ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 22 , 2009 Για λόγους ενημέρωσης να προσθέσω τον σύνδεσμο http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+TA+P6-TA-2009-0341+0+DOC+XML+V0//EL#title2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
daedal Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 23 , 2009 Το θέμα δεν είναι αν είναι υποχρεωμένοι. Το θέμα είναι αν εφαρμόζεται. Και αν όντως εφαρμόζεται, από πότε εφαρμόζεται; Το έχεις δει με τα μάτια σου, διότι εγώ όχι. Ισως δεν έτυχε... Και μου είπαν, ότι δεν εφαρμόζεται διότι τα διλυστήρια τα διυλιστήρια δν φορτώνουν σε βυτιοφόρα δεν έχουν σύστημα ανάκτησης των ατμών από τα βυτιοφόρα. Δεν θέλω να το πιστεψω, αλλά από την άλλη μεριά... γιατί δεν το έχω δει πουθενά; Φίλε μου Κώστα, 1. Μάλλον δν έτυχε 2. Τα διυλιστήρια δν φορτώνουν σε βυτιοφόρα 3. Οι εγκαταστάσεις αποθήκευσης και διακίνησης υγρών καυσίμων είναι αυτές που φροντίζουν για τον ανεφοδιασμό των πρατηρίων και οι οποίες σαφώς και υποχρεούνται από την νομοθεσία (για χωρητικότητες > 2000 μ3) να έχουν ανακτήση ατμών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CostasV Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 24 , 2009 Δηλαδή έχεις δει βυτιοφόρα που να παραλαμβάνουν τους ατμούς, όταν ξεφορτώνουν σε πρατήριο; Τι φίρμα πρατήριο/α και από πότε περίπου; Διότι εγώ, όταν δω βυτίο να ξεφορτώνει κοιτάζα προσεκτικά.... αλλά τίποτα, εδώ στην Θεσσαλονίκη. Οταν έγραφα "διλυστήρια" δεν ήμουν σαφής, και φυσικά εννοούσα τις εγκαταστάσεις φόρτωσης των βυτιοφόρων. ...οι οποίες σαφώς και υποχρεούνται από την νομοθεσία (για χωρητικότητες > 2000 μ3) να έχουν ανακτήση ατμών. Είπαμε, άλλο τι υποχρεούνται και άλλο το τι γίνεται στην πράξη. Και εδώ στην Θεσσαλονίκη βλέπω μόνο μία μάνικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daedal Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 , 2009 Ενδεχομένως στην περίπτωση σου να ξεφορτώνονταν πετρέλαιο (κίνησης ή θέρμανσης). Για ευνόητους λόγους, φίρμα δν θα σου πω αλλά στην περίπτωση μας μιλάμε για μεγάλη πολυεθνική εταιρία.... ;..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cortex Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2009 Όπως η ανάκτηση στο stage ΙΙ ( ατμοί από πιστόλι αντλίας ) πρόκειται να γίνεται στη δεξαμενή της Super LRP. Αν δε κάνω λάθος αντίστοιχα και στο βυτίο αυτή τη στίγμη γίνεται σε ένα διαμέρισμα από εκεί που φεύγει η μάνικα του βυτίου και συνδέεται στο σύστημα ανάκτησης ατμών του πρατηρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CostasV Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2009 Φαίνεται να γνωρίζεις κάποια πράγματα για το stage II. Μπορείς να μας ενημερώσεις, δίνοντας συνδέσμους σε μη εμπορικές εταιρείες, εάν είναι δυνατόν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
fraafr Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2009 Σίγουρα για λόγους ταχύτητας, δεν χρησιμοποιείται το σύστημα ανάκτησης ατμών. Είναι στην ευθύνη του πρατηριούχου και του οδηγού του βυτιοφόρου για να γίνει η σύνδεση. Κατά την παραλαβή του καυσίμου από τις τερματικές μονάδες στο βυτιοφόρο, υπάρχει ειδικός εξοπλισμός ο οποίος συνδέεται μαζί με τις σωλήνες και κάνει απευθείας ανάκτηση και υγροποίηση του ατμού σε βενζίνη και προώθηση ξανά στην δεξαμενή. Μάλιστα δεν μπορεί να γίνει φόρτωση εάν δεν συνδεθεί το σύστημα. Δεν υπάρχει βυτιοφόρο-πρατήριο-τερματική εγκατάσταση που έχει νόμιμη άδεια κυκλοφορίας-λειτουργίας να μην είναι εφοδιασμένο/η με το συγκεκριμένο σύστημα. Τα βυτιοφόρα παραλαμβάνουν τους ατμούς και τους επιστρέφουν στις τερματικές εγκαταστάσεις για επεξεργασία (υγροποίηση ή καταστροφή). Τώρα στη μετέπειτα πορεία τι κάνουν οι οδηγοί-πρατηριούχοι, τα είπαμε παραπάνω. Επιπτώσεις από την μη χρήση του συγκεκριμένου συστήματος, δημιουργία δυσοσμίας και εκρηκτικού μίγματος και επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τους υδρογονάνθρακες. Υπέυθυνοι για έλεγχο της διαδικασίας, ειδικό κλιμάκιο του τμήματος περιβάλλοντος της νομαρχίας με αρκετές βαρβάτες "καμπάνες".΄ Για όσους ψάχνουν σχέδια-σκαριφήματα : σελ ΥΜΕ http://www.yme.gr/index.php?tid=720&page=2&aid= http://www.yme.gr/pdf/erm.egg/ar.10.7.1.pdf και μελοντικα για stage 2 : http://www.yme.gr/pdf/erm.egg/ar.10.8.1.A-10.8.1.B.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
χριστίνα Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2009 αν μπορεις να μου στείλεις το e-mail σου μπορώ να σου τα στείλω τα σχέδια που ζητάς και την τεχνική περιγραφή Παρακαλώ συμπληρώστε την ειδικότητα σας στο προφίλ σας ,ευχαριστώ ZaXoYs Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckiriako Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2009 Αν θες, με σβησμένα στοιχεία κτλ μπορείς να τα ανεβάσεις στο Downloads για να μπορούν να τα δουν και άλλα μέλη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
χριστίνα Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2009 μπορείς να μου πεις την διαδικασία για να τα ανεβάσω δεν ξέρω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα