Μετάβαση στο περιεχόμενο

Παρίσι: Απαγόρευση κυκλοφορίας αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν πριν το 2000


Engineer

Recommended Posts

Οι αρχές του Παρισίου απαγόρευσαν την κυκλοφορία σε οχήματα παλαιότερα του 2000, σε μια προσπάθεια καταπολέμησης της ρύπανσης στην πόλη.

 

Ο νέος νόμος απαιτεί από όλα τα αυτοκίνητα να διαθέτουν ένα αυτοκόλλητο που δείχνει σε ποια από τις έξι προβλεπόμενες κατηγορίες ανήκουν, οι οποίες αντιστοιχούν στο έτος κατασκευής του οχήματος, την ενεργειακή απόδοση και την ποσότητα εκπομπών.

 

Κάθε όχημα με αυτοκόλλητο της κατηγορίας 5 στο παρμπρίζ, που δείχνει ότι κατασκευάστηκε μεταξύ 1997 και 2000, δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί στο κέντρο της πόλης. Περίπου το 6% των 32 εκατομμυρίων αυτοκινήτων της Γαλλίας εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία.

 

Τα οχήματα που έχουν εγγραφεί νωρίτερα από το 1997 και τα φορτηγά και λεωφορεία παλαιότερα του 2001 δεν έχουν καταχωρηθεί σε καμία κατηγορία, που σημαίνει ότι απαγορεύεται εντελώς η κυκλοφορία τους στην πόλη, από Δευτέρα έως Παρασκευή μεταξύ 08:00 και 20:00. Τα πρόστιμα ξεκινούν από τα 22 ευρώ.

 

Τα νέα μέτρα είναι αποτέλεσμα των υψηλών επιπέδων νέφους στο Παρίσι και άλλες πόλεις κατά τους τελευταίους δύο μήνες. Η Αν Ινταλγκό, δήμαρχος του Παρισιού, δήλωσε ότι η πολιτική ήταν απαραίτητη για να ενθαρρύνει τους οδηγούς να «αλλάξουν τα μέσα μεταφοράς τους», προκειμένου να μειωθεί η κυκλοφορία.

 

Οι αρχές προσφέρουν επίσης ένα «εισιτήριο ρύπανσης», το οποίο κοστίζει 3,60 ευρώ για μια ολόκληρη ημέρα μετακίνησης οπουδήποτε στο Παρίσι. Προηγουμένως όλες οι δημόσιες μεταφορές ήταν δωρεάν σε περιόδους υψηλής ρύπανσης, αλλά το σύστημα εγκαταλείφθηκε καθώς κόστιζε 4 εκατομμύρια ευρώ ανά ημέρα.

 

Ο δήμος αύξησε επίσης το κόστος της στάθμευσης και απαγόρευσε το δωρεάν χώρο στάθμευσης τα Σάββατα και την περίοδο των διακοπών του Αυγούστου.

 

Τα αυτοκόλλητα αντικατέστησαν το παλιό σύστημα περιορισμού της κυκλοφορίας σύμφωνα με το μονό ή ζυγό αριθμό πινακίδας κυκλοφορίας, το οποίο δεν κρίθηκε αποτελεσματικό.

 

Στα μέτρα αντιδρούν με θυμό αρκετοί Γάλλοι οδηγοί, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι το νέο μέτρο είναι άδικο, διότι στοχεύει τους φτωχότερους πολίτες, οι οποίοι δεν μπορούν να αγοράσουν ένα νέο όχημα.

 

Διακόσιες ευρωπαϊκές πόλεις έχουν ήδη εφαρμόσει παρόμοια μέτρα, με το Βερολίνο να το επιβάλλει από το 2008.

 

Σύμφωνα με μελέτη του Υπουργείου Περιβάλλοντος της Γαλλίας, περίπου 48.000 άνθρωποι πεθαίνουν από αναπνευστικά προβλήματα που συνδέονται με τη ρύπανση του αέρα ετησίως.

 

Πηγή: http://www.naftempor...an-prin-to-2000

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.