Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ο Ρίτσαρντ βλέπει την παραγγελία του να παραδίδεται στην αυλή του σπιτιού του στη Μεγάλη Βρετανία σε 13 μόλις λεπτά αφότου την καταχώρησε, χάρη στο πλήρως αυτόνομο drone της νεοσύστατης υπηρεσίας “Amazon Prime Air”.

 

 

Πρόκειται για την πρώτη παράδοση με πλήρως αυτόνομο, χωρίς πιλότο, drone από το διεθνές εγχείρημα του Τζεφ Μπέζος, η οποία μάλιστα έφερε χαμόγελα στην εταιρεία αλλά και την συνακόλουθη υπόσχεση ότι το συγκεκριμένο σύστημα παράδοσης θα επεκταθεί σύντομα σε εκατοντάδες ακόμα Βρετανούς.

 

 

Να σημειώσουμε πως οι δοκιμαστικές παραδόσεις με drone θα συνεχιστούν στη Μεγάλη Βρετανία, καθώς εκεί επιτρέπεται η πτήση drone σε μεγαλύτερες αποστάσεις απ’ όσο μπορεί να δει το μάτι του χειριστή. Yπενθυμίζεται ωστόσο, ότι επί του παρόντος τα drones της Amazon μπορούν να παραδίδουν μόνο παραγγελίες με βάρος μικρότερο από 2,2 κιλά, καιρού επιτρέποντος.

 

Πηγή: http://www.ergonblog...rone-video.html

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

Ενδιαφέρον θα ήταν να γνωρίζουμε τι νομοθεσία διέπεται για αυτές τις πτήσεις, πιστοποιήσεις, μέτρα ασφαλείας  ασφαλιστική κάλυψη κλπ.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ωραία, ανοίγουν νέες αγορές.

Υπάρχουν και κίνδυνοι αλλά θα το έχουν λάβει υπ'όψιν. Θα γίνει μάχη στα 2.4-2.5GHz. Και εδώ.

Edited by AMHxaNos
  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Έχει κανείς πληροφορίες για το πώς διασφαλίζονται από θέματα κλοπών; Γιατί μου φαίνονται ιδανικοί στόχοι.

Δημοσιεύτηκε

Ενδιαφέρον θα ήταν να γνωρίζουμε τι νομοθεσία διέπεται για αυτές τις πτήσεις, πιστοποιήσεις, μέτρα ασφαλείας  ασφαλιστική κάλυψη κλπ.

 

Από 1-1-2017 ισχύει η απόφαση  Αριθμ. Δ/ΥΠΑ/21860/1422 η οποία έχει δημοσιευθεί στο ΦΕΚ B 3152/2016  ( 30-Σεπτ-2016 ).

 

Προσωπικά στην συγκεκριμένη απόφαση βρίσκω αρκετά κενά και παραλείψεις και μου φαίνεται κάπως προχειροδουλειά. Μάλλον έγινε για να φτιάξουμε ένα νομικό καθεστώς το οποίο σύντομα θα το αλλάξουμε ξανά ( εναρμονίσουμε το λένε οι πολιτικάντιδες ) με την εφαρμογή πανευρωπαϊκών κανονισμών.

 

Στην Ελλάδα επιπλέον εξακολουθεί να είναι σε ισχύ η απόφαση Αριθμ. Δ2/Δ/352/17475 η οποία έχει δημοσιευθεί στο ΦΕΚ Β 9/2010 ( 13-Ιαν-2010 ) σχετικά με τα αερομοντέλα.

 

Ένα παράδειγμα του μπάχαλου που επικρατεί είναι ότι ενώ στην απόφαση του 2010 τα αερομοντέλα καθορίζονται επακριβώς με τεχνικά στοιχεία (πχ μάζα απογείωσης, πτερυγική επιφάνεια, πτερυγικός φόρτος, χαρακτηριστικά κινητήρα), αντίθετα ο ακριβής ορισμός του τι είναι  drone ( ή ΣμηΕΑ - Συστήματα μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών όπως τα ονομάζει )   στην απόφαση του 2016 επαφίεται στην φαντασία του ποιητή ή για να το πούμε λαϊκά μένει και ένα παραθυράκι του νόμου για να το εκμεταλλευθούνε κάποια τσακάλια δικηγόροι σε περίπτωση που "γίνει μία στραβή".

 

Εις τας Ευρώπας τώρα,  οι διάφοροι χρυσοπληρωμένοι κομισάριοι ακόμη ψάχνονται και ασχολούνται με το να φτιάχνουν ωραία πάουερ-πόϊντ για να δικαιολογήσουν τους παχυλούς μισθουλάκους τους. Από την άλλη μεριά στην Ευρώπη υπάρχει και η EASA που το παλεύει το θέμα αλλά η εκτίμησή μου είναι ότι θα δούμε κανένα Ευρωπαϊκό νομοθέτημα-τερατούργημα το οποίο θα έχει φτιαχτεί στο πόδι μετά από καμιά τρομοκρατική επίθεση με αυτά τα μαραφέτια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.