Didonis Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 ... Αν είναι έτσι, τότε δεν είναι παράνομη πρακτική. ... Αλέξη, δεν πάει έτσι. Η διακοπή υποστήριξης που έχει κάθε δικαίωμα να κάνει χρήση αφορά αναβαθμίσεις της εφαρμογής που αν δεν το έχεις πληρώσει δεν έχεις δικαίωμα να το απαιτείς. Κατά κανόνα οι εταιρείες λογισμικού παγκόσμιο στο τέλος πάλι θα εισπράξουν από εσένα υποχρεωτική αναβάθμιση όταν δεν υπαρχει πια το λειτουργικό σύστημα που έχει ο υπολογιστής σου. Την τελευταία όμως 6 ετία και κάτι από γουίντος ΧΤ και βίστα και 7 και 10…. Πολλοί δεν χρειάστηκαν να κάνουν αναβάθμιση σε προγράμματα όταν τα προγράμματα αυτά μπορούσαν να εγκατασταθούν ως είχαν και με το νέο λειτουργικό. Οπότε χωρίς αναβάθμιση προγράμματος έστω αλλα ως είχε παίζει δεν έχει κανένα μα κανένα δικαίωμα να απαιτήσει χρήματα για να λειτούργει ως είχε. Είναι κατάχρηση θέσης και εκβιασμός και αρκετά αλλα… πιστεύω με συνδρομή κατάλληλη νομική και εφ όσον παραλάβουν 100 εξώδικα με κλητήρα με οικονομικές απαιτήσεις εύκολα τεκμηριωμένες θα αλλάξουν άμεσα στάση. Πέρα απ αυτό και μονο που το έκαναν είναι προσβλητικό για την φήμη τους κι αυτό δεν αλλάζει πια. Πιθανολογώ ότι του άνοιξε η όρεξη με την ένα τάση που ξεκινούν αρκετές πλατφόρμες να δίνουν ενοικίαση χρήσης εφαρμογές τους με τον μήνα. Άσχετο όμως αυτό και το ξέρεις σαφέστατα εκ των προτέρων (και με τεράστια γράμματα αυτό με τον μήνα αυτό όλο το πακέτο) ότι πλήρωσες μια μέρα ή ένα μήνα ή δέκα μήνες κι άλλο το δικό τους ως είχε.
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Προφανώς υπάρχει σοβαρό θέμα και νομίζω ότι η εταιρεία πρέπει να σοβαρευτεί γιατί με τα εξώδικα θα πάθει μεγάλη ζημιά . Οσο πνευματική εργασία είναι το πρόγραμμα , άλλο τόσο είναι και οι μελέτες που έχουν γίνει με αυτό και ανήκουν στους πελάτες .
terry Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Αλεξ, το θεμα δεν ειναι η διακοπη υποστηριξης, αλλα η διακοπη λειτουργιας του λογισμικου. Δε γνωριζω αν η εταιρεια ειναι νομικα καλυμμενη, αλλα σιγουρα δεν ειναι ηθικα καλλυμενη απεναντι στους χρηστους της. Γενικα εχει ακολουθησει μια τιμολογιακη πολιτικη υποστηριξης και αναβαθμισεων, τη χειροτερη οικονομικη περιοδο. Θα ηταν εντιμοτερο να ζητησει απο τους χρηστες ενα μικρο ποσο ετησιας υποστηριξης, παρα να βγαζει καθε λιγο και λιγακι αναβαθμισεις της πλακας με 200-300-500Ε κοστος.
cvlengnr Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2016 Αυτες τις εξυπναδες κανουν, και ανεβαινουν οι τιμες των άλλων εταιριών..... Ειναι εντυπωσιακό πως συμπεριφέρονται όρισμενες εταιρίες εν μεσω κρίσης. Τα ιδια ειχαμε και πριν λιγα χρόνια με τους ευρωκώδικες απο τα lidl που ισχυριζόταν ότι ενσωμάτωνε μια εταιρία που σήμερα έχει εξαφανιστεί απο την αγορά και τώρα αυτο. Τελειωσαν οι δουλειες και δεν αγοράζουν οι μηχανικοι αδειες και αναβαθμίσεις ? Δεν πειράζει θα τους αναγκάσουμε !!!! τι λέτε ρε ??? Αλλα εχουν και την αβάντα ότι καλώς η κακώς πουλάνε το πιο διαδεδομένο στατικό πρόγραμμα. Βεβαια με τον τρόπο που σκέφτονται, δε το βλέπω να ισχύει για πολυ ακόμα Η πλάκα είναι ότι σκεφτόμουν να αγοράσω αδεια FESPA. Πάλι καλα που βγήκε η βρώμα στη φόρα
andkour Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2016 Εγώ δουλεύω με το statics της multisoft και θα ήθελα να ενημερώσω τους συναδέλφους οτι είναι μια πάρα πολύ αξιόπιστη εταιρεία με πλήθος προγραμμάτων που καλύπτουν όλο το φάσμα απαιτήσεων των στατικών μελετών.Επίσης και αυτό είναι σημαντικό( και σχετικό με το παρών θέμα) έχει μια παρα πολύ καλή και φιλική τιμολογιακή πολιτική(προσιτές τιμές,όχι ετήσια συμβόλαια συντήρησης,όχι υποχρεωτικές και κοστοβόρες αναβαθμίσεις προγραμμάτων).Τέλος τα προγράμματα είναι φιλικά προς τον χρήστη και μέσα σε λίγες μέρες από την πρώτη χρήση μπορείς να κάνεις μια πλήρη στατική μελέτη. 2
ilias Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2016 Εγώ όπως είπα ήδη απέστειλα επιστολή στο συνήγορο καταναλωτή και ήδη δόθηκε εντολή σε Δικηγόρο να ετοιμάσει εξώδικο. 6
Athan Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2016 Αλλωστε, όταν διαλέξαμε fespa ένας από τους λόγους είναι ότι μας "πούλησαν" το γεγονός ότι δεν υπάρχει συνδρομή συντήρησης! 1
ilias Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2016 Ήρθε σε κανέναν e-mail που να το αναφέρει γραπτώς όλο αυτό, ότι από 1-1-17 θα σταματήσει η υποστήριξη;
terry Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2016 Ναι εχει ερθει. Αλλα επαναλαμβανω, αλλο η υποστηριξη, αλλο η χρηση του λογισμικου.
ted78 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2016 (edited) Καλού κακού κάντε και ένα printscreen μη "χαθεί" ξαφνικά η σελίδα ή συμπληρωθεί με νέα πράγματα, που δεν υπήρχαν... http://www.lhlogismiki.gr/ypostiriksi/ypostiriksi-ekmathisi/ypostiriksi-faq-lh-logismiki/?utm_medium=email&utm_content=main_body_banner&utm_campaign=allagi_ypostiriksis Edited Δεκέμβριος 1 , 2016 by ted78 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα