atsalovergas Δημοσιεύτηκε January 11, 2017 at 08:23 πμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2017 at 08:23 πμ Πάντως η apple είναι μεγάλο "σχολείο" όσον αφορά το marketing. Αποδεικνύει ότι μπορείς να πουλήσεις το προϊόν σου στην τιμή που θες,αρκεί ο αγοραστής να μην αισθάνεται εξαπατημένος. Ακόμη και η γραμματοσειρά που χρησιμοποιεί είναι αποτέλεσμα έρευνας. Ως επαγγελματίες θα έπρεπε να μιμηθούμε αρκετά πράγματα από την συγκεκριμένη εταιρεία.
akaliak Δημοσιεύτηκε January 11, 2017 at 09:25 πμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2017 at 09:25 πμ Σωστός....
tetris Δημοσιεύτηκε January 11, 2017 at 09:30 πμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2017 at 09:30 πμ Αυτό είναι το ένα σκέλος του πλασαρίσματος (το καλό) Το άλλο, είναι να σου δημιουργεί την αίσθηση, ότι χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν είσαι πίσω από την εποχή σου.
akaliak Δημοσιεύτηκε January 11, 2017 at 09:52 πμ Δημοσιεύτηκε January 11, 2017 at 09:52 πμ Καλά αυτό το αισθάνονται μόνο οι αδαείς στον χώρο της τεχνολογίας...
GabeR Δημοσιεύτηκε January 12, 2017 at 08:12 πμ Δημοσιεύτηκε January 12, 2017 at 08:12 πμ Μιλάμε κυρίως για το design στο οποίο είναι κορυφαία. Όχι ότι τα πάει άσχημα και με την τεχνολογία...
Anton_civeng Δημοσιεύτηκε January 12, 2017 at 01:53 μμ Δημοσιεύτηκε January 12, 2017 at 01:53 μμ Η σημειολογία της προβολής του "genius" (=Apple) μέσα σε ένα οπισθοδρομικό περιβάλλον είναι εμφανέστατη. Αυτό εξ΄ άλλου (λαϊκά ο εξυπναδισμός) αποτελεί το βασικό concept των παλαιοτέρων διαφημίσεων της εταιρείας αυτής : http://www.theverge.com/2012/7/28/3197951/apple-olympic-ads-genius-bar-embarass . Αυτό εμβληματικά προβάλλεται ακόμη και με την σκόπιμη επιλογή του ΤΑΧΙ που έφερε την κοπελίτσα και που δεν είναι παρά ένα AUSTIN MORRIS 1100-1300 του 1965 !!! ( παρεμπιπτόντως ποτέ αυτά δεν έγιναν taxi στην Ελλάδα). Η εταιρεία προφανώς δεν διάλεξε να προβληθεί απέναντι σε ανταγωνιστές της με το νέο της "ατού" που ακούει στο όνομα "depth-of-field effect" που σίγουρα δεν πρόκειται και για τίποτε το σπουδαίο..... Διάλεξε λοιπόν να προβληθεί απέναντι σε γραφικούς παντελώς techno- άσχετους. Το κατά πόσο τώρα εμείς μπορούμε να υπολογίζουμε στην προβολή ή την προσβολή της Ελλάδας μέσα από το video αυτό όταν το μόνο αναγνωριστικό στοιχείο για τον πέρα της γης ξένο είναι το "Χονολουλού - Χονολουλού" που ακούγεται από το τραγουδάκι, είναι ένα θέμα........! Σίγουρα πάντως η διαφήμιση αποπνέει μία ηρεμία και γλαφυρότητα μακριά από διαφημίσεις πολλών άλλων που ακόμη και σεξιστικά υπονοούμενα περιέχουν με "σηκωμένα άλογα", μαύρους καβαλάρηδες, στανήσιδες και ..."στα μπούτια στα μπούτια".... για το ...Ελληνικό Πάσχα !
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα