Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Με 2 μετροπόντικες θα γίνει η διάνοιξη της Σήραγγας της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Θανάση Παπαδόπουλο η επιλογή αυτή θα βοηθήσει στην γρηγορότερη διάνοιξη καθώς τα δύο ΤΒΜ θα ξεκινήσουν από τα 2 άκρα της γραμμή και θα συναντηθούν σε κάποιον ενδιάμεσο σταθμό έχοντας σκάψει ο καθένας περίπου 6χλμ. Η δημοπράτηση της νέας Γραμμής του Μετρό της Αθήνας τοποθετήθηκε από τον κο Παπαδόπουλο μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους.

 

Όπως ανέφερε πρόκειται για το πρώτο τμήμα της Γραμμής από το Άλσος Βεϊκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή μήκους 12,9χλμ με 14 υπόγειους σταθμούς. Το σύνολο της Γραμμής 4 θα έχει 30χλμ μήκους με 33 σταθμούς.

 

Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 θα ενώσει το κέντρο της Αθήνας με τα Ανατολικά προάστια της πόλης. Η δημοπράτηση αναμένεται να διαρκέσει περίπου 1 έτος και τα έργα να ξεκινήσουν το 2018

 

Το κόστος υπολογίστηκε σε 1,4 δισ ευρώ. Οι περιοχές που θα δημιουργηθούν Σταθμοί θα κατασκευαστούν στις περιοχές Γαλάτσι, Κυψέλη, Γκύζη, Κολωνάκι, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.

 

Σταθμοί Ανταπόκρισης θα είναι οι Σταθμοί: Ακαδημίας (με το σταθμός Πανεπιστήμιο της Γραμμής 2), Ευαγγελισμός (με Γραμμή 3).

 

Η γραμμή 4 θα κατασκευαστεί με πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά, όλοι οι σταθμοί θα είναι πλάγιοι, όμως θα διαθέτουν συρμούς υπεραυτόματους που θα κινούνται χωρίς οδηγό ενώ θα υπάρχουν θύρες ασφαλείας στις αποβάθρες οι οποίες θα ανοίγουν μόνο όταν ο συρμός θα έχει φτάσει και θα έχει ακινητοποιηθεί. Οι σήραγγες θα είναι διπλές (μία για κάθε κατεύθυνση).

 

Το έργο του τμήματος ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΓΟΥΔΗ της νέας γραμμής 4 θα χρηματοδοτηθεί από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 (μέσω του Ε.Π.ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ) και την ΕΤΕπ σε ποσοστό που φτάνει το 75%.

 

Τα έργα αναμένεται να διαρκέσουν 7-8 χρόνια, με το 2025 να είναι μάλλον η χρονιά σταθμός όπου προβλέπεται η λειτουργία του πρώτου τμήματος της Γραμμής 4. Προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί αν η γραμμή λειτουργήσει τμηματικά και κάποιοι σταθμοί λειτουργήσουν νωρίτερα.

 

H πρώτη φάση της δημοπράτησης ξεκινά με τη φάση της προεπιλογής, ενώ στη συνέχεια αυτοί που θα περάσουν στη Β`φάση θα καλεστούν να δώσουν την τεχνική και οικονομική προσφορά τους.

 

Θα κατασκευαστούν οι παρακάτω σταθμοί:

1.Σταθμός 'Άλσος Βεΐκου, Διασταύρωση Βεΐκου και Τραλλέων

2.Σταθμός Γαλάτσι, Διασταύρωση Γαλατσίου και Βεΐκου

3.Σταθμός Κυψέλη, Πλατεία Κυψέλης

4.Σταθμός Δικαστήρια, Διασταύρωση Ευελπίδων και Μουστοξύδη

5.Σταθμός Αλεξάνδρας, Διασταύρωση Αλεξάνδρας και Μουστοξύδη

6.Σταθμός Εξάρχεια, Πλατεία Εξαρχείων

7.Σταθμός Ακαδημία, Διασταύρωση Ακαδημίας και Σίνα

8.Σταθμός Κολωνάκι, Πλατεία Κολωνακίου

9.Σταθμός Ευαγγελισμός, Διασταύρωση Βασ. Σοφίας, Ριζάρη και Βασ. Κωνσταντίνου

10.Σταθμός Καισαριανή, Διασταύρωση Υμηττού και Εθν. Αντιστάσεως

11.Σταθμός Νήαρ Ηστ, Εθν. Αντιστάσεως

12.Σταθμός Ιλίσια, Πλατεία Κύπρου

13.Σταθμός Ζωγράφου, Πλατεία Γαρδένια

14.Σταθμός Γουδί, Πλατεία Ελευθερίας

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Στο έργο περιλαμβάνεται η μελέτη και κατασκευή του Α`τμήματος της Γραμμής 4, ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΓΟΥΔΗ, η κατασκευή των έργων πολιτικού μηχανικού, η προμήθεια, εγκατάσταση, δοκιμές και θέση σε λειτουργία του αναγκαίου εξοπλισμού του έργου καθώς και η προμήθεια τροχαίου υλικού.

