smaragda-b Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2016 (edited) Καλησπέρα, έχει περάσει καιρός βέβαια αλλά τώρα αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με την LH Λογισμική (FESPA ΚΑΙ TEKTON). Μου κλειδώσανε το πρόγραμμα και μετά από παράπονα μου το ανοίξανε χαριστικά για μια εβδομάδα και μόλις το ζήτησα γραπτώς, μου απάντησαν ότι "οι εκδόσεις 4.x.x.x από 01.01.2017 θα αποσυρθούν λόγω παλαιότητας" Μας υποχρεώνουν δηλαδή σε αναβάθμιση η οποία στοιχίζει 1100+Φ.Π.Α. και τα οποία η αγενέστατη κυρία στο τηλέφωνο μου είπε ότι είναι και λίγα!!!! Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος? Έχετε διάθεση να κάνουμε κάτι? Εγώ για αρχή θα ξεκινήσω από το ΤΕΕ. Edited Νοέμβριος 30 , 2016 by avgoust split και αλλαγή τίτλου 4
slygnos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2016 Καλησπέρα, έχει περάσει καιρός βέβαια αλλά τώρα αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με την LH Λογισμική (FESPA ΚΑΙ TEKTON). Μου κλειδώσανε το πρόγραμμα και μετά από παράπονα μου το ανοίξανε χαριστικά για μια εβδομάδα και μόλις το ζήτησα γραπτώς, μου απάντησαν ότι "οι εκδόσεις 4.x.x.x από 01.01.2017 θα αποσυρθούν λόγω παλαιότητας" Μας υποχρεώνουν δηλαδή σε αναβάθμιση η οποία στοιχίζει 1100+Φ.Π.Α. και τα οποία η αγενέστατη κυρία στο τηλέφωνο μου είπε ότι είναι και λίγα!!!! Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος? Έχετε διάθεση να κάνουμε κάτι? Εγώ για αρχή θα ξεκινήσω από το ΤΕΕ. that makes 2 of us...... 1
ted78 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2016 Καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή χρειάζεται. Το ΤΕΕ πιστεύω είναι χαμένος κόπος. 1
avgoust Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17 , 2016 Kαι εμένα μου το είπαν αυτό και έγινε ένα τηλεφωνικό ματς. Νομίζω ότι ο συνήγορος του καταναλωτή είναι καλή περίπτωση. Αλλά βασικά θέλει ξεμπρόστιασμα στους συναδέλφους.Οπως τους είπα , το προιόν το έχω αγοράσει και δεν το έχω νοικιάσει. Η μη χορήγηση κωδικού δεν είναι λήξη υποστήριξης αλλά απαγόρευση χρήσης. 2
Popular Post avgoust Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Popular Post Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 (edited) Μέχρι τώρα τα thread για την LH αφορούσαν την χρήση των προγραμμάτων της . Τώρα δυστυχώς θα έχουμε και για απαράδεκτες πρακτικές όπως οι προαναφερόμενες. Τι λέτε για το παρακάτω σαν αρχή ? "Κύριοι , όπως γνωρίζετε είμαι νόμιμος κάτοχος προιόντων της εταιρίας σας και συγκεκριμένα των προγραμμάτων ηλεκτρονικού υπολογιστή ΧΧΧ, ΧΧΧΧ , ΧΧΧΧ. Στα πλαίσια της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων σας , έχετε ενσωματώσει στα ανωτέρω προιόντα σας κατά την συνήθη πρακτική και κατά τρόπο θεμιτό και γενικά αποδεκτό , την απαίτηση εισαγωγής κωδικών χρήσης οι οποίοι ανανεώνονται κατ' έτος μέσω internet. Με πραγματική όμως κατάπληξη , μας ειδοποίησε τηλεφωνικά υπάλληλος της εταιρίας σας ότι λόγω παύσης τεχνικής υποστήριξης των ανωτέρω προιόντων στις εκδόσεις έως 4.5.0.52 , θα σταματήσετε από 1/1/2017 την χορήγηση κωδικών ανανέωσης χρήσης , απαγορεύοντάς μας με τον τρόπο αυτό την χρήση των ανωτέρω προιόντων. Σας υπενθυμίζουμε , ότι τα παραπάνω προιόντα σας δεν τα έχουμε ενοικιάσει αλλά τα έχουμε αγοράσει , και δεν έχουμε υπογράψει κανενός είδους σύμβαση που να αναφέρει ότι μετά την παρέλευση συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος θα μας απαγορευθεί η χρήση τους , διότι η μη παροχή κωδικών ανανέωσης , συνιστά απαγόρευση της χρήσης των προιόντων σας. Η απαγόρευση αυτή θα έχει ως άμεση συνέπεια : α. Την αδυναμία σύνταξης οποιασδήποτε μελέτης. β. Την αδυναμία ολοκλήρωσης μελετών που είναι σε εξέλιξη γ. Την αδυναμία πρόσβασης σε ήδη συνταχθείσες μελέτες Λόγω της φύσης της εργασίας μας του μελετητή Μηχανικού την οποία γνωρίζετε άριστα διότι είστε και εσείς Πολιτικός Μηχανικός , η ανωτέρω απαγόρευση χρήσης την οποία επιχειρείτε θα μας οδηγήσει είτε σε αδυναμία άσκησης του επαγγέλματος είτε σε σοβαρή υποβάθμιση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών μας προς τους πελάτες μας με συνέπεια την σοβαρή οικονομική και ηθική βλάβη μας. Ως εναλλακτική λύση αν θέλουμε να συνεχίσoυμε να χρησιμοποιούμε τα ανωτέρω προιόντα , μας πρoτάθηκε η επί πληρωμή αναβάθμιση τους σε νέα έκδοση και με τιμή την οποία μονομερώς καθορίσατε (περίπου ΧΧΧ Ε + ΦΠΑ ). Υστερα από τα παραπάνω , εάν προχωρήσετε στην παύση “τεχνικής υποστήριξης” των ανωτέρω προιόντων , όπως έχετε ονομάσει την ανανέωση κωδικών χρήσης , θα πρέπει να μας διαθέσετε την ίδια έκδοση σε κατάσταση λειτουργίας χωρίς την απαίτηση ανανέωσης κωδικών χρήσης. Σε αντίθετη περίπτωση , θεωρούμε ότι οι ισχυρισμοί σας είναι προσχηματικοί και ο πραγματικός και αποκλειστικός σκοπός σας είναι το δικό σας οικονομικό όφελος εις βάρος μας. Εν αναμονή απαντήσεώς σας. Ονομα και στοιχεία μηχανικού" Edited Νοέμβριος 30 , 2016 by ilias 1 9
ilias Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Παιδιά το ίδιο αντιμετώπισα και γω σήμερα. Απαράδεκτοι, πρέπει να οργανωθούμε. Εγώ σκοπεύω άμεσα σε σύνταξη εξώδικου εγγράφου για αρχή, αλλά και το έγγραφο του avgoust είναι πολύ καλό! Δεν ξέρω εάν υπάρχει τρόπος να οργανωθούμε καλύτερα.
ilias Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Παιδιά ξεκινάω με το Συνήγορο του Καταναλωτή: http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html Δείτε το υπόδειγμα αναφοράς και αποστείλετέ το.
Didonis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 ..... Η απαγόρευση αυτή θα έχει ως άμεση συνέπεια : α. Την αδυναμία σύνταξης οποιασδήποτε μελέτης. β. Την αδυναμία ολοκλήρωσης μελετών που είναι σε εξέλιξη γ. Την αδυναμία πρόσβασης σε ήδη συνταχθείσες μελέτες Λόγω της φύσης της εργασίας μας του μελετητή Μηχανικού την οποία γνωρίζετε άριστα διότι είστε και εσείς Πολιτικός Μηχανικός , η ανωτέρω απαγόρευση χρήσης την οποία επιχειρείτε θα μας οδηγήσει είτε σε αδυναμία άσκησης του επαγγέλματος είτε σε σοβαρή υποβάθμιση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών μας προς τους πελάτες μας με συνέπεια την σοβαρή οικονομική και ηθική βλάβη μας. ...... Δεν χρησιμοποιώ τα προγράμματα αλλα η άποψη μου είναι με βάση αυτό το σωστό κείμενο να συμπληρωθούν και 1ον μέγεθος εκτιμούμενης οικονομικής ζημιάς για το κάθε γραφείο, 2ον ότι θα απαιτηθούν αυτά τα ποσά με δικαστική προσβολή από την εταιρεία και άμεσα με ασφαλιστικά μέτρα. Και καλό είναι να διατυπωθούν όλο το φάσμα ζημίας. Πχ μείωση κύρους του μηχανικού στους πελάτες του αν δεν μπορεί να κάνει τροποποιήσεις σε μελέτες που έχει κάνει για αυτούς διότι αν τα ξεκινήσει με άλλο πρόγραμμα είναι εξ αρχής όλη η εργασία κλπ κλπ Ή και άλλες άμεσες ή έμμεσες ζημίες. Αν όχι θα το εκλάβουν ως ψήφισμα. Αν όμως έχουν από 100 γραφεία απαίτηση πχ 10.000€ και κινδυνεύουν αν χάσουν σε ένα να τα απαιτούν με το δεδικασμένο και όλοι οι άλλοι, τότε θα πρέπει να σταθμίσουν σοβαρά τις επιπτώσεις και την όποια νομική αβεβαιότητα που είχε η πράξη τους. Επικουρικά καλό είναι να ενημερωθούν ότι θα ενημερωθεί το κοινό (ειδικά οι μηχανικοί που τους ενδιαφέρει) και στον τύπο με αρνητικές καταστάσεις για την εταιρεία τους. Η ενημέρωση αυτή με νομικό χαρτί απαλλάσσει και από δυνατότητες να στραφούν εναντίον όσων καταγγέλλουν την πρακτική που πάνε να εφαρμόσουν. Το χαρτί που θα σταλεί καλό είναι να έχει χαρακτήρα εξώδικου και να αποσταλούν και μαζικά με δικαστικό κλητήρα. Η διαδικασία με τον συνήγορο του καταναλωτή παρότι είναι θετική και «τσάμπα» στην πράξη θα σας στοιχίσει ιδιαιτέρα ακριβά διότι μέχρι να γίνει το πρώτο βήμα θα περάσουν μήνες… και εσείς θα έχετε εργασίες να παραδοθούν και είσαστε με το μαχαίρι στο λαιμό αν δεν ανοίγουν τα προγράμματα που και έχετε αγοράσει, αλλα και εκπαιδευτεί σε αυτά εκατοντάδες ώρες για την χρήση τους. Και τσάμπα να σας έδιναν σήμερα ένα άλλο πρόγραμμα μέχρι να μπορέσει ένας μελετητής να κάνει μια πλήρη μελέτη στη καλύτερη των περιπτώσεων θα έχει από ένα έως δυο μήνες χρόνο προσαρμογής. Όλα αυτά είναι κοστολόγια που πρέπει στο εξώδικο να διατυπωθούν ώστε να γνωρίζουν ότι μπορεί να διεκδικηθούν. Αν γίνουν ετσι τα πράγματα είμαι σίγουρος ότι η λύση που θα έχουν να ακολουθούσουν θα είναι μόνο μια. 2
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Συνάδελφοι, κατανοώ πλήρως τον εκνευρισμό. Προσωπικά δεν είχα ποτέ σχέση με την εταιρία και τα προϊόντα της, εν πολλοίς επειδή έβλεπα συναδέλφους δυσαρεστημένους από τις πρακτικές της εταιρίας. Ωστόσο, αυτό που περιγράφετε, το αντιλαμβάνομαι σαν "διακοπή υποστήριξης παλαιότερων εκδόσεων". Αν είναι έτσι, τότε δεν είναι παράνομη πρακτική. Κι αν το έχουν σχεδιάσει σωστά (ψιλά γράμματα στα συμβόλαια κλπ), δεν θα κερδίσετε απολύτως τίποτα. Εκτός, κι αν καταφέρετε να αποδείξετε δικαστικά ότι πρόκειται για πάγια και αθέμιτη εμπορική πρακτική της εταιρίας, υπό το κάλυμμα της "διακοπή υποστήριξης παλαιότερων εκδόσεων". Ξέρω ότι είναι δυσάρεστα όσα λέω, πλην έχει σημασία, και θα ήταν χρήσιμο να περιγράψετε επακριβώς αν υπάρχει "απαγόρευση χρήσης" -όπως λέει ο τίτλος- ή απλώς "διακοπή υποστήριξης".
ted78 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 (edited) Δεν πρόκειται για απλή "διακοπή υποστήριξης". Το πρόγραμμα παύει να λειτουργεί χωρίς τους κωδικούς ενεργοποίησης. Εξάλλου, όσο και να έψαξα το cd εγκατάστασης και τον φάκελο εγκατάστασης του προγράμματος δεν βρήκα νομικό έγγραφο (EULA), για το οποίο χρειάστηκε να κάνουμε αποδοχή, ούτε υπογράψαμε κάποιο συμβόλαιο, που να εξηγεί λεπτομερώς τη διαδικασία συντήρησης ή την περίπτωση διακοπής της. Βασικά, δεν υπάρχει κανένα νομικό έγγραφο, που να εξηγεί ή να ρυθμίζει το οτιδήποτε. Υ.Γ.: Προσωπικά ανανέωσα το πρόγραμμα πριν δύο χρόνια και η έκδοσή μου υποστηρίζεται ακόμα. Edited Νοέμβριος 30 , 2016 by ted78 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα