Energiakia Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Καλησπέρα, Πρόσφατα αποφασίσαμε να κάνουμε εγκατάσταση φυσικού αερίου και μας προέκυψε το εξής θέμα. Ο τρόπος που έγινε η συνδεσμολογία στον τελευταίο μετρητή της πολυκατοικίας δεν επιτρέπει την επέκταση του σωλήνα παροχής (σωλήνας 1) ώστε να πάρουμε και εμείς αέριο (στην φωτογραφία φάινεται πως ο κάθετος σωλήνας 2 στον δεύτερο μετρητή εμποδίζει τον οριζόντιο 1 να συνεχίσει προς καινούριο μετρητή που πρέπει να τοποθετηθεί στα αριστερά) Δεν θέλω να σχολιάσω το τραγικό του πράγματος και το πώς κανένας δεν δέχεται να αναλάβει την ευθύνη (εργολάβος- υπεργολάβος κλπ) Το πρόβλημά μου είναι πώς η εγκατάσταση στο διαμέρισμά΄έχει τελειώσει αλλά ο μετρητής προφανώς δεν μπορεί να μπεί και δεν έχουμε αέριο. Ξέρει κάποιος πως μπορούμε να κινηθούμε? Ευχαριστώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 μεχρι και τον καυστηρα υπευθυνη ειναι η εταιρια Κανονικα οι εγκαταστατες πρεπει να δουλεψαν με δικα της σχεδια. Καλεσε την και δες τις διαταξεις. απλα, ο μαστορας, ενω το αριστερα το εχει "χωρεσει" πισω απο την μπροστινη καθετη σωληνα το δευτερο το "αλφαδιασε" πανω στην β' καθετη... ενω, αν δεν τον "επαιρνε" επρεπε να βαλει εξ αρχης μια γωνια και μια επεκταση.. [αλλα δεν ειχε λογο να μην τον "παρει" αφου ηδη το πρωτο "εκατσε" στα ισια του..... Μην χασουμε τωρα και τον ορισμο της ευθειας.... :mrgreen: κατι στραβο εχει κανει. υγ1 αν εφευγε εκεινη η σανιδα στον τοιχο θα σε επαιρνε να βαλεις μια γωνιά??? υγ2 οσο για "μονωσεις" ...... καλα τωρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
dib Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 μεχρι και τον καυστηρα υπευθυνη ειναι η εταιρια Δημήτρη επέτρεψε μου να σε διορθώσω .... η εταιρία είναι υπεύθνη μέχρι ΚΑΙ τον μετρητή ... απο κεί και περα είναι υπεύθυνος ο εγκαταστάτης της κάθε αυτόνομης εγκατάστασης ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 (edited) Το πρόβλημά μου είναι πώς η εγκατάσταση στο διαμέρισμά΄έχει τελειώσει αλλά ο μετρητής προφανώς δεν μπορεί να μπεί και δεν έχουμε αέριο. Σας είπε η ΕΠΑ ότι δεν μπορεί να μπει ο μετρητής ή το υποθέτετε εσείς? Θεωρώ ότι με μία συννενόηση με την ΕΠΑ θα λυθεί εύκολα το "πρόβλημα". Edited Ιανουάριος 16 , 2017 by miltos Link to comment Share on other sites More sharing options...
deathlok Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 (edited) Ποιες μονωσεις Δημήτρη; Εσύ ζητάς μετρητή από την εταιρία αν σου βγάλει δυσκολία τότε απευθύνεσαι σε αυτόν που έβαλε τελευταίος και έκλεισε την παροχή. Αν είναι σοβαρός θα έρθει να το διορθώσει. Αν είναι η gazpro που το έκανε επειδή είναι εμπορικός συνεργάτης του αερίου Αττικής πες τους πως θα το αναφέρεις στο αέριο. Κανένας εμπορικός συνεργάτες δεν θέλει να κακολογουνται οι δουλειές του. Edited Ιανουάριος 16 , 2017 by deathlok Link to comment Share on other sites More sharing options...
skidoo23 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 (edited) Οτι λεει ο dib, η εταιρια ειναι υπεύθυνη μεχρι τον μετρητη. Edited Ιανουάριος 16 , 2017 by skidoo23 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Αυτα δυστυχώς είναι τα προλήματα οταν δεν μπορούν να συνεννοηθούν 5 ιδιοκτήτες ούτε για τα αυτονόητα. Να δώσουν την δουλεία πακέτο σε έναν εργολάβο. Και μετά βλέπεις τις αηδίες αυτές σε όλη την όψη της οικοδομής.... Εν τέλη νομίζω οτι είναι θέμα ΕΠΑ το αν μπορεί να μπει ο μετρητής ή όχι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 16 , 2017 Δημήτρη επέτρεψε μου να σε διορθώσω .... η εταιρία είναι υπεύθνη μέχρι ΚΑΙ τον μετρητή ... απο κεί και περα είναι υπεύθυνος ο εγκαταστάτης της κάθε αυτόνομης εγκατάστασης ! Ποιες μονωσεις Δημήτρη; Εσύ ζητάς μετρητή από την εταιρία αν σου βγάλει δυσκολία τότε απευθύνεσαι σε αυτόν που έβαλε τελευταίος και έκλεισε την παροχή. Αν είναι σοβαρός θα έρθει να το διορθώσει. Αν είναι η gazpro που το έκανε επειδή είναι εμπορικός συνεργάτης του αερίου Αττικής πες τους πως θα το αναφέρεις στο αέριο. Κανένας εμπορικός συνεργάτες δεν θέλει να κακολογουνται οι δουλειές του. σωστα... υποθετω λοιπον οτι, μεχρι να φτασει το αεριο μεχρι και τον μετρητη, η εταιρια εχει δοσει σχετικα κατασκευαστικα σχεδια... Αυτο που εγινε ειναι οτι, πανω στην "οδευση" του σωληνα προς την γ' παροχη...ο μαστορας εβαλε την κατακορυφη της β΄ με αποτελεσμα να εμποδιζει την "προεκταση". Επομενως η αεριο θα πρεπει να "επισημανει" το λαθος και να βρει τροπο επιδιορθωσης. καλη συνεχεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzitzikas Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2017 (edited) την βάνα του καταναλωτή μετά τον μετρητή αερίου, εκει στην Αθήνα, που την έχετε, μέσα στο ερμάριο του μετρητή? Γιατι δεν βλέπω βάνα στην έξοδο του ερμαρίου,όπως γίνεται εδώ στην θεσσαλονίκη. δειτε μια σχετική φώτο απο εδω οσον αφορα την περιπτωσή σου, θα επρεπε ο τεχνικος να ειχε βγει απο τα πλάγια-δεξια του κουτιου για να μην κλείσει την παροχή της ΕΠΑ. Επισης η παροχή της ΕΠΑ έπρεπε να είναι πιο πάνω θα έλεγα. Edited Φεβρουάριος 9 , 2017 by tzitzikas Link to comment Share on other sites More sharing options...
deathlok Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2017 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2017 Συνήθως μπαίνει μέσα στο ερμαριο αμέσως μετά το ρακορ. Αν χωράει βάζουμε και το ταυ μέσα στο ερμαριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα