Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα σε όλους,

 

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τον καυστήρα και θα ήθελα την βοήθειά σας.

 

Αρχικά να αναφέρω ότι είμαι Μηχανολογος Μηχανικός αλλά δεν έχω ασχοληθεί επαγγελματικα με θέρμανση.

Πρίν ΄μερικές μέρες γέμισα τη δεξαμενή πετρελαίου. Την αμέσως επόμενη μέρα ο καυστήρας σταμάτησε και άναψε το reset του ηλεκτρονικού του. Πατώντας το, ο καυστήρας άρχισε να λειτουργεί κανονικά και δούλεψε μέχρι να δώσουν εντολή οι θερμοστάτες χώρου να σταματήσει. Την επόμενη φορά που έδωσε θερμοστάτης εντολή να δουλέψει, πέταξε πάλι το reset. Αυτό έγινε 3-4 φορές εκείνη τη μέρα έως τη στιγμή που σταμάτησε τελείως. Με το πάτημα του reset ο καυστήρας δεν ξεκινούσε καθόλου, ακουγόταν ένας ήχος σαν να είναι κολλημένο το μοτέρ του καυστήρα και αμέσως μετα απλώς ακουγόταν ο σπινθήρας...χωρίς φλόγα ο καυστήρας πετούσε το reset. Καθάρισα λοιπόν το φίλτρο στην εισαγωγή του καυστήρα και δοκίμασα να γυρίσω τη φτερωτή του ανεμιστήρα. Η φτερωτή ήταν κολλημένη. Άνοιξα το καπάκι τησ αντλίας, καθάρισα το εσωτερικό φίλτρο της και έβγαλα το πλακίδιο με τις οπές της αντλίας. Καθάρισα τα γρανάζια τησ αντλίας και άφησα να τρέξει λίγο πετρέλαιο. Αφαιρώντας το πλακίδιο διαπίστωσα οτι η φτερωτή ελευθερώθηκε. Όταν έβαλα το πλακίδιο πάλι στη θέση του και το έσφιξα η φτερώτή κόλλησε πάλι. Κάθε φορά που βίδωνα το πλακίδιο στη θέση του η φτερωτή κολλούσε ενώ αφαιρόντασ το η φτερωτή γυσρνούσε κανονικά. Έπειτα άρχισα να βιδώνω προοδευτικά και συγχρόνως να γυρνώ τη φτερωτη, έτσι κατάφερα να σφίξω το πλακίδιο και να έχω ελεύθερη τη φτερωτή. Τα κο΄μπωσα όλα, έβαλα μπρός και δούλεψε κανονικά μέχρι να δώσουν εντολή οι θερμοστάτες....μετά πάλι κόλλησε.

Δημοσιεύτηκε

 Έτσι όπως τα περιγράφεις η αντλία σου έχει πρόβλημα, κάτι έχει συμβεί και μπλοκάρει.

Ο  καυστήρας πετρελαίου αποτελείται από ένα μοτέρ που στην μία μεριά του άξονα είναι στηριγμένη η φτερωτή  ενω στην άλλη  η αντλία. Αν φρακάρει η αντλία δεν γυρίζει και η φτερωτή ,οπότε με σπινθήρα αλλά χωρίς πετρέλαιο και αέρα δεν έχουμε έναυση καύσης και ο εγκέφαλος βγαίνει σε  σφάλμα.

Σου προτείνω να συμβουλευτής κάποιον ειδικό γιατί ακόμα και να αλλάξεις την αντλία μόνος σου, χρειάζεσαι αναλυτή καυσαερίων για να ρυθμίσεις την καύση, αφού θα πρέπει να ρυθμιστεί η πίεση της αντλίας από την αρχή.

Δημοσιεύτηκε

Εννοείται πως άν αλλάξω αντλία θα καλέσω ειδικό με αναλυτή για ρύθμιση. Χθές έβγαλα την αντ΄λία απο πάνω για να δώ μήπως μπλοκάρει το μοτέρ ή η φτερωτή....τίποτα όλα κομπλέ. Γυρνώντας τη αντλία με το χέρι δέν έιδα κάποιο κόλλημα. Όταν μοντάρισα πάλι τον καυστήρα όλα γυρνούσαν ελέυθερα και όπως ήταν αναμενόμενο έβαλα μπρός και δούλε΄ψε κανονικά. Σήμερα το πρωί ήταν πάλι κολλημένο, ψιλιάστηκα πως ίσως το πρόβλημα είναι υδραυλικό (δεν ξέρω αν είναι σωστό το σκεπτικό μου), δηλαδή πως ίσως η αντλία ανεβάζει πίεση εσωτερικά χωρίσ να μπορεί να την εκτονώσει, πχ απο βουλωμένο μπέκ, και λόγω της υδραυλικής αυτής πίεσης μαγκώνει. Ξεβίδωσα το σωλινάκι που στέλνει πετρέλαιο στο μπέκ και έτρεξε λίγο πετρέλαιο. το βίδωσα και πατώντασ το ρεσετ, αμέσως ο καυστήρασ δούλεψε. Τί λέτε?

Δημοσιεύτηκε

Πρίν ΄μερικές μέρες γέμισα τη δεξαμενή πετρελαίου. Την αμέσως επόμενη μέρα ο καυστήρας σταμάτησε και άναψε το reset του ηλεκτρονικού του. 

 

προβληματικό καύσιμο?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.