 

Επίσης στο αντικείμενο περιλαμβάνεται η κατασκευή νέου Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) και νέου κτηρίου Συντήρησης και Επισκευών Συρμών στο αμαξοστάσιο Σεπολίων. Έχει αποφασιστεί για τη διάνοιξη να χρησιμοποιηθεί ΤΜΒ, δηλαδή Μετροπόντικας. Το έργο είναι περίπλοκο από τη φύση του καθώς η διάνοιξη σηράγγων και σταθμών θα γίνει σε πυκνοκατοικημένο αστικό περιβάλλον.

 

Μεταξύ άλλων στο έργο θα περιλαμβάνεται:

 

-Το σύστημα αερισμού σηράγγων Μετρό

-Το σύστημα ισχύος έλξης

-Η σιδηροδρομική επιδομή του έργου

-Το σύστημα σηματοδότησης τύπου CBTC

-Το σύστημα συλλογής κομίστρου με έξυπνες κάρτες

-Η προμήθεια και θέση σε λειτουργία 14 συρμών χωρίς οδηγό

-Σταθμοί με πετάσματα και θύρες ασφαλείας στις αποβάθρες

 

Πηγή: http://www.ypodomes....s-tis-grammis-4

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

...καθώς τα δύο ΤΒΜ θα ξεκινήσουν από τα 2 άκρα της γραμμή και θα συναντηθούν σε κάποιον ενδιάμεσο σταθμό έχοντας σκάψει ο καθένας περίπου 6χλμ.

 

... Οι σήραγγες θα είναι διπλές (μία για κάθε κατεύθυνση).

 

 

Click here to view the είδηση

 

Πώς συμβιβάζονται αυτά τα δύο???

Δημοσιεύτηκε

Ε, άμα σκάβει το κάθε TBM από μια σήραγγα, δεν θα έρθουν μούρη με μούρη στον, έτσι κι αλλιώς ήδη ανοιγμένο, σταθμό, αλλά θα κουνήσουν το μαντίλι ο ένας στον άλλο καθώς θα κινούνται αντίθετα. Αλλιώς θα σταυροφιληθούνε αν σκάβουν την ίδια.

Δημοσιεύτηκε

Πολύ χρήσιμο έργο, θα αναβαθμίσει τις περιοχές από τις οποίες διέρχεται, κυρίως τα Εξάρχεια όπου θα πάρουν πόδι οι μπαχαλάκηδες.

Σημειώνω το Σταθμό της Ευελπίδων και την πλατ. Γαρδένιας που θα κάνει τις ζωές των δικηγόρων και των φοιτητών πιο εύκολη.

Δημοσιεύτηκε

....

 

Τα έργα αναμένεται να διαρκέσουν 7-8 χρόνια, με το 2025 ...... Βάλε καμιά δεκαετία για να είμαστε και μέσα...

 

 

...., κυρίως τα Εξάρχεια όπου θα πάρουν πόδι οι μπαχαλάκηδες....

 

Κοίτα αν δε βιάζεσαι καλά είναι, δίνεις και μια δεκαετία μπροστάντζα, αλλά άμα βιάζεσαι ρίξτο κούλη, είπε την άλλη μέρα θα τα καθαρίσει...

 

Ρε τι άλλο θα διαβάσουμε!!! lol

Δημοσιεύτηκε (edited)
Πώς συμβιβάζονται αυτά τα δύο??? 

 

 

Η σήραγγα είναι μία.

 

Στην μέση τοποθετείται χώρισμα εκ των υστέρων,τόσο για στατικούς λόγους,όσο και για λόγους ασφαλείας κατά την διάρκεια λειτουργίας του έργου. Φαντάσου κάτι σαν cut & cover σε οδό 2 κατευθύνσεων,διανοιγμένο από ΤΒΜ. (τραβηγμένο παράδειγμα)

Edited by atsalovergas

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.