Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Η διάταξη του άρθρου 73 παρ.2 του ν.2960/2001, όπως περιλαμβάνεται στο σκεπτικό της υπ' όψιν δικαστικής απόφασης, αναφέρεται ότι ορίζει ότι: "ως καύσιμο κινητήρων θεωρούνται τα καύσιμα που χρησιμοποιούνται σε μηχανές ή συσκευές, στις οποίες η χημική ενέργεια του καυσίμου, μέσω της καύσης, μετατρέπεται σε θερμική ενέργεια και εν συνεχεία σε κινητική ενέργεια, ενώ ως καύσιμα θέρμανσης, θεωρούνται τα προοριζόμενα να χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για την λειτουργία κεντρικών συστημάτων θέρμανσης (καλοριφέρ) ή άλλων μέσων για τη θέρμανση ανθρώπων στους χώρους κατοικίας διαμονής ή εργασίας τους".

Τι νομοθετικό κενό βλέπεις στη γραμματική αυτή διατύπωση;

Ότι για τις κατηγορίες θέρμανσης είναι συγκεκριμένος αλλά δεν καλύπτει όλες τις εφαρμογές όπως βλέπεις ενώ για την κίνηση είναι αόριστος και τις περιλαμβάνει όλες.(καταλήγει σε χρήση κινητικής ενέργειας).

Εσύ δηλαδή είσαι σύμφωνος για τη χρήση πετρελαίου κίνησης (για τη θέρμανση ΖΝΧ).Καταλήγει σε κινητική ενέργεια η συγκεκριμένη χρήση;

  • Απαντήσεις 25
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Ότι για τις κατηγορίες θέρμανσης είναι συγκεκριμένος αλλά δεν καλύπτει όλες τις εφαρμογές όπως βλέπεις ενώ για την κίνηση είναι αόριστος και τις περιλαμβάνει όλες.(καταλήγει σε χρήση κινητικής ενέργειας).

Εσύ δηλαδή είσαι σύμφωνος για τη χρήση πετρελαίου κίνησης (για τη θέρμανση ΖΝΧ).Καταλήγει σε κινητική ενέργεια η συγκεκριμένη χρήση;

Αντιλαμβάνομαι τι εννοείς αλλά καταλαβαίνω ότι η υπ'όψιν δικαστική απόφαση κρίνει ερμηνεύοντας τη διάταξη αυτή ότι για άλλη χρήση πλην της θέρμανσης (καλοριφέρ) ή άλλων μέσων για τη θέρμανση ανθρώπων στους χώρους κατοικίας διαμονής ή εργασίας τους θα πρέπει να χρησιμοποιείται καύσιμο (πετρέλαιο) που δεν έχει ευνοϊκή δασμολόγηση είτε δηλαδή η χρήση αυτή είναι προς σκοπό "κίνησης" είτε προς σκοπό "άλλης χρήσης".

Δημοσιεύτηκε

Αντιλαμβάνομαι τι εννοείς αλλά καταλαβαίνω ότι η υπ'όψιν δικαστική απόφαση κρίνει ερμηνεύοντας τη διάταξη αυτή ότι για άλλη χρήση πλην της θέρμανσης (καλοριφέρ) ή άλλων μέσων για τη θέρμανση ανθρώπων στους χώρους κατοικίας διαμονής ή εργασίας τους θα πρέπει να χρησιμοποιείται καύσιμο (πετρέλαιο) που δεν έχει ευνοϊκή δασμολόγηση είτε δηλαδή η χρήση αυτή είναι προς σκοπό "κίνησης" είτε προς σκοπό "άλλης χρήσης".

 

Kαλημερα

 

Οι συγκεκριμένοι νόμοι, για την μη χρηση πετρελαιου θερμανσης για αλλους λόγους εκτός απο θέρμανση εκδόθηκαν προκειμένου να σταματήσουν (τιμωρήσουν) όσους έχουν πετρελαιοκίνητα οχήματα και χρησιμοποιουν αντι πετρελαίου κίνησης το πετρέλαιο θέρμανσης, το οποίο είναι αρκετά πιο φτηνό στο κόστος...

Δημοσιεύτηκε

Αντιλαμβάνομαι τι εννοείς αλλά καταλαβαίνω ότι η υπ'όψιν δικαστική απόφαση κρίνει ερμηνεύοντας τη διάταξη αυτή ότι για άλλη χρήση πλην της θέρμανσης (καλοριφέρ) ή άλλων μέσων για τη θέρμανση ανθρώπων στους χώρους κατοικίας διαμονής ή εργασίας τους θα πρέπει να χρησιμοποιείται καύσιμο (πετρέλαιο) που δεν έχει ευνοϊκή δασμολόγηση είτε δηλαδή η χρήση αυτή είναι προς σκοπό "κίνησης" είτε προς σκοπό "άλλης χρήσης".

Θα το θεωρούσα πιο ορθό να λέγανε ότι για το ΖΝΧ να χρησιμοποιείται πετρέλαιο θέρμανσης όμως για δημοσιονομικούς λόγους η τιμή του θα είναι ίδια με του πετρελαίου κίνησης.

Ας το διατυπώνανε καλύτερα:)

Το πρόβλημα όμως εξακολουθεί να παραμένει. Άρα είτε θα πρέπει να γίνει μια νομοθετική ρύθμιση η οποία θα επιτρέπει τη χρήση πετρελαίου θέρμανσης για ΖΝΧ είτε θα έχουμε μια κατηγορία πετρελαίου θέρμανσης για ΖΝΧ με άλλη τιμή είτε θα πρέπει να εξεταστεί πάλι από την Ολομέλεια του Α.Π σε βάθος χρόνου ώστε να αλλάξει η νομολογία.

Δημοσιεύτηκε

Θα το θεωρούσα πιο ορθό να λέγανε ότι για το ΖΝΧ να χρησιμοποιείται πετρέλαιο θέρμανσης όμως για δημοσιονομικούς λόγους η τιμή του θα είναι ίδια με του πετρελαίου κίνησης.

Ας το διατυπώνανε καλύτερα :)

Το πρόβλημα όμως εξακολουθεί να παραμένει. Άρα είτε θα πρέπει να γίνει μια νομοθετική ρύθμιση η οποία θα επιτρέπει τη χρήση πετρελαίου θέρμανσης για ΖΝΧ είτε θα έχουμε μια κατηγορία πετρελαίου θέρμανσης για ΖΝΧ με άλλη τιμή είτε θα πρέπει να εξεταστεί πάλι από την Ολομέλεια του Α.Π σε βάθος χρόνου ώστε να αλλάξει η νομολογία.

αφου θα είναι ίδια η τιμή συμφέρει να παραγγείλω πετρέλαιο κίνησης, το οποιο έχει λιγότερα ppm θείου και άρα είναι πιο καθαρό και προσφέρει μικρότερη ρύπανση στην ατμόσφαιρα και περισσότερη υγεία στον καυστήρα μου!!!!

Δημοσιεύτηκε

Το πρόβλημα όμως εξακολουθεί να παραμένει. Άρα είτε θα πρέπει να γίνει μια νομοθετική ρύθμιση η οποία θα επιτρέπει τη χρήση πετρελαίου θέρμανσης για ΖΝΧ είτε θα έχουμε μια κατηγορία πετρελαίου θέρμανσης για ΖΝΧ με άλλη τιμή είτε θα πρέπει να εξεταστεί πάλι από την Ολομέλεια του Α.Π σε βάθος χρόνου ώστε να αλλάξει η νομολογία.

Πολύ σωστά. Μια νέα νομοθετική ρύθμιση θα μπορούσε να δώσει ενδεχομένως κάποιες λύσεις, αλλά δε νομίζω ότι υπάρχουν τέτοιες σκέψεις. Άρα στο σημείο αυτό υπεισέρχεται αναγκαστικά η τεχνική επίλυση κάθε τυχόν σχετικού ζητήματος ώστε να μην υπάρχει καμιά σύγκρουση με τις σχετικές διατάξεις έτσι όπως αυτές ερμηνεύτηκαν από την υπ´ όψιν δικαστική απόφαση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.