Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δε νομιζω οτι το θεμα ειναι αν αυτα που λεει ειναι σωστα.Ασφαλως και ειναι.

Το θεμα ειναι οτι με το που μπαινει σε μια εφημεριδα αυτοματως αρχιζουν οι ....διαδοσεις .... και εχει ο θεος .

Δημοσιεύτηκε

Όσον αφορά τον εκδότη δεν τίθεται θέμα, είναι παλιός και από τους πλέον αναγνωρισμένους ακαδημαϊκούς κι έχει γράψει πολλά και διάφορα ενδιαφέροντα επιστημονικά άρθρα (τελευταία χρόνια γράφει για τις πιλοτές). Τον είχα γνωρίσει προσωπικά κάποια στιγμή παλιότερα στο μεταπτυχιακό μου, είναι λίγο παράξενος άνθρωπος (θυμάμαι που με είχε ταλαιπωρήσει τότε.., θα μπορούσα για αυτόν τον λόγο να πω άνετα άλλα λόγια για αυτόν) αλλά αυτό είναι άλλο.

Σχετικά με το θέμα της πιλοτής, στο συνημμένο paper (μάλλον διδακτορικός του είναι το δεύτερο όνομα) περιγράφεται καλύτερα αυτό που προσπάθησε να πει με το (πολύ απλοϊκό, είναι η αλήθεια) δημοσίευμα σε εκείνο το site.  

Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ πλήρως με τα λεγόμενά του περί της ενίσχυσης μόνο της πιλοτής, π.χ το ζήτημα που προκύπτει με αυτού του είδους την επέμβαση είναι ότι το πρόβλημα συχνά μετατοπίζεται στον αμέσως επόμενο όροφο... Και ούτε νομίζω ότι χτίζοντας με τοιχοποιία απλά κάποια φατνώματα του ισογείου θα αναιρεθεί το ζήτημα του μαλακού ορόφου (αυτό το έλεγε/πρότεινε κάποιος άλλος.., ο Αναγνωστόπουλος δεν λέει για χτίσιμο αλλά για κανονική ενίσχυση π.χ με χρήση μεταλ. συνδέσμων δυσκαμψίας). Απλά παραθέτω το άρθρο για κάποιον που ενδιαφέρεται για το θέμα.

 

Πάντως, οι τοιχοπληρώσεις έχουν αποκτήσει έντονη σημασία στον ΕΚ8 σε διάφορα επίπεδα (τόσο σε καθολικό όσο και τοπικό), τόσο στα υφιστάμενα όσο και στα νεόδμητα... 

 

Pilotis - Anagnostopoulos, Antonopoulos WCEE2012.pdf

Δημοσιεύτηκε
πρόβλημα συχνά μετατοπίζεται στον αμέσως επόμενο όροφο..

 

 

Συμφωνουμε!

 

 

με τοιχοποιία απλά κάποια φατνώματα του ισογείου θα αναιρεθεί το ζήτημα του μαλακού ορόφου

 

 

Και ομως.

Και αυτη τη λυση δεν ειναι καθολου κακη!

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Απλά δεν είναι επαρκής, γιατί μετά τους πρώτους κύκλους του σεισμού θα διαλύσουν αυτές οι λίγες τοιχοποιίες του ισογείου. Εκτός αν τις κάνεις οπλισμένες και επαρκώς συνδεδεμένες με το φάτνωμα Ο.Σ., τότε ο.κ.

Επίσης, έχεις σημασία σε τι στάθμη επιτελεστικότητας αναφέρεται κανείς. Αν είναι η DL τότε κάτι γίνεται, αν είναι η NC τότε δεν κάνουν τίποτα (αν θυμάμαι καλά και ο ΚΑΝΕΠΕ δεν επιτρέπει τον συνυπολογισμό των τοιχοπληρώσεων σε αυτή την στάθμη, εκτός αν είναι ενισχυμένες-οπλισμένες).

Δημοσιεύτηκε (edited)

Το ξερετε το αλλο;

"Δε μου ειπες οταν μου πουλησες το διαμερισμα οτι η πολυκατοικια μου ειναι επικινδυνη αφου εχει πιλοτη"

"Μα ποιος τα λεει αυτα;"

"Το διαβασα στις εφημεριδες και μαλιστα απο ολοκληριο καθηγητη .Θα σου κανω αγωγη να μου δωσεις τα λεφτα πισω"

Δυστυχως τα ΜΜΕ ετσι ανταποκρινονται στο κοινο.

Edited by KF
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Όσον αφορά τα κτήρια που μελετήθηκαν με ΕΑΚ, το έλεγε -σχεδόν- καθαρά: σε κτήρια με ισόγεια χωρίς τοιχοπληρώσεις (συμπεριλαμβάνονται βέβαια και τα ισόγεια με τζαμαρίες) είναι επιβεβλημένη η χρήση τοιχωμάτων, που θα είναι επαρκείς τόσο ως προς το μέγεθός τους και το πλήθος τους όσο και ως προς την διάταξή τους.

 

Αν ο ιδιοκτήτης αναφέρεται σε περίπτωση που το ισόγείο του είναι ελεύθερο χωρίς τοιχώματα τότε μάλλον έχει δίκιο... (αν μελετήθηκε με ΕΑΚ).

 

Εγώ εντοπίζω και άλλο θέμα: σε κτήρια που στην μελέτη δεν έχει ελεύθερα ισόγεια, αλλά για κάποιον λόγο έχουν μείνει ανοικτά στην κατασκευή (εννοώ ότι απλά δεν έχει ακόμα χτιστεί το ισόγειο) τι γίνεται..?

Δημοσιεύτηκε

Το ξερετε το αλλο;

"Δε μου ειπες οταν μου πουλησες το διαμερισμα οτι η πολυκατοικια μου ειναι επικινδυνη αφου εχει πιλοτη"

"Μα ποιος τα λεει αυτα;"

"Το διαβασα στις εφημεριδες και μαλιστα απο ολοκληριο καθηγητη .Θα σου κανω αγωγη να μου δωσεις τα λεφτα πισω"

Δυστυχως τα ΜΜΕ ετσι ανταποκρινονται στο κοινο.

 

δεν έχεις δίκιο

 

α) Ήδη συνεκτιμάται στην περίπτωση αποζημίωσης ασφαλιστικής κάλυψης απο σεισμό 

β) Ήδη αποτελεί απομειωτικό κριτήριο στο τριτοβάθμιο έλεγχο 

 

Στην ουσία το άρθρο δεν "ανακοινώνει΄τίποτα περισσότερο από αυτά που ήδη υπάρχουν και μάλιστα είναι και νομοθετημένα εδώ και 17 χρόνια. 

Δημοσιεύτηκε (edited)

 

"Δε μου ειπες οταν μου πουλησες το διαμερισμα οτι η πολυκατοικια μου ειναι επικινδυνη αφου εχει πιλοτη"

"Μα ποιος τα λεει αυτα;"

"Το διαβασα στις εφημεριδες και μαλιστα απο ολοκληριο καθηγητη .Θα σου κανω αγωγη να μου δωσεις τα λεφτα πισω"

 

 

Θεωρώ ότι δεν τίθεται, επί της ουσίας, τέτοιο θέμα καθώς όλα τα συμβόλαια αναφέρουν το "τυπικό", αλλά με ουσιαστική νομική ισχύ " το ακίνητο ελέγχθηκε... κτλ..."

 

 

Το σοβαρό θέμα είναι τι γίνεται στην περίπτωση

 

Εγώ εντοπίζω και άλλο θέμα: σε κτήρια που στην μελέτη δεν έχει ελεύθερα ισόγεια, αλλά για κάποιον λόγο έχουν μείνει ανοικτά στην κατασκευή (εννοώ ότι απλά δεν έχει ακόμα χτιστεί το ισόγειο) τι γίνεται..?

 

ποιος φέρει την ευθύνη?

Edited by astrah
Δημοσιεύτηκε

Θεωρώ ότι δεν τίθεται, επί της ουσίας, τέτοιο θέμα καθώς όλα τα συμβόλαια αναφέρουν το "τυπικό", αλλά με ουσιαστική νομική ισχύ " το ακίνητο ελέγχθηκε... κτλ..."

 

 

Το σοβαρό θέμα είναι τι γίνεται στην περίπτωση

 

 

ποιος φέρει την ευθύνη?

 

Ο θεός της Ελλάδος :mrgreen:

Δημοσιεύτηκε (edited)

.... Εγώ δεν κράζω τον Αναγωνστόπουλο σαν επιστήμονα ή το άρθρο απλά τον κρίνω σαν καθηγητή που σπούδασα όπου ήταν κατά τη γνώμη μου πολύ μέτριος...

Τον είχες και εσύ στις αριθμητικές μεθόδους στην Πάτρα?

Πάντως μακριά από τα αμφιθέατρα και συζητώντας μαζί του πριν τρία χρόνια καθαρά για θέματα  αντισεισμικού σχεδιασμού (και όχι για Lagrange και Runge Kutta) 

διαμόρφωσα για αυτόν πολύ καλή εντύπωση και ως άνθρωπο και ως επιστήμονα.

Κατέληξα στο συμπέρασμα πως μάλλον όταν τον πρωτογνώρισα στο αμφιθέατρο

δεν θα ένιωθε άνετα που δίδασκε αριθμητικές μεθόδους του δεύτερου έτους.

 

Στο θέμα τώρα με τις πιλοτές προ του ΄85

πρέπει να συνυπολογιστούν και τα εξής δύο θέματα:

1) Εάν υπάρχει υπόγεια στάθμη κάτω από την πιλοτή ή εάν τα πέδιλα συνδέονται ή είναι μεμονομένα. Εάν υπάρχει πλήρης πάκτωση στην βάση τότε το φαινόμενο μαλακού ορόφου (αστοχία υποστηλωμάτων στην οροφή της πιλοτής) παρουσιάζεται πιο έντονα.

Βέβαια όταν απουσιάζει η πλήρης πάκτωση (φανταστείτε έκκεντρα φορτισμένο πέδιλο δίχως συνδετήρια να καλείται να παραλάβει στην πράξη ροπές - ή εαν μιλήσουμε καλύτερα με όρους μετακινήσεων, στροφές - υποστυλώματος πιλοτής) παρουσιάζονται άλλα φαινόμενα και προβλήματα. 

2) Διαμόρφωση οροφής πιλοτής δίχως δοκούς - μη εξασφάλιση ικανοποιητικής πλαισιακής λειτουργίας στην στάθμη του μαλακού ορόφου - πρακτική πολύ συχνή μέχρι το '85, όταν ακόμα πίστευαν πως οι ενισχυμένες ζώνες στην οροφή της πιλοτής επαρκούν...  Τότε οι αστοχίες οφείλονται περισσότερο στις τέμνουσες και είναι ακόμα ψαθυρότερη (και πιο απρόβλεπτη) η μορφή αστοχίας.

Edited by Brasco

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.