jimevi13 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2017 Ενημέρωση, μετά από λειτουργία 1 ώρας περίπου. Ο θόρυβος του αέρα στο σώμα έχει μειωθεί σημαντικά αλλά ακούγεται αν πας κοντά. Ο μαύρος δείκτης του μανόμετρου του αυτόματου (WILO) είναι στο 1,1 ενώ το πρωί ήταν 2,6 (!!!) Το ερώτημα είναι αν πρέπει να συνεχίσω για τον αέρα του δοχείου ή να αφήσω την κατάσταση όπως είναι; Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές και εύχομαι Καλή Χρονιά με Υγεία και .. σωστές συμβουλές και οδηγίες στο forum. Πρέπει να αλλάξεις δοχείο διαστολής. απο ότι φαίνεται χρειάζεσαι δοχείο διαστολής 35 lit. Ο θόρυβος στο μέσο και κάτω πρέπει να είναι βαρύς και απο το μέσο και πάνω να τον ακούς διαφορετικό σαν καμπάνα όπως σου είπα. με αυτό το τρόπο ρυθμίσεις την παροχή πίεσης νερού στο δίκτυο με αποτέλεσμα να παίρνει τις διαστολές όταν ζεσταίνεται. ΕΠΙ πλέον κοίτα το ενδεχόμενο να αλλάξεις και αυτόματο πλήρωσης διότι μπορεί να μην λειτουργεί σωστά εφόσον δεν ακούς να μπαίνει νερό. Φώναξε υδραυλικό διότι θα κάνεις κάτι που δεν θα ξέρεις πώς να το διορθώσεις. Εκτός απο την πανω βίδα ο αυτόματος έχει με μια στρόφιγγα μαύρη στο κάτω μέρος. αρχικά άνοιξε ΠΛΗΡΩΣ την κάτω στρόφιγγα . ΑΝ ΠΑΛΙ δεν ακούσεις νεράκι να τρέχει προς την εγκατάσταση έχει πρόβλημα και ο αυτόματος. Η πάτω βίδα που έχει είναι για την ρύθμιση πίεσης ΟΠΟΥ όταν settαριστεί δεν πρέπει ούτε να πέφτει ούτε να ανεβαίνει η πίεση. Απο την κάτω αν την έχεις κλειστή ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΝΕΡΟ. Όπως προείπα ΦΩΝΑΞΕ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ. αν ανεβάσεις πολύ την πίεση ΤΟΤΕ θα ανέβει η πίεση δικτύου. Αν ανέβει η πίεση δικτύου να κάνεις το σταυρό σου να είναι ΟΚ η βαλβίδα ασφαλείας με αποτέλεσμα να ανοίξει και να γεμίσεις νερά το λεβητοστάσιό σου. Κάνεις και πάλι το σταυρό σου να κλείσει βαλβίδα ασφαλείας διότι απο την πολυκαιρία μπορεί να μην σταματήσει και να στάζει με αποτέλεσμα να έχεις μόνιμα αέρα στο δίκτυο ή να κατεβαίνεις συχνά πυκνά και να συμπληρώνεις νεράκι. ΟΠΟΤΕ κάλεσε ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ να σου λύσει το πρόβλημα αν δεν πιάνουν τα χέρια σου και οι γνώσεις σου πάνω σε πρακτικό μέρος. Αυτά απο εμένα , καλή χρονιά να έχουμε και με όσο το δυνατό λιγότερες βλάβες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAKAP Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2017 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2017 Κατ' αρχάς, ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές σου, ευχόμενος Καλή Χρονιά με Υγεία και βελτίωση της επαγγελματκής σου δραστηριότητας. Στο διάστημα που πέρασε, παρακολούθησα από πιο κοντά τη λειτουργία της θέρμανσης και διαπίστωσα τα εξής: 1. Όταν μέτρησα 2,6 στο μανόμετρο του αυτόματου και στο πρόσθετο μανόμετρο στη βαλβίδα του δοχείου, είχε προηγηθεί από την προηγουμένη το άνοιγμα του αυτόματου, μετά από υποδείξεις συμφορουμιτών, κατά μισή βόλτα στην αρχή και άλλη μισή στη συνέχεια. Αργότερα μείωσα κατά μισή βόλτα και παραμένει έτσι. Μετά από αυτή την κίνηση, δεν ξαναείδα τα 2,6 αλλά η πίεση να κυμαίνεται από 1,1 έως 1,6 περίπου. 2. Παρακολούθησα, χθες πάλι, την πορεία του συστήματος και σε 1,5 ώρα λειτουργίας η θερμοκρασία ανέβηκε στους 70β (όσο νομίζω ότι έχω ορίσει), η πίεση πήγε στο 1,6 και ο θόρυβος στο σώμα μεγάλωσε, ενώ στην αρχή ήταν πολύ χαμηλός. Στις 3 ώρες, η θερμοκρασία ήταν 70β, η πίεση 1,6 και ο θόρυβος κάπως λιγότερος. 3. Συμπερασματικά, μετά τη μοναδική φορά που μέτρησα 2,6, λόγω του ανοίγματος του αυτόματου, δεν εμφανίστηκε ξανά αυτή η πίεση, και κυμαίνεται, πλέον, στα 1,1-1,6 bar. Ο θόρυβος στο σώμα είναι πολύ μικρός μέχρι την πρώτη ώρα λειτουργίας, μέχρι να πιάσει ο λέβητας τη θερμοκρασία του και, στη συνέχεια, αυξάνεται μέχρι να κλείσει ο κυκλοφορητής. Σε ότι αφορά στο δοχείο, (αντικατάσταση ή φούσκωμα με αέρα), έχω παρόμοιο δοχείο 200L στη γεώτρηση (υποθέτω ότι παρόμοιο μπαλόνι έχει και αυτό της θέρμανσης), το φουσκώνω μια φορά το χρόνο, με το μηχάνημα που έχω και γνωρίζω τη διαδικασία. Αυτό που δεν γνωρίζω, και κανείς δεν με έχει διαβεβαιώσει, είναι αν το πρόβλημα από το οποίο ξεκίνησα (θόρυβος στο σώμα) θα σταματήσει με την αντικατάσταση ή το φούσκωμα του δοχείου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dib Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2017 Κατ' αρχήν καλή χρονιά με υγεία ! Για τη συνέχεια θα πρότεινα να ηχογραφήσεις για 1' τον ήχο (με το κινητό σου) που ακούγεται και ανέβασε το να το ακούσουμε !!! Όσο για την πίεση τόσο σε ήρεμη κατάσταση (εκτός λειτουργίας) με πίεση 1,1 bar όσο και σε πλήρη λειτουργία (70ο C) με πίεση 1,6 (στο μανόμετρο του αυτόματου πλήρωση) είναι πολύ χαμηλές (το έγραψα και σε προηγούμενο ποστ μου). Συνεπώς, θα πρέπει να βάλεις αέρα στο δοχείο διαστολής ώστε ο μαύρος δείκτης να δείξει 1,5 bar σε κατάσταση εκτός λειτουργίας ... και σε πλήρη λειτουργία θα πρέπει να φθάνει τα 2,1-2,3 bar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAKAP Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2017 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2017 Καλή Χρονιά με Υγεία σε όλους. Προσπάθησα να ηχογραφήσω το θόρυβο με το κινητό αλλά, όπως είναι γνωστό, αυτού του είδους οι εφαρμογές δεν αποδίδουν αξιόπιστο ήχο. Αν και ο ήχος ακούγεται αμυδρά στο κινητό (η έντασή του είναι χαμηλή), τον επεξεργάστηκα σε αντίστοιχες εφαρμογές αλλά δεν μπόρεσα να αυξήσω την ένταση. Οι οδηγίες σου (φούσκωμα του δοχείου) έχουν στόχο, προφανώς, την καλλίτερη λειτουργία του συστήματος και αυτό το κάνω τουλάχιστον μια φορά το χρόνο στο αντίστοιχο δοχείο (200L) της γεώτρησης, για την ομαλή λειτουργία του συστήματος και, κυρίως, της αντλίας. Πρακτικά, όμως, δεν μπορεί να γίνει αυτή την περίοδο αφού πρέπει να αδειάσει η εγκατάσταση, έστω και για μια μέρα. Όπως έχω γράψει παραπάνω, δεν ξέρω αν θα σταματήσει ο θόρυβος με το φούσκωμα του