Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Τεχνολογία, Media, Τηλεπικοινωνίες στην υπηρεσία αντιμετώπισης καθημερινών προβλημάτων.

 

Το 2017 είναι η χρονιά της ΤΜΤ’s επανάστασης (Τεχνολογία, Media, Τηλεπικοινωνίες), σύμφωνα με την Deloitte. Αν και η λέξη «επανάσταση» μπορεί για κάποιους να θεωρείται κλισέ, είναι όμως γεγονός πως αρέσει πολύ στους ανθρώπους της τεχνολογίας. Οι συσκευές εμπλουτίζονται με ανθρώπινη ευφυΐα με στόχο την αντιμετώπιση καθημερινών προβλημάτων και κινδύνων, προκειμένου ο άνθρωπος να ασχοληθεί με άλλα πιο σύνθετα ζητήματα.

 

Σύμφωνα με τον Paul Sallomi, Deloitte Global TMT Industry Leader, «το 2017 η τεχνολογία, τα μέσα ενημέρωσης και οι τηλεπικοινωνίες πρόκειται να γίνουν ακόμα πιο φορητά και σε συνδυασμό με εξυπνότερες και γρηγορότερες ικανότητες, αυτές οι καινοτομίες θα αναγκάσουν επιχειρήσεις, κυβερνήσεις και καταναλωτές να εξελίξουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν και δημιουργούν ευκαιρίες για ευρείας κλίμακας μετασχηματισμό σε όλους τους κλάδους».

 

Απρόβλεπτες νέες τεχνολογίες

 

Αυτές οι ικανότητες είναι πιθανό να είναι διαθέσιμες και σε εκατομμύρια drones, tablets, αυτοκίνητα, συσκευές εικονικής ή επαυξημένης πραγματικότητας, ιατρικά εργαλεία, συσκευές Internet of Things (IoT) και απρόβλεπτες νέες τεχνολογίες. «Οι δυνατότητες εκμάθησης των μηχανών πρόκειται να φέρουν την επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο εκτελούμε απλές ενέργειες, όπως μια μετάφραση περιεχομένου, ενώ παράλληλα επιφέρουν σημαντικές αλλαγές στην ασφάλεια και την υγεία που μπορούν να βελτιώσουν την κοινωνία» επισημαίνει η Deloitte.

 

Η αυτόματη πέδηση

 

Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η αυτόνομη πέδηση, που εκτιμάται ότι θα είναι κυρίαρχη τεχνολογία από τώρα μέχρι και το 2022, χρονιά υποχρεωτικής χρήσης της, με στόχο τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων. Περισσότερα από 300 εκατομμύρια smartphones ή περισσότερες από το ένα πέμπτο των συσκευών που πρόκειται να πωληθούν το 2017, θα έχουν ενσωματωμένες δυνατότητες εκμάθησης (machine learning). Οι δαπάνες σχετικά με το IT-as-a-Service για κέντρα δεδομένων, λογισμικό και υπηρεσίες θα ανέλθουν περίπου στα 550 δισ. δολ. παγκοσμίως, από τα 361 δισ. δολ. το 2016. Επίσης η χρήση των αισθητήρων αυξάνει ραγδαία, με κάθε ενεργό αισθητήρα να χρησιμοποιείται κατά μέσο όρο 30 φορές την ημέρα, που σημαίνει πάνω από 10 τρισεκατομμύρια συνολικά χτυπήματα σε παγκόσμιο επίπεδο στη διάρκεια του 2017.

 

Μετασχηματισμός της επιχείρησης

 

Στο περιβάλλον αυτό οι επιχειρήσεις καλούνται να εφαρμόσουν τις τεχνολογίες που θα συμβάλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους με σκοπό να γίνουν περισσότερο καινοτόμες, ανταγωνιστικές και αποτελεσματικές. Οι βασικές τεχνολογικές τάσεις που παρατηρούνται στην εποχή του Digital Transformation, όπως τονίζει στη «Ν» ο Θοδωρής Πούλιας, Business Solutions Department Manager, Uni Systems, αφορούν τη βέλτιστη εμπειρία του χρήστη-πελάτη και την ικανοποίηση των αναγκών του με στόχο τη διατήρηση της συνεργασίας (Customer Experience).

 

Επίσης αφορά την αξιοποίηση της συσχέτισης δομημένων και αδόμητων δεδομένων και την υιοθέτηση νέων μοντέλων προβλέψεων και αλγορίθμων για την ανάλυση συμπεριφορών των πελατών πριν από την πραγματοποίηση μιας αγοράς, την πιθανότητα απώλειας πελατών ή τη μέτρηση και πρόβλεψη της αποτελεσματικότητας στοχευμένων ενεργειών προώθησης marketing κ.ά.

 

Σημαντική θέση στον ψηφιακό μετασχηματισμό μιας επιχείρησης έχει η χάραξη της στρατηγικής επιλογής του Cloud, Private, Public ή Hybrid Cloud. Βασικό συστατικό επιτυχίας για την υιοθέτηση cloud τεχνολογιών είναι η αυτοματοποίηση των IT λειτουργιών με σκοπό το ΙΤ της επιχείρησης να μπορεί να λειτουργεί ενιαία τόσο σε ομαλές όσο και σε αυξημένου φόρτου συνθήκες με κατά το δυνατόν περισσότερο βιομηχανοποιημένο τρόπο σε επαναλαμβανόμενες διαδικασίες (Industrialized IT). Σε τεχνολογικό επίπεδο, οι νέες τεχνολογίες όπως Augmented Reality και Artificial Intelligence θα ενισχύσουν σημαντικά την εμπειρία του χρήστη και την αλληλεπίδρασή του με προϊόντα και υπηρεσίες δημιουργώντας τις έξυπνες εφαρμογές επόμενης γενιάς.

 

Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερο οι mobile τεχνολογίες υιοθετούνται σε enterprise επίπεδο ως βασικό κανάλι επικοινωνίας και διαχείρισης των πελατών.

 

Το 2017 τα mobile apps download θα ξεπεράσουν τα 268 εκατομμύρια με έσοδα 77 δισ. δολάρια για εφαρμογές που καλύπτουν διάφορους τομείς. Η εποχή όπου η χρήση του API αφορούσε αποκλειστικά την επικοινωνία μεταξύ συστημάτων, έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Οι επιχειρήσεις σήμερα το αξιοποιούν προκειμένου να επικοινωνούν ολοκληρωμένα, αυτοματοποιημένα και με μετρήσιμα αποτελέσματα, τα οποία οδηγούν σε νέους τρόπους λειτουργίας και νέες πηγές εισοδήματος.

 

Πηγή: http://www.naftempor.../story/1199984/

 

Click here to view the είδηση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.