Engineer Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2016 Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα επιβαρύνουν πολύ περισσότερο την ατμόσφαιρα εν συγκρίσει με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, με αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις να είναι έτοιμες να προχωρήσουν στην πλήρη απαγόρευση κυκλοφορίας τους. Έτσι στην Πόλη του Μεξικό, και στο συνέδριο C40, ο δήμαρχος της πόλης μαζί με τους δημάρχους της Μαδρίτης, του Παρισιού αλλά και της Αθήνας, ανακοίνωσαν ότι έως το 2025 θα απαγορευτεί πλήρως η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων εντός των πόλεων τους. Αν και για χρόνια, η προώθηση των diesel αυτοκινήτων στηρίζονταν στη μειωμένη εκπομπή διοξείδιου του άνθρακα (CO2), τελευταίες έρευνες καταδεικνύουν ότι σε θερμοκρασία κάτω των 18 βαθμών κελσίου εκπέμπουν υπερβολικό αριθμό οξειδίων του αζώτου αλλά και μεγάλο αριθμό αιωρούμενων σωματιδιών. Τα τελευταία, εισέρχονται στο αναπνευστικό σύστημα του ανθρώπου, προκαλώντας πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας, με τα δεδομένα να δείχνουν ότι ο μολυσμένος αέρας ευθύνεται παγκοσμίως για 10 εκατομμύρια θανάτους ετησίως. Η ραγδαία αύξηση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων εντός των πόλεων είναι ένας ακόμη λόγος για την επιδείνωση του προβλήματος, με πόλεις όπως το Παρίσι και το Τόκιο να έχουν από καιρό πάρει διάφορα μέτρα. Συγκεκριμένα από τις αρχές του χρόνου, στο Παρίσι απαγορεύονται τις καθημερινές ημέρες η κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης αυτοκινήτων που έχουν κατασκευαστεί πριν το 1997 αλλά και δικύκλων που κυκλοφόρησαν πριν το 2000. Αντίστοιχα το Τόκιο έχει απαγορεύσει όλα τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα από τους δρόμους του ήδη από τo 2000, με τους παραβάτες να καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο €5000. Πηγή: http://www.insomnia.... Click here to view the είδηση
Waverider Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2016 Έδωσαν καλά καλά κίνητρα και αγόρασε μεγάλο μέρος του πληθυσμού diesel και τώρα θα τα απαγορεύσουν. Να μου πεις το ίδιο είχε γίνει και πριν μια δεκαετία με τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού..
nik Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2016 Άσχετο σχόλιο. Τι σχέση έχει η φορολογία της Ελλάδας στα αυτοκίνητα με μία παγκόσμια μελέτη όπου παρουσιάζονται νέα δεδομένα ή (αποκαλύπτονται αυτά που κρύβονταν τόσα χρόνια)...? Και για τα ντίζελ από όσο ξέρω δεν έχει δοθεί κανένα κίνητρο. Στην πράξη πιστεύω πάντως ότι αυτά είναι να χαμε να λέγαμε. Μέχρι το 2025.....έχουμε μέλλον.
stet Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2016 Συνήθως έτσι γίνεται... Δες φωτοβολταϊκά, αιολικά, diesel αυτοκίνητα, πολύτεκνοι, κλπ Πρώτα το καρότο και μετά το μαστίγιο...
BAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2016 Τι είναι αυτά που λέτε ? Σε όλη την ευρώπη κυκλοφορούσαν ντίζελ εδώ και δεκαετίες . Στην Ελλάδα τα είχαμε απαγορευμένα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη λόγω ατμοσφαιρικών συνθηκών και αναγλύφου . Αυτό άλλαξε , αλλά όπως φάνηκε δεν έπρεπε να αλλάξει . Αλλά το πρόβλημα δεν είναι μόνο τα ΙΧ ντίζελ . Είναι τα ταξί , τα φορτηγά μικρά , μεσαία και μεγάλα . Εκεί πρέπει να γίνουν οι παρεμβάσεις . Το μόνο κίνητρο που υπάρχει είναι η χαμηλή φορολογία του ντίζελ κίνησης που η αύξηση του θα αύξανε το λαθρεμπόριο , αφού "δεν μπορούν" να το ελέγξουν ....
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα