Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ανοίγουν σχολές, είτε τετραετίας (πληροφορική) είτε πενταετίας(επιστήμης υλικών), υπόσχονται ότι θα τους κάνουν πολυτεχνεία, δεν γίνονται πολυτεχνεία, πιέζουν πολιτικά, ώστε να γίνουν πολυτεχνεία και όλα αυτά για να αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα. Ερώτημα 1: Οι υποδομές τους και η ποιότητα των σπουδών το δικαιολογούν;

Ερώτημα 2: Έχουμε ανάγκη από επιπλέον θέσεις στα πανεπιστήμια εάν η αγορά δεν τις υποστηρίζει;

  • Απαντήσεις 30
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

5ετής σχολή επιστήμης υλικών Ιωαννίνων ΧΩΡΙΣ επαγγελματικά δικαιώματα. Αλλά είναι 5τής οπότε υποθέτω είναι καλύτερη από μια 4ετή.... Και από μια 3ετή ή και ένα ΙΕΚ ακόμα.

Μόνο στην Ελλάδα η πίτα εκμηδενίζεται και τα ΑΕΙ αυξάνονται.

 

Καλή σταδιοδρομία λοιπόν.

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είανι οι ανάγκες της κοινωνίας για "μηχανικούς υλικών" και όχι τα δικαιώματα των αποφοίτων. Διότι αν τα δικαιώματα δεν είναι καθορισμένα αλλά η ανάγκη υφίσταται, μπορεί να λυθεί με ένα διάταγμα εν μια νυκτί....

Αν όμως υπάρχει η ανάγκη και δεν έχεις σχολές και αποφοίτους...τότε αυτό δεν μπορεί να λυθεί ούτε με ένα διάταγμα, ούτε εν μια νυκτί....

Η γνώμη μου λοιπόν είναι ότι η ανάγκη υπάρχει, τώρα πόσους χρειαζόμαστε ακριβώς /έτος δεν μπορώ να το ξέρω και δεν είναι δική μου δουλειά. Το κράτος έχει στοιχεία να το υπολογίσει. Για τους αρχιτέκτονες ισχύει το ίδιο. Τώρα όμως ειλικρινά, όχι άλλοι αρχιτέκτονες και πολιτικοί μηχανικοί όταν οι οικοδομές και η κατασκευαστική δραστηριότητα γενικά είναι στο 5% συγκρινόμενη με προ 15ετίας.....Τι θα κάνουν όλοι αυτοί οι απόφοιτοι? Αναγκαστικά θα μεταναστεύσουν ή θα μείνουν άνεργοι....

Δημοσιεύτηκε

Άρα ποια είναι η λύση να μπαίνουν πχ 10 απόφοιτοι το χρόνο σε αυτές τις σχολές;

 

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είανι οι ανάγκες της κοινωνίας για "μηχανικούς υλικών" και όχι τα δικαιώματα των αποφοίτων. Διότι αν τα δικαιώματα δεν είναι καθορισμένα αλλά η ανάγκη υφίσταται, μπορεί να λυθεί με ένα διάταγμα εν μια νυκτί....

Αν όμως υπάρχει η ανάγκη και δεν έχεις σχολές και αποφοίτους...τότε αυτό δεν μπορεί να λυθεί ούτε με ένα διάταγμα, ούτε εν μια νυκτί....

Η γνώμη μου λοιπόν είναι ότι η ανάγκη υπάρχει, τώρα πόσους χρειαζόμαστε ακριβώς /έτος δεν μπορώ να το ξέρω και δεν είναι δική μου δουλειά. Το κράτος έχει στοιχεία να το υπολογίσει. Για τους αρχιτέκτονες ισχύει το ίδιο. Τώρα όμως ειλικρινά, όχι άλλοι αρχιτέκτονες και πολιτικοί μηχανικοί όταν οι οικοδομές και η κατασκευαστική δραστηριότητα γενικά είναι στο 5% συγκρινόμενη με προ 15ετίας.....Τι θα κάνουν όλοι αυτοί οι απόφοιτοι? Αναγκαστικά θα μεταναστεύσουν ή θα μείνουν άνεργοι....

Υπάρχει η περίπτωση να έχουν και δικαιώματα και να είναι αναγκαίοι αλλά να μην βρίσκουν δουλειά (συμβαίνει στον τομέα μου).

Αλλά τα δικαιώματα είναι πολύ σημαντικά για τις νέες σχολές. Ας πούμε μπορεί να μην υπήρχε πολυτεχνική σχολή Επ. Υλικών αλλά υπάρχουν μηχανολόγοι και χημικοί μηχανικοί που δουλεύουν σε αυτό τον τομέα. Αν οι απόφοιτοι της Επ. υλικών δεν έχουν δικαιώματα ή θα συμβιβαστούν με μια απογοητευτική δουλειά που δεν θα χρησιμοποιεί τις γνώσεις που απέκτησαν ή θα φύγουν στο εξωτερικό.

Δυστυχώς δε νομίζω πως θα υπάρξει ποτέ κυβέρνηση που θα ορθολογίσει τον αριθμό εισακτέων και τα επαγγελματικά δικαιώματα. Άλλωστε είναι καλύτερα γι αυτούς οι νέοι να είναι καταχωρημένοι ως φοιτητές και όχι άνεργοι.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Υπαρχουν ηδη τμηματα οριστε ενα 

 

https://www.materials.uoc.gr/

 

Η επιστημη υλικων εαν θελουμε να το κανουμε ακριβες, ταιριαζει πιο πολυ σε χημικους/φυσικους και οχι πολυτεχνικη σχολη. Οσο για τα δικαιωματα, δεν νομιζω οτι εχει σημασια να μπουμε σε τετοιες συζητησεις αφου ουτε το αντικειμενο υπαρχει στην Ελλαδα, και ουτε μπορεις να πεις οτι αντιστοιχει σε μηχ. μηχ. ή πολ. μηχ.

Edited by george_RES
Δημοσιεύτηκε

Σαν υποκατηγορία των χημικών μηχανικών θα μπορούσαν να τους δώσουν Ε.Δ. από αυτούς

Δημοσιεύτηκε

Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα δικαιματων, το πεδιο την τεχνολογιας υλικων ειναι πιο πολυ βασισμενο στις "βασικες" επιστημες (φυσικη-χημεια). Η λυση δεν ειναι να "κολλαμε" copy-paste δικαιωματα σε σχολες που το ακαδημαικο τους προγραμμα δεν ταιριαζει σε πολυτεχνικες, οι αποφοιτοι τους δεν θα ειναι μηχανικοι γιατι το γνωστικο αντικειμενο δεν ειναι τοσο μηχανικου.

 

Η λυση ειναι να σκεφτουνε πως κ εαν πρεπει να κατι να αλλαξει, να αναβαθμιστει, να γινει καλυτερο το γνωστικο αντικειμενο που προσφερεται, και οχι απλα να ανοιγεται κατι για τις σφραγιδες.

 

Εαν δεν απατωμαι πριν λιγο καιρο συζητουσαμε για κλεισιματα ........... :shock:

Δημοσιεύτηκε

παρεμπιπτόντως γύρω από την επιστήμη των υλικών υπάρχουν πολλά διεθνή ερευνητικά προγράμματα και είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μεγάλων εταιρειών και δη του κατασκευαστικού κλάδου (άσχετο αν το αντικείμενο όντως δεν έχει  σχέση με το "μηχανιλικι" όπως εννοείται σε σχέση με τα ΕΔ)

και οι αντίστοιχες σχολές Πατρών και Ιωαννίνων (γι αυτές είμαι σε θέση να γνωρίζω) είναι με πρωτοβουλίες των διδασκόντων "μπλεγμένες" σε αρκετή διεθνή έρευνα απλώς αδειάζουν σιγά σιγά από διδακτικό προσωπικό στα πλαίσια της ευρύτερης φυγής επιστημόνων

 

Ειναι πολυ καλο πεδιο, και εχει κινηση ερευνητικα και πολυ συχνα εχει επικαλυψεις με βιοτεχνολογιες.

 

Το βασικοτερο ολων δεν ειναι να ανοιξεις ή να λες οτι εχω την ταδε σχολη, αλλα να εχεις ποιοτητα και αντικειμενο.

 

Ας σταματησουν οι χαμενες ευκαριες επιτελους και ας κοιταξουν λιγακι πιο βαθια. Προχτες πηρα μια προκυρηξη και εαν δεν κανω λαθος ηταν κ μεσα στο φορουμ αναρτημενη για νεες θεσεις μετα-διδακτορικων. 

 

Αυτο ναι ειναι μια ωραια κινηση, αλλα αντι να δωσουν λεφτα για να στελεχωθει το οποιοδηποτε "νεο" ας τα δωσουν για να προσελκυσουν τους Ελληνες ερευνητες απο εξω παλι πισω. Γιατι κυριοι με 1600 Ε μεικτα δεν θα φερεται κανεναν με προσοντα, αντι λοιπον να τα τρωνε μεταξυ τους ας το κυνηγησουν στην τελικη αυτα ειναι μεσα στις στους σχεδιασμους του εκαστοτε Υπουργου.

 

Τετοιου ειδους τμηματα εχουν περασει σε εταιριες, αλλα το Ελληνικο συστημα ακομα δεν ειναι σε θεση να τα διδαξει οπως πρεπει, ας επικεντρωθουν να καλυτερευσουν το επιπεδο γιατι προς το παρον το ερευνητικο και πανεπιστημιακο επιπεδο "σωζεται" μοναχα απο προσπαθειες ατομων και μικρων ομαδων με μερακι και οχι σχολων. Αυτη η νοοτροπια πρεπει να αλλαξει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.