δοχείου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2017 (edited) Φαίνεται πως η γραμμή δεν εξαερώνει σωστά. Κρατά αέρα (ψηλά στους σωλήνες) ο οποίος κατά η λειτουργία του κυκλοφορητή μεταφέρεται στο τέλος της γραμμής και προσπαθεί να κατεβεί προς το σώμα. Έτσι, ακούγεται το νερό, αναμεμιγμένο με αέρα, που κατεβαινει στο σωλήνα προσαγωγής. Προτείνω τα εξής: α) Δες αν υπάρχουν αυτόματα εξαεριστικά στη γραμμή και αν είναι ανοιχτά. Έχουν μία τάπα σαν αυτή της βαλβίδας του αυτοκινήτου, η οποία μπορεί να είναι κλειστή. Επίσης μπορεί να είναι κολλημένα και βουλωμένα. β) Αν δεν υπάρχουν τα εξεριστηκά ή δε δουλεύουν σωστά, ακολούθησε την παρακάτω διαδικασία: Μείωσε την πίεση στον κυκλωμα, ώστε στη γραμμή αυτή να έχεις πίεση λίγο πάνω από την ατμοσφαιρική (όσο μπορείς να το καταφέρεις αυτό). Με τον τρόπο αυτό πετυχαίνεις εκτόνωση του αέρα εντός των σωληνώσεων. Βάλε σε λειτουργία τον κυκλοφορητή και προσπάθησε να εξαερώσεις από το σώμα στο οποίο ακούγεται ο θόρυβος. Ο αέρας από τις σωληνώσεις θα οδηγηθεί στο σώμα. Αν το σώμα δεν έχει ανοδική κλίση προς το εξαεριστικό του, ίσως χρειαστεί διόρθωση. Η εκτόνωση του αέρα λογω της μείωσης της πίεσης θα βοηθήσει να οδηγηθεί μεγαλύτερη μάζα αυτού από τις σωληνώσεις προς το σώμα και εξαχθεί από το εξαεριστικό. Τέλος, ανέβασε την πίεση της εγκατάστασης, βάλτην σε λειτουργία και παρακολούθησέ την να δεις το αποτέλεσμα. Με την αύξηση της πίεσης, θα συμπιεστεί ο αέρας που παραμένει στο σώμα, πάνω από το εξαεριστικό, οπότε θα δημιουργηθεί "αποθήκη" για τον αέρα που ενδεχομένως μεταφερθεί εκεί στο μέλον. γ) Αν βαριέσαι να κάνεις το β, κάνε απλά μία εξαέρωση του σώματος με τον κυκλοφορητή σε λειτουργία Edited Ιανουάριος 14 , 2017 by miltos Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAKAP Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2017 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2017 Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου. 1. Δεν υπάρχουν αυτόματα εξαεριστικά ούτε σ' αυτή ούτε στις άλλες 2 γραμμές (σημειωτέον ότι, αυτή η γραμμή έχει το μικρότερο μήκος διαδρομής και τροφοδοτεί 3 σώματα). 2. Η εγκατάσταση θέρμανσης είναι αρκετά παλιά (60 ετών) και λειτουργούσε αρχικά με βαρύτητα (χωρίς κυκλοφορητή). Σταδιακά, στις τελευταίες δεκαετίες, έβαλα κυκλοφορητή, κατάργησα το εσωτερικό (ανοικτό) δοχείο διαστολής, που είχε μετατραπεί σε σώμα, και έβαλα κλειστό δοχείο στο υπόγειο, άλλαξα σύστημα τροφοδότησης πετρελαίου και φέτος την άνοιξη κατάργησα τη μια γραμμή που είχε τρυπήσει και μέσα από τις παλιές σωλήνες πέρασα νέες και τροφοδότησα το ίδιο παλιό σώμα. Τότε κάναμε συστηματική εξαέρωση σε όλα τα σώματα και δεν παρατηρήθηκε κανένα πρόβλημα. Από τις αρχές ΔΕΚ που άναψα τη θέρμανση, παρατηρήθηκε το φαινόμενο αυτό σε άλλη γραμμή. Το περίεργο είναι ότι αέρας δεν υπάρχει στα 2 προηγούμενα σώματα της γραμμής αυτής και ούτε στα υπόλοιπα σώματα των άλλων 2 γραμμών. Όποτε προσπαθώ να κάνω εξαέρωση σ' αυτό σώμα βγαίνει νερό ενώ ακούγεται συνεχώς ο θόρυβος του αέρα στην περιοχή του (παλαιού τύπου) διακόπτη. Φυσικά, όταν κλείνω το διακόπτη, σταματάει ο θόρυβος. Σημειωτέον ότι οι διακόπτες των 2 προηγούμενων σωμάτων έχουν κολλήσει και δεν τολμάω να τους ζορίσω. Οι εξαερώσεις γίνονται πάντα με τον κυκλοφορητή σε λειτουργία. 3. Δεν καταλαβαίνω πως μπορώ να μειώσω την ήδη χαμηλή πίεση του δικτύου (θυμίζω ότι σε ηρεμία το μανόμετρο του δοχείου δείχνει 1,1 bar σε ηρεμία και 1,6 όταν έχει ανέβει η θερμοκρασία του νερού. Σκέφτομαι να φουσκώσω το δοχείο αλλά πρέπει να διακόψω τη λειτουργία της θέρμανσης και αυτή την περίοδο δεν μπορώ να το κάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2017 Πως είναι κατασκευασμένο το δίκτυο? Φαντάστηκα πως υπάρχουν οριζόντιοι κλάδοι ψηλά στους τοίχους, από τους οποίους κατεβαίνουν σωλήνες προς τα σώματα. Αν το δίκτυο λειτοργούσε με φυσική ροή, λογικά οι κλίσεις του είναι σωστές. Μιλάμε για έναν όροφο μόνο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAKAP Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2017 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2017 Ναι, είναι ισόγεια μονοκατοικία και οι κλίσεις των 3 γραμμών που τρέχουν είτε ελεύθερες στο υπόγειο, όπως η συγκεκριμένη και τμήμα άλλης, είτε στο δάπεδο (καλυμμένο από πάτωμα, είναι καλές (σωστές) από την αρχική κατασκευή τους το 1951. Το πρόβλημα του θορύβου (αέρα; ) είναι ανεξήγητο αφού δεν υπήρχε στις προηγούμενες χειμερινές περιόδους και παρατηρήθηκε στη φετεινή περίοδο, μετά το άδειασμα του νερού για την αντικατάσταση των σωληνώσεων άλλης γραμμής, με το πέρασμα των νέων μέσα από τις παλιές (σκέψη δική μου, που τελικά υλοποιήθηκε από τους υδραυλικούς), για να αποφύγω το ξήλωμα του αντίστοιχου πατώματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 (edited) Η γραμμή λοιπόν τρέχει στο υπόγειο και το σώμα βρίσκεται στο ισόγειο. Το πιθανότερο είναι ότι το σώμα δεν έχει σωστή κλίση προς το εξαεριστικό. Η λάθος κλίση μπορεί να συνέβηκε κατά την ανακατασκευή της γραμμής, αν πχ το σώμα ξεκρεμάστηκε από τον τοίχο και επανατοποθετήθηκε. Σε αυτή την περίπτωση, αν κάνεις αυτό που γράφω παραπάνω στο β, θα λυθεί το πρόβλημα. Αν όχι, ανέβασε καμιά φώτο. Edited Ιανουάριος 16 , 2017 by miltos Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAKAP Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Μόλις μίλησα με τον ένα από τους 2 υδραυλικούς που έκαναν την αντικατάσταση της άλλης γραμμής. Όταν περιέγραψα το πρόβλημα, η άμεση απάντησή του ήταν ότι έχει "κρεμάσει" το σώμα από την πλευρά του διακόπτη και κρατάει αέρα εκεί. Είπε ότι η πρέπει να λύσουμε τη σύνδεση του διακόπτη για να φύγει ο αέρας και θα έρθει τις επόμενες μέρες αλλά προβληματίζομαι γιατί για να λύσουμε το διακόπτη, αν μπορεί να ξεβιδωθεί μετά από τόσα χρόνια, πρέπει να αδειάσουμε, έστω και για λίγα εκατοστά ύψους, τα νερά, οπότε θα παραμείνει εγκλωβισμένος αέρας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα