω να πω ειναι οτι η ερευνα θελει μακροπνοο σχεδιασμο και επιλογη των "καλυτερων" υποψηφιων ερευνητων, καθηγητων, ανεξαρτητου εθνικοτητας. Αυτο λοιπον προυποθετει βαθια αλλαγη στο πως διδασκονται τα περισσοτερα μαθηματα στα Πανεπιστημια, αλλα και βασικοτερο τι διδασκεται.

 

Αυτη την στιγμη, μεταφραζοντας τις λιστες παρατηρει κανεις οτι θελουμε μεγαλες αλλαγες και οτι πρεπει να εκσυχρονιστουμε εαν επιθυμουμε να εχουμε μελλον.

 

Εαν φυσικα τα πανεπιστημια δεν θελουν να εκσυχρονιστουν και να προσφερουν τις καλυτερες δυνατες γνωσης, τοτε θα πρεπει να αξιολογηθουν απο το εκαστοτε κυβερνητικο οργανο και να αποφασιστει ή οχι η λειτουργια. Αλλα τονιζω χρειαζεται να δωθουν βασεις κ χρονικος οριζοντας με ρεαλιστικα αποτελεσματα.

 

Δεν περιμενω ενα Ελληνικο πανεπιστημιο να ειναι στο τοπ10 καθε χρονια, αλλα περιμενω 1-2 να συναγωνιζονται στο τοπ 250 με τοπ 100, ωστε να ερχονται ερευνητικα και επιστημονικη γνωση

 

Το σιγουρο ειναι ενα, η μακροχρονια ερευνητικη διδαδικασια λειτουργει μονο θετικα και δημιουργει βιομηχανιες που εν συνεχεια απορροφουν εξειδικευμενους υπαλληλους. Αυτο ειναι κατι το οποιο δεν χαιρει αμφισβητησης.

 

Επιστρεφοντας στην ουσια του νηματος, για τον προπτυχιακο/ μεταπτυχιακο φοιτητη οι λιστες εχουν μονο σημασια κυριως για το prestige την φημη, προσληψιμοτητα, "ειδικες παροχες σε alumni", και εαν ο φοιτητης πραγματικα θελει αν ασχοληθει για το επιπεδο γνωσης και state-of-the-art που θα παρει. Φυσικα σε αντιστοιχο κοστος, αλλα και με αντιστοιχες παροχες οι οποιοες ειναι εξαιρετικες.

Οι λιστες εχουν μεγαλυτερη σημασια οταν επιλεγεις διδακτορικο, ερευνητικα προγραμματα, ερευνητικο group, βιομηχανικη χρηματοδοτηση κλπ.

 

 

Αγαπητέ συνάδελφε

 

 

Τα προβλήματα του ελληνικού πανεπιστημίου είναι γνωστά και χιλιοειπωμένα...Δεν θα άλλαξουν παρά αν και μόνο αν αλλάξει το παραγωγικό μοντέλο της χώρας. Εξηγούμαι πάραυτα:

 

 

Στην Γερμανία, ο μισθός ενός διδάκτορα στον ιδιωτικό τομέα είναι πολύ μεγαλύτερος (σαν μέσο όρος) από τον αντίστοιχο στο Δημόσιο. Γιατί; Γιατί ο ιδιωτικός τομέας "ρουφάει" τους υψηλά καταρτισμένους εργαζομένους. Π.χ. ένας με διδακτορικό στην Μηχανολογία ή Χημική Μηχανική είναι ανάρπαστος στον ιδιωτικό τομέα.

 

 

Η οικονομία θέλει υψηλή κατάρτιση για να προχωρήσει. Οι βιομηχανίες "καίγονται" για δυνατά μυαλά που εξειδικεύτηκαν.

 

 

Στην Ελλάδα, οι διδάκτορες δεν είναι δυνατόν να απορροφηθούν ούτε στο 10% από την ιδιωτική πρωτοβουλία...¨Λ.χ. τελειώνει ένας Ηλεκτρολόγος Μηχανικός το διδακτορικόστις τηλεπικοινωνίες, με πολλά ευήματα στη διατριβή. Ποιός θα τον απορροφήσει;; ο ΟΤΕ; Το ίδιο ένας Χημικός Μηχανικός: Που θα πάει; Στη ΛΑΡΚΟ; Και με τί μισθό; 800 Ευρώ;

Και με πόσες ώρες;;;

 

 

Για αυτό το 80% των διδακτόρων συνωστίζονται για ερευνητικό, με κάθε κόστος οικονομικό ή και πολλές φορές αξιοπρέπειας. Σε μία δυνατή ιδιωτική οικονομία με μέσο μισθό σαφώς ανώτερο από το δημόσιο, όλοι οι διδακτορες θα πάνε στον ιδιώτη για να βγάλουν λεφτά και να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτά που έμαθαν.

 

 

Σε μία ανθούσα οικονομία που διψάει για κατάρτιση, όλοι έχουν ρόλο...Στην τσιφτετελλάδα, άστο...

Link to comment
Share on other sites

dimamp σε οτι αναφερεσε δεν διαφωνω, ουτε νομιζω οτι εχεις αδικο.

 

Αλλα προσπαθησα σε μικρη εκταση να απαντησω σχετικα με την χρησιμοτητα των λιστων και σε τι χρησιμοποιουνται. Τι οφελη θα εχουν ολοι οι μηχανικοι (μιλωντας για τον τομεα μας), εαν προσπαθησουν να αναβαθμισουν τα Πανεπιστημα μας.

 

Τωρα στις παθογενειες που αναφερεσαι δεν νομιζω οτι εχεις αδικο, στο εξωτερικο το "στησιμο" ειναι διαφορετικο οι περισσοτεροι μηχανικοι δουλευουν σε αποτελεσματα ερευνητικων μεσω spin-off εταιριες (και εδω δεν αναφερομαι σε ερευνητες) αλλα τυπικους μηχανικους με προπτυχιακο & μεταπτυχιακο.

 

Τα προβληματα των υπερ-εξειδικευμενων επιστημονων ειναι και στο εξωτερικο πολλα αλλα δεν νομιζω οτι ειναι το θεμα μας εδω.

 

Οι λιστες ειναι σημαντικο βαρομετρο οταν καποιοες θελει να επιλεξει το επομενο βημα του, επαναλαμβανω το υψηλοτερο ειναι και αυτο με τις καλυτερες πιθανοτητες, αλλα δεν μπορουμε να λεμε θελω μονο το πανεπιστημιο στο τοπ 10 γιατι τα αλλα στο τοπ 50 δεν μου αρεσουν.

 

Η σκληρη αληθεια ειναι οτι τα τοπ10 πανεπιστημια συνηθως ζητανε απο τους μεταπτυχιακους τους ( γιατι σε αυτο απευθυνεται το thread) πολλα, που για να τα πιασεις κ ειδικα για να παρεις και υποτροφια ειναι εξαιρετικα ανταγωνιστικο και συνηθως εκτος των προσοντων που παιρνουμε απο το Ελληνικο συστημα (περαν εξαιρεσεων που εχω αναφερει σε προηγουμενο ποστ)

Edited by george_RES
Link to comment
Share on other sites

george_RES

 

Να στο θέσω κι αλλιώς : Σε μία χώρα με 110000 μηχανικούς ΠΕ + 40000 μηχανικούς ΤΕ, τί περιμένουμε; να αναγνωριστεί κάτι; Η κατάρτιση ενός μεταπτυχιακού; Φυσικά και όχι.

 

Ο μόνος λόγος για να κάνει κάποιος μεταπτυχιακό, είναι μέσα σο 1/2 χρόνια να μάθει 3-4 εργαλεία για να παίζει. Δυστυχώς, στην Ελλάδα με την όλη κατάσταση η εξειδίκευση δεν μετράει τόσο όσο έξω. Καλύτερο είναι να κάνει κάποιος ένα μεταπτυχιακό που είναι δυνατό από πλευράς αναγνώρισης: Για μένα π.χ. ένα μεταπτυχιακό στις ήπιες μορφές ενέργειας ή στην αυτοκινούμενη οδήγηση ή στην προστασία του περιβάλλοντος θα δώσει πολλά εφόδιο )μιλώντας μόνοι για το εξωτερικό!!!). Στην Ελλάδα, δεν μπορώ να βρω κάτι.

 

Αν κάποιος έχει λεφτά, ας πάει σε ένα καλό πανεπιστήμιο του εξωερικού, να μάθει, να τριφτεί σε μια ξενη χώρα, να μάθει εταιρείες...Μάλλον θα βρει μια καλή δουλεια.

Για όσους δεν έχουν ή ειναι ρομαντικοί, ας κάνουν κάτι στην Ελλάδα, αλλά να ξέρουν ότι παλεύουν μόνοι και κανείς δεν θα ενδιαφερθεί για αυτούς...

 

Συμπέρασμα:

 

Είμαστε πάρα μα πάρα πολλοί εξειδικευμένοι μηχανικοί για μία τόσο μικρή χώρα...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με dimamp και προσθέτω ότι προς τα πάνω (στη λίστα) έχει νόημα να κοιτάξουν 1 - 2 ελληνικά ιδρύματα (πχ αθήνα - θεσσαλονίκη) και τα υπόλοιπα καλύτερα να ασχοληθούν με πιο ρεαλιστικούς (μη επιστημονικούς) στόχους.

 

Στα 2 κεντρικά ιδρύματα να συγκεντρωθεί όλο το επιστημονικό δυναμικό της χώρας (άνθρωποι και μηχανήματα) μήπως και όλοι μαζί καταφέρουν περισσότερα. Θεωρώ παράλογο και ακριβό η αθήνα να έχει 13 ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και όχι 1. Πχ πόσα χημικά εργαστήρια λειτουργούν σε όλα τα ιδρύματα της Αθήνας? Γιατί να μην είναι ένα μόνο χημικό εργαστήριο με συγκεντρωμένο τον εξοπλισμό ώστε η χημική έρευνα να είναι κεντρικά συντονισμένη και όχι διασπασμένη σε τμήματα και τομείς που συχνά ο ένας δε γνωρίζει την ύπαρξη του άλλου ή όταν τη γνωρίζει να λειτουργούν ανταγωνιστικά διεκδικώντας προγραμματάκια και όχι με κοινό στόχο ένα πολύ μεγάλο πρόγραμμα που απαιτεί μια ισχυρή ερευνητική μονάδα που θα δουλεύει πυρετωδώς?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με dimamp και προσθέτω ότι προς τα πάνω (στη λίστα) έχει νόημα να κοιτάξουν 1 - 2 ελληνικά ιδρύματα (πχ αθήνα - θεσσαλονίκη) και τα υπόλοιπα καλύτερα να ασχοληθούν με πιο ρεαλιστικούς (μη επιστημονικούς) στόχους.

 

Στα 2 κεντρικά ιδρύματα να συγκεντρωθεί όλο το επιστημονικό δυναμικό της χώρας (άνθρωποι και μηχανήματα) μήπως και όλοι μαζί καταφέρουν περισσότερα. Θεωρώ παράλογο και ακριβό η αθήνα να έχει 13 ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και όχι 1. Πχ πόσα χημικά εργαστήρια λειτουργούν σε όλα τα ιδρύματα της Αθήνας? Γιατί να μην είναι ένα μόνο χημικό εργαστήριο με συγκεντρωμένο τον εξοπλισμό ώστε η χημική έρευνα να είναι κεντρικά συντονισμένη και όχι διασπασμένη σε τμήματα και τομείς που συχνά ο ένας δε γνωρίζει την ύπαρξη του άλλου ή όταν τη γνωρίζει να λειτουργούν ανταγωνιστικά διεκδικώντας προγραμματάκια και όχι με κοινό στόχο ένα πολύ μεγάλο πρόγραμμα που απαιτεί μια ισχυρή ερευνητική μονάδα που θα δουλεύει πυρετωδώς?

Οχι δεν γινεται να τους συγκεντρωσεις ολους εκει και δεν ειναι αυτη η νοοτροπια.

 

Η νοοτροπια ειναι να αφησεις τα πανεπιστημια που αξιζουν να αναπτυχθουν χωρις να εχεις τετοια πραγματα, τι σε κανει να νομιζεις οτι Αθηνα και Θεσαλλονικη πρεπει να εχουν προτεραιοτητα (?) γιατι οχι τα Χανια, ή η Ξανθη. Επιτελους πρεπει να υπαρξει αξιοκρατια και οχι τι μας αρεσει εμας. Εαν της Θεσσαλιας ειναι καλυτερο τοτε ας παει το επιστημονικο δυναμικο εκει

 

Διαφωνω απολυτα, ο στοχος δεν ειναι να συγκεντρωσεις τους παντες αλλα να επιλεξεις τους καλυτερους και να τους προσφερεις ανταλλαγματα να ερθουν.  Παραδειγμα σε μια χωρα της Βαλτικης (ονομα δεν αναφερω) με μεσο κοστος ζωης περι τα 700-900 το μηνα, για καθηγητη προσφερουν 40,000-45,0000 ευρω το χρονο βασικο και χωρις να υπολογιζει μεσα τα παραπανω απο τα ερευνητικα.  Ο μισθος ειναι εξαιρετικος σε σχεση με την χωρα. Καταλαβαινεις οταν τα καλυτερα πανεπιστημια ειναι σε πιο ανεπτυγμενες χωρες και εχουν καλυτερο ranking για αυτο πληρωνουν πολυ καλυτερα.

 

Το πανεπιστημιο διδασκει μονο στα Αγγλικα, κανει ερευνα στα Αγγλικα, και εχει βγαλει την θεση σε παγκοσμια ανοιχτη προσκληση για να προσελκησει τους καλυτερους. Η αιτηση γινεται μεσω μαιλ μονο με το CV, λιστα διεθνων δημοσιευσεων, ερευνητικη προταση, προταση μαθηματων και φιλοσοφια του ακαδημαικου, στοχος τους ειναι να παρουν υποσχομενους για να κανουν ερευνητικες με στοχο λεφτα απο τα μεγαλα προγραμματα. 

 

Ποτε ηταν η τελευταια φορα που ειδατε προσκληση ενδιαφεροντος σε παγκοσμια κλιμακα για παρομοια θεση?

 

Εαν θες λοιπον τα δεις Πανεπιστημια στα τοπ 250 τοτε αλλαγη νοοτροπιας χρειαζεται, δεν μπορουμε να λεμε οτι συγκρινομαστε με πανεπιστημια στα τοπ 20

 

george_m στην μηχανικη τα ερευνητικα ειναι προσηλομενα σε πιο applied στοχους (ητοι για τα επομενα 10-20 χρονια) τα περισσοτερα, τα μικροτερα TRL θα τα δεις σε λιγες προτασεις τα πολλα λεφτα δινονται στην engineering research για TRL (Τechnology Readiness Level) απο 3-6,

Edited by george_RES
Link to comment
Share on other sites

 

Οχι δεν γινεται να τους συγκεντρωσεις ολους εκει και δεν ειναι αυτη η νοοτροπια.

 

Η νοοτροπια ειναι να αφησεις τα πανεπιστημια που αξιζουν να αναπτυχθουν χωρις να εχεις τετοια πραγματα, τι σε κανει να νομιζεις οτι Αθηνα και Θεσαλλονικη πρεπει να εχουν προτεραιοτητα (?) γιατι οχι τα Χανια, ή η Ξανθη. Επιτελους πρεπει να υπαρξει αξιοκρατια και οχι τι μας αρεσει εμας. Εαν της Θεσσαλιας ειναι καλυτερο τοτε ας παει το επιστημονικο δυναμικο εκει

 

Διαφωνω απολυτα, ο στοχος δεν ειναι να συγκεντρωσεις τους παντες αλλα να επιλεξεις τους καλυτερους και να τους προσφερεις ανταλλαγματα να ερθουν.  Παραδειγμα σε μια χωρα της Βαλτικης (ονομα δεν αναφερω) με μεσο κοστος ζωης περι τα 700-900 το μηνα, για καθηγητη προσφερουν 40,000-45,0000 ευρω το χρονο βασικο και χωρις να υπολογιζει μεσα τα παραπανω απο τα ερευνητικα.  Ο μισθος ειναι εξαιρετικος σε σχεση με την χωρα. Καταλαβαινεις οταν τα καλυτερα πανεπιστημια ειναι σε πιο ανεπτυγμενες χωρες και εχουν καλυτερο ranking για αυτο πληρωνουν πολυ καλυτερα.

 

Το πανεπιστημιο διδασκει μονο στα Αγγλικα, κανει ερευνα στα Αγγλικα, και εχει βγαλει την θεση σε παγκοσμια ανοιχτη προσκληση για να προσελκησει τους καλυτερους. Η αιτηση γινεται μεσω μαιλ μονο με το CV, λιστα διεθνων δημοσιευσεων, ερευνητικη προταση, προταση μαθηματων και φιλοσοφια του ακαδημαικου, στοχος τους ειναι να παρουν υποσχομενους για να κανουν ερευνητικες με στοχο λεφτα απο τα μεγαλα προγραμματα. 

 

Ποτε ηταν η τελευταια φορα που ειδατε προσκληση ενδιαφεροντος σε παγκοσμια κλιμακα για παρομοια θεση?

 

Εαν θες λοιπον τα δεις Πανεπιστημια στα τοπ 250 τοτε αλλαγη νοοτροπιας χρειαζεται, δεν μπορουμε να λεμε οτι συγκρινομαστε με πανεπιστημια στα τοπ 20

 

george_m στην μηχανικη τα ερευνητικα ειναι προσηλομενα σε πιο applied στοχους (ητοι για τα επομενα 10-20 χρονια) τα περισσοτερα, τα μικροτερα TRL θα τα δεις σε λιγες προτασεις τα πολλα λεφτα δινονται στην engineering research για TRL (Τechnology Readiness Level) απο 3-6,

 

 

 

Απαντήσεις επί..του πιεστηρίου!

 

 

1. Μαθήματα στα αγγλικά: Θα αστειεύσαι ! Εδώ οι μισοί δεν μιλάνε ελληνικά!

 

 

2. Μισθός καθηγητών: Εδώ ζητάνε αυξήσεις! Φυσικά τα ερευνητικά αποτελούν χοντρό εξτράδακι

 

 

3. Σκέψου μόνο έναν πετυχημένο ακαδημαϊκό π.χ. Αμερικάνο να κάνει αίτηση για ΔΕΠ σε πανεπιστήμιο...

 

 

4. Applied studies: Με νοοτροπίες δεκαετίας 80 και με μηδενική ανανέωση γνώσεων, καταλαβαίνεις

 

 

5. Ασυδοσία φοιτητών: Σκέψου έναν ερευνηή να παρακαλάει τον φραπεδοκράτορα φοιτητή του 10+ έτους να του ανοίξει το εργαστήριο, γιατί "έχουμε κατάληψη"

 

 

 

Ο georgios_m έχει δίκιο: Υπάρχουν πάρα μα πάρα πολλά ιδρύματα...Δεν είναι λογικό...

Link to comment
Share on other sites

   

 

 

Απαντήσεις επί..του πιεστηρίου!

 

Σωστα points σου ολα

1. Μαθήματα στα αγγλικά: Θα αστειεύσαι ! Εδώ οι μισοί δεν μιλάνε ελληνικά!

Δεν μιλας, δεν μπορεις να γραψεις στα Αγγλικα, σημαινει δεν μπορεις να εκδωθεις σε επιστημονικα περιοδικα, αρα δεν μπορεις να διδασκεις σε πανεπιστημιο και να θεωρεις οτι κανεις καλο μαθημα

 

2. Μισθός καθηγητών: Εδώ ζητάνε αυξήσεις! Φυσικά τα ερευνητικά αποτελούν χοντρό εξτράδακι

Εξτραδακια τελος, μονο οποιοι κανουν επιτυχημενες ερευνητικες παιρνουν τα λεφτα. Για οποιαδηποτε ερευνητικη υπευθυνος του προυπολογισμου ειναι ο Principal investigator ΟΧΙ το πανεπιστημιο

 

3. Σκέψου μόνο έναν πετυχημένο ακαδημαϊκό π.χ. Αμερικάνο να κάνει αίτηση για ΔΕΠ σε πανεπιστήμιο...

Θα γελασω και μονο που θα το σκεφτω...αλλα οντως σκεψου οτι πρεπει να στειλει με ταχυδρομειο (οχι mail) την αιτηση

 

4. Applied studies: Με νοοτροπίες δεκαετίας 80 και με μηδενική ανανέωση γνώσεων, καταλαβαίνεις

Ας το αλλαξουν, εαν θελουν να δημιουργηθουν δουλειες για μηχανικους

 

5. Ασυδοσία φοιτητών: Σκέψου έναν ερευνηή να παρακαλάει τον φραπεδοκράτορα φοιτητή του 10+ έτους να του ανοίξει το εργαστήριο, γιατί "έχουμε κατάληψη"

πρωτα απο ολα το οτι εχεις φοιτητες 7+ ειναι αστειο, περαν αυτου το Πανεπιστημιο να ειναι Πανεπιστημιο και οχι καφενειο να μιλανε

 

 

Ο georgios_m έχει δίκιο: Υπάρχουν πάρα μα πάρα πολλά ιδρύματα...Δεν είναι λογικό...

Τοτε οποιο ΑΕΙ-ΤΕΙ δεν εχει ερευνητικα αποτελεσματα, δεν εχει καλες αξιολογησεις, δεν εχει δημοσιευσεις, τοτε απλα κλεινει κ ολοι απολυονται 

Στοχος καθε πανεπιστημιου θα ειναι να ιδρυει spin-off εταιριες και να μπορει να εχει εταιριες να το χρηματοδοτουν (φυσικα αυτο θελει αλλο πλαισιο θεσμικο) anyways, εαν λοιπον θελουν ολοι να σταματησουν να παραπονιουνται για την μη -υπαρξη βιομηχανιας, αφηστε εστω και τους λιγους που υπαρχουν μεσα και κανουν καλη δουλεια να αναπτυχθουν. 

Edited by george_RES
Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που επέλεξα Αθήνα - Θεσσαλονίκη είναι καθαρά γεωγραφικός, αλλά δεν έχει και τόση σημασία ας είναι και Καρπενήσι.

 

Η συγκέντρωση του προσωπικού και των υποδομών θα προκύψει από το κλείσιμο των ιδρυμάτων που δε παράγουν αρκετή έρευνα και απλά προσθέτουν νέους στη λίστα των ανέργων και των μεταναστών. Όταν ένα ίδρυμα κλείσει, τα πανάκριβα όργανα (που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και πολύ εξ άλλου) δε θα πεταχτούν, αλλά θα μεταφερθούν αλλού. Και όσοι καθηγητές αξίζουν δε θα απολυθούν, απλά θα πάρουν μετάθεση.

 

 

Το ιδανικό θα ήταν να αναπτυχθεί σωστά ο ιδιωτικός τομέας και η βιομηχανία ώστε να μπορούμε όλοι να κάνουμε τους επιστήμονες αλλά επειδή αυτό δε φαίνεται πιθανό, τουλάχιστον ας μειωθούν οι λειτουργικές δαπάνες όλου αυτού του εκπαιδευτικού μηχανισμού που στην τελική λίγοι φοιτητές τον ακολουθούν από επιλογή, λόγω ελλείψεως πραγματικών επαγγελματικών σχολών.

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που επέλεξα Αθήνα - Θεσσαλονίκη είναι καθαρά γεωγραφικός, αλλά δεν έχει και τόση σημασία ας είναι και Καρπενήσι.

 

Η συγκέντρωση του προσωπικού και των υποδομών θα προκύψει από το κλείσιμο των ιδρυμάτων που δε παράγουν αρκετή έρευνα και απλά προσθέτουν νέους στη λίστα των ανέργων και των μεταναστών. Όταν ένα ίδρυμα κλείσει, τα πανάκριβα όργανα (που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και πολύ εξ άλλου) δε θα πεταχτούν, αλλά θα μεταφερθούν αλλού. Και όσοι καθηγητές αξίζουν δε θα απολυθούν, απλά θα πάρουν μετάθεση.

 

 

Το ιδανικό θα ήταν να αναπτυχθεί σωστά ο ιδιωτικός τομέας και η βιομηχανία ώστε να μπορούμε όλοι να κάνουμε τους επιστήμονες αλλά επειδή αυτό δε φαίνεται πιθανό, τουλάχιστον ας μειωθούν οι λειτουργικές δαπάνες όλου αυτού του εκπαιδευτικού μηχανισμού που στην τελική λίγοι φοιτητές τον ακολουθούν από επιλογή, λόγω ελλείψεως πραγματικών επαγγελματικών σχολών

Να  συγκεντρωθουν ποιοι (?) οι ιδιοι που δεν δημοσιευσουν και δεν κανουν ερευνα ακομη κ τωρα (?)

 

Ο ιδιωτικος τομεας θα αναπτυχθει μονο οταν εχεις προιον, το τεχνολογικο προιον παραγεται απο τα πανεπιστημια. Αρα οταν δεν εχεις το ενα δεν εχεις κ το αλλο. Αρα πρεπει σαν μηχανικος να παρακαλας να απαιτεις το πανεπιστημιο σου να κανει ερευνα, για να εχεις δουλεια στην βιομηχανια.

 

Ιδανικο δεν υπαρχει πουθενα, o dimamp αναφερε οτι οι περισσοτεροι δεν ξερουν Ελληνικα ποσο μαλλον αγγλικα. 

 

Λοιπον για να σοβαρευτουμε και να μην χρυσωνουμε το χαπι, περαν μερικων εξαιρεσεων που κανουν ερευνα  (και προσψπικα απορω με το θαρρος τους), τα πανεπιστημια μας δεν ειναι σε θεση να σταθουν στο ερευνητικο γιγνεσθαι οπως θεωρουμε στην Ελλαδα οτι στεκονται.

 

Το ζητημα ειναι θα κοιταξουμε να το διορθωσουμε ή οχι (?)

